AndroidHealthClinic

Nederland - Duitsland

Peiling Peiling Wie wint dit wedstrijdje?

• Totaal stemmers
    77
Haha kansloze wedstrijd. Duitsland speelt niet eens zo heel goed. Gomez daar buiten gelaten dan. Van der wiel zuigt, Willems is veel te traag, Bommel maakt er een zooitje van.... Wat een bagger! Go Duitsland!

wat een schande.

Nederlands elftal..

:roflol:

Ze moeten boskamp trainer maken imo! <3 boskamp :D

als Rene van der Gijp bondscoach was stonden we nu 3-0 voor

ik zeg DBB knokploeg op bert af sturen.
Wie doet er mee?

Momenteel bekijken: 52 gebruiker(s) (46 leden en 6 gasten) dit topic
tunux, bascross, BearelleJonas, Centaur, chopperbob, Daniel1994, dannyz, DASVERDANIA, delang909, Denbar, Dennisik, Ego Ignaxio, FabulaActaEst, falconetty, fitness beginer, GANGSTERKILLER, ItaStaLLion67, iWJ, Jorgyboy, justbart, Keiko, Kixat, Masters, Maxiamento, Misk, mistery, Musculo, naturell, Navy, noXcez, Omni20, pantrofl, pasta saus, PatrickvH, pokerladron, Robocop89, Ruud0111, sachin531, sebastiaan1993, Snielz, supermario, Timmeh129, tommieee, TURKSESTRIJDER, tymboo, xeoMe

LOL

Ik heb zo het gevoel dat het wel is afstraffing kan gaan worden...
Dan gaat een overwinning tegen Portugal ook niet voldoende zijn zeker?
Of met wat wordt eerst rekening gehouden (onderling resultaat, doelsaldo,...)?

Op dit moment moet nederland met 4-0 van Portugal gaan winnen om onverdiend nog door te kunnen gaan. Kansloos dus.

Negatief.
Als Duitsland wint tegen Denemarken, dan moet Nederland met minstens 2 goals verschil winnen van Portugal en dan maakt het niet uit wat de score vandaag is.

Maw, laat deze spelers gewoon staan, zodat het 10-0 wordt en hou Huntelaar en Vd Vaart fit zodat ze tegen Portugal kunnen knallen!

Ik steun jullie, Nederlandse broeders. Het kan nog. Van Persie en Huntelaar prikken er elk een paar binnen.

Terug
Naar boven