- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dienen Bert Van Marwijk is toch ook maar ne simpele ze ... : "Tegen Denemarken hebben we met deze opstelling 15 kansen gehad, awel, dan zal dat tegen Duitsland ook wel lukken met deze 11 zeker?"
Goedzo Bertje, elke tegenstander is inderdaad dezelfde en kan je op dezelfde manier inpakken. /sarcasmsign
Of hij is gewoon een oppertroll
Nederland: "Verander de opstelling, Bertje!"
Bertje: "Nee."
Ik was zenuwachtig omdat ik hoopte het met die andere opstelling te gaan winnen
nu heb ik geen eens meer zin in de wedstrijd![]()
... daar heb je veel aan als Robben elke keer naar binnen kapt en drie man tegen komt en Van Persie struikelt over zijn eigen poten.Durf te wedden dat het wel meespeelt. Hij wil gewoon zijn gelijk halen, ook al is het slechtere opstelling.
Mensen klagen over de opstelling, maar opzich is deze niet slecht mits van Persie beter speelt dan voorgaande wedstrijden. Hij is tot meer instaat, dus zal blijken deze wedstrijd, pas aan het einde kunnen we zeggen of deze opstelling faalt. Van Marwijk is ook niet gek, en doet niet het voor de hand liggende, maar waarschijnlijk maakt hij een afweging en wil waarschijnlijk niet het risico lopen dat het spel slechter word door een veranderde opstelling.
wat een weirdo die gast met die stats
hoe komt zo gast ooit op tv ?

Als nederland wint krijgt iedereen een klasse 1 h**r van mij