AndroidHealthClinic

Nederland als officiel moslimland

Uh ja? Een hoop gezellige volksbuurten zijn getransformeerd tot klein Marokko. Zelfs hier twee wijken achter waar ik woon vond de gemeente het nodig om alle huizen te slopen en het allochtonen tuig bij mij in de buurt te stoppen. Het was een rustige nette wijk die nu verloederd is. Ik spreek hier dus uit ervaring.

De meeste 'gezellige' volksbuurten waren al probleembuurt voordat er ooit een allochtoon kwam wonen. Bad luck als jouw wijkje nou net echt een gezellige volksbuurt was maar over het algemeen is volksbuurt een synoniem voor hoge werkloosheid, hoge criminaliteit en lage inkomens. Niet voor niks dat relatief kansloos allochtoon volk in zulke wijken terecht komen.

In Antwerpen en Brussel heb je duidelijke voorbeelden van verpaupering door immigratie... Borgerhout is verandert in borgerokko en Brussel tja, kunnen we maar beter over zwijgen. Dat is niet bepaald een positieve evolutie geweest.

Een immigratieland heeft vele voordelen (denken we maar aan Amerika in haar goeie tijd) maar met die immigratievoordelen komen altijd ook nadelen. Dat komt in de meeste gevallen omdat de regering geen goede filter toepast wanneer ze nieuwe immigranten binnen laat. Als je alles binnen laat krijg je ook de domme en de gewelddadige/extremistische groep erbij.

Hoe had je die goede tijden in gedachten dan?

We naderen idd wel het punt dat er bijna meer moskeen als sportscholen in ons land zijn....

We zijn gewoon een erg makkelijk doelwit geworden door alles wat we hebben.
Kijk maar naar onze maatschappij.
Wij zijn geen eenheid. Wij kraken elkaar af. Hebben jaloerzie tegenover elkaar. Allemaal voor onze eigen ego. Om ons zelf beter te voelen.
Meer als 60% van de volwassen zit aan de anti-depressieva.
Meer als 10 miljoen NLers staan geregistreerd bij de BKR. Er worden lening uitgedeeld als snoepjes. Zo hou je mensen onder de duim want je bent namelijk een slaaf van de maatschappij. Tuurlijk gaan je niet vechten of protesteren, want stel je voor dat je je baan verliest en je schuld niet meer kan betalen?
Deze extreme moslims zijn een eenheid die niets hebben en dus ook niets te verliezen hebben behalve elkaar. Daarom zijn ze een eenheid en dus sterk en gevaarlijk.
Man de gemiddelde westerse man/vrouw zou eens kritisch naar zichzelf moeten gaan kijken.
Wij worden geleefd door de media en alle commercieele bullshit in onze werled. Niemand is meer zichzelf. We hebben allemaal hetzelfde. En zien er hetzelfde uit.
Als de buurman een volkswagen koopt moet jij een audi hebben. Als al je maten 6gr opsnuiven moet jij dat toch ook doen.
Wij worden niet meer vrolijk van een dak boven ons hoofd en van eten.
Nee wij worden vrolijk van de Gouden Kooi. Op dat niveau leven wij. De iphone is uit en we gaan met ze alle een tentje opzetten voor de Free-recordshop.
Hahaha we zijn dom kudde volk dat eens wakker moet worden.
Pomp nog 600 miljard in de economie. Haha geld wat er niet eens is. Uitstel van executie.
Oh en we voelen ons zo goed en suprieur.

Ik ben het volledig eens met wat je hier schrijft.
Zo is het ook, dit is de huidige maatschappij ieder voor zich, terwijl in veel andere landen nog saamhorigheid, familiebanden etc. bovenaan staan.
Is hier in dit kleine klotelandje vooral iedereen erg bezig met zijn eigen ego, als ooit goed de pl**ris uitbreekt krijg je weer hetzelfde verhaal als in de 2e Wereldoorlog waar men massaal over ging naar de NSB.
(zie ook film Zwarboek)

Je ziet, hoort al genoeg puistenpubers die hun moertstaal hebben ingeleverd om de taal van Mocro's etc. te imiteren, blanke hollandse meisjes die ineens Moslim zijn geworden.
Hollandse mentalteit staat vaak Synoniem voor laf, met de grootse Jan Lul als Premier voorop is het gewoon een lachtertje allemaal.

Moeten nederlands meer sporten of moeten moslims minder gelovig zijn ?

Ik heb het ook niet verzonnen, is gewoon een bericht die ik post en waar ik "jullie" mening over vraag.

Ten eerste heb je het wel 'verzonnen'. Dat er meerdere idioten zijn die er een dergelijke stupide visie op na houden wil niet zeggen dat het 'niet verzonnen' is. Een andere mogelijkheid is dat je het inderdaad niet hebt verzonnen, maar als een kip zonder kop andere dwazen loopt na te apen. Ik weet niet wat erger is eigenlijk. But I'll give you the benefit of the doubt.

Ten tweede stinken meningen.

Ik denk dat je moeilijk veel kunt doen als het burgerinitiatieven zijn. Quota per gemeente/dorp is onzin. 1 moskee is vb niet genoeg in een wijk waar veel moslims zijn.

Ik denk dat je moeilijk veel kunt doen als het burgerinitiatieven zijn. Quota per gemeente/dorp is onzin. 1 moskee is vb niet genoeg in een wijk waar veel moslims zijn.
Das dan vette pech. Religie moet geen eindeloze subsidies blijven krijgen (het liefst géén, maar soit). Kleine privé moskees, ok, maar geen meerdere gesubsidieerde kasten van moskeeën in 1 gemeente.

Geen problemen mee. Als het ooit zover komt pas ik me wel aan.

Geen problemen mee. Als het ooit zover komt pas ik me wel aan.
Ik dacht dat ik overdreef met ruggegraatloze Westerlingen maar ze bestaan dus echt :eek:

Dus jij zou je christelijke geloof, of atheïstisch denken (of whatever) gewoon laten vallen omdat anderen dat eisen?

Terug
Naar boven