AndroidHealthClinic

Nederland - Duitsland

Peiling Peiling Wie wint dit wedstrijdje?

• Totaal stemmers
    77
Ik ga me aftrekken, kost allemaal tijd dit. Groenten,
Asparagus.

Ik hoop dat het 8-0 wordt btw en dat van marwijk ze kop nooit meer durft te vertonen

Ik ga nog maar eve traine. Ben instaat om heel me kamer te slope

Gast, dit meen je niet.

Dan zet je Van Bommel en De Jong er in, maar twee keer staat Schweinsteiger helemaal alleen om op zijn dooie gemakje een pass te geven naar Gomez die ook zo goed als alleen staat? Waar the **** zijn de verdedigers? Dit is echt ****ing hopeloos... En om dan nog maar te zwijgen van die Heitinga bij de corner...

Haha Gómez de slachter! :roflol:

Wat een afgang zeg, k*t Van Persie! Heeft 100 kansen nodig en struikelt over z'n eigen benen.

Waarom staan ze allemaal stil? :o

Lekker rood pakken nu, een sliding van achter op Van Marwijk zie ik wel zitten

Gast, dit meen je niet.

Dan zet je Van Bommel en De Jong er in, maar twee keer staat Schweinsteiger helemaal alleen om op zijn dooie gemakje een pass te geven naar Gomez die ook zo goed als alleen staat? Waar the **** zijn de verdedigers? Dit is echt ****ing hopeloos... En om dan nog maar te zwijgen van die Heitinga bij de corner...

Van Bommel is 35 hij moet eens met pensioen:D:D:D hij kan dit niveau ALLANG niet meer AAN:D:D

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 21:31 ----------

Lekker rood pakken nu, een sliding van achter op Van Marwijk zie ik wel zitten

DW ruud:roflol: huntelaar loopt nu warm:):):):):):);)

Damn ik heb al getraind andrrs was k nu gaan trainen. K*t elftal. Totaal geen inzet ook verdomme, je speelt tegen duitsland verdomme. Laat het maar een afslachting worden

van persie:roflol:
affalay:roflol:
van bommel :roflol:
hele verdediging :roflol:

Te belachelijk voor woorden dit....Triest is dit toch?!Geef Gomez maar de ruimte jongens!!!Ik ga me tijd nuttiger besteden dan te kijken naar deze aanfluiting....

Denken jullie dat nederland nog gaat winnen lutsers? :roflol:

Duitsland maakt gehakt van holland !! :rocker: :trollface:

ow dear lord... Bert was volgens mij bang dat ie een te goede reputatie had ofzo... Die man heeft echt z'n kop in de kont zitten...

Nu hopen op de wissels en dan de 2e helft voor oranje... Of moet ie nog meer bevestiging hebben dat van Persie en oranje niet samen gaan...

Misschien kan van persie wel een keertje mee trainen met gomez. Die gozer schiet ze er gewoon ijskoud in.

GrafreclAmes nu ook op tv :mad:

Als ik robben was zou ik marwijk net zo lang kopstoten geven tot hij niet meer opstond

Terug
Naar boven