XXL Nutrition

Nederland - Duitsland

Peiling Peiling Wie wint dit wedstrijdje?

• Totaal stemmers
    77
het had net 2-2 moeten blijve :P

achja als Nederland vanavond en zondag wint, is et goed, mja vrees dat NL er na zondag uit ligt

Nu ik de opstelling weet zijn de zenuwen weg ook.. 3 - 1 voor Duitsland let maar op!

Ja zenuwen weg, 5-0 voor Duitsland. Deze poll geld alleen voor de juiste opstelling.

het had net 2-2 moeten blijve :P

achja als Nederland vanavond en zondag wint, is et goed, mja vrees dat NL er na zondag uit ligt

lol jij bent niet goed, 2-2?
dan komt denemarken op 4, dus als nederland verliest vanavond dan hadden ze geen kans meer;)

nu dus nog wel ook al verliezen ze.

Weet neit wat jullie lullen maar die overwinning van Portugal is juist gunstig!!

Ook al verliest NL vandaag...
Als we dan maar van portugal wennen en duitland van denenmarken zijn weg nog door

AMEN

Jongens ik heb er de volste vertrouwing in nederland!

end well

this will not

Weet neit wat jullie lullen maar die overwinning van Portugal is juist gunstig!!

Ook al verliest NL vandaag...
Als we dan maar van portugal wennen en duitland van denenmarken zijn weg nog door

AMEN

ligt eraan met NL verliest, als dat 1-0 is moeten ze 3-0 van portugal winnen, zie jij dat gebeuren?:p

Ik verheug me nu al op VI Oranje, hoe Johan en Rene gaan reageren op deze wedstrijd lol.

Dienen Bert Van Marwijk is toch ook maar ne simpele ze ... : "Tegen Denemarken hebben we met deze opstelling 15 kansen gehad, awel, dan zal dat tegen Duitsland ook wel lukken met deze 11 zeker?"

Goedzo Bertje, elke tegenstander is inderdaad dezelfde en kan je op dezelfde manier inpakken. /sarcasmsign

Of hij is gewoon een oppertroll :D

Nederland: "Verander de opstelling, Bertje!"
Bertje: "Nee. :trollface:"

**** ben zo zenuwachtig

Terug
Naar boven