Fitness Seller

Nederland - Schotland

ik wilde hetgeens over die vliegende schotel hebben , blijft een k*t-wedstrijd ondanks de 2-0

• Topic Starter Topic Starter
3-0.

Volgende keer Kuyt eruit en Sneijder er in.

3-0.

Volgende keer Kuyt eruit en Sneijder er in.

hoho , beste belg , nu maak je een tactische denkfout - als je opstelling maak begin je bij kuyt

hij had gewoon van bommel ( schoonzoon ) ligt lastig of de jong eruit moeten laten en daar een spelverdeler moeten zetten - vdv of sneider

die schotten speelde geloof ik met een halve spits

k*twedstrijd.

Jezus wat was Kuijt slecht.

Rest plichtmatig, je mag al tevreden zijn als kwalificatiewedstrijden gewoon simpel gewonnen worden.

Jezus wat was Kuijt slecht.

Rest plichtmatig, je mag al tevreden zijn als kwalificatiewedstrijden gewoon simpel gewonnen worden.

Jep. Ik dacht nog even: Ik ben blij dat we dit soort wedstrijden tenminste makkelijk winnen.
Kan me nog tijden herinneren dan we al moeite hadden met een team als Andorra en dergelijke.

hoho , beste belg , nu maak je een tactische denkfout - als je opstelling maak begin je bij kuyt

hij had gewoon van bommel ( schoonzoon ) ligt lastig of de jong eruit moeten laten en daar een spelverdeler moeten zetten - vdv of sneider

die schotten speelde geloof ik met een halve spits

Kuijt er in? :scratch: Hij was de slechtste man op het veld, bovendien speel je 90% van de wedstrijd op de helft van de tegenstader. Je hebt dus handige voetballers nodig met veel techniek, Sneijder en Vd Vaart dus.

Tegen Macedonie moet Sneijder op nummer 10 en Van Persie op rechts. Vd Vaart op de plek van De Jong.

Ik was trouwens wel tevreden op Vd Wiel, er zit wel potentie in die jongen. Hij had verdedigend weinig te doen, maar aanvallend kwam hij makkelijk langs zijn man en een paar keer een goede voorzet.

V/d wiel speelde wel aardig maar snap eigenlijk de keuze voor hem niet zo.. zuiverloon speelde al jaren in -21 goed , speelt nu bij WBA en speelt door ook niet onaardig. Vind dat die jongen wel een kans verdiend maarja v/d wiel deed het nu gewoon goed.

Kuijt was nu 1 van de zwakkere, maar in topwedstrijden altijd kuyt een basis plaats.. tegen macedonie zou ik ook eerder voor sneider kiezen met van persie op rechts.

Kuijt er in? :scratch: Hij was de slechtste man op het veld, bovendien speel je 90% van de wedstrijd op de helft van de tegenstader. Je hebt dus handige voetballers nodig met veel techniek, Sneijder en Vd Vaart dus.

Tegen Macedonie moet Sneijder op nummer 10 en Van Persie op rechts. Vd Vaart op de plek van De Jong.

kuyt , moet je altijd opstellen imo , kuyt bewijst elke week in liverpool dat hij de man op rechts is ook in ned , dat van persie slecht speelde zoals bijna iedereen gisteren ( behalve robben ) verdedigers ( niet getest ) is geen reden om van persie gelijk op rechts te zetten , staat hij bij arsenal ook niet

hij had gewoon anders moeten kiezen - vanpersie of vdv , en sneider voor de jong -

3-0. :banana: Op naar de 6.

Met de rust al 3-0, wat een helden die nederlanders.

V/d wiel speelde wel aardig maar snap eigenlijk de keuze voor hem niet zo.. zuiverloon speelde al jaren in -21 goed , speelt nu bij WBA en speelt door ook niet onaardig. Vind dat die jongen wel een kans verdiend maarja v/d wiel deed het nu gewoon goed.

Kuijt was nu 1 van de zwakkere, maar in topwedstrijden altijd kuyt een basis plaats.. tegen macedonie zou ik ook eerder voor sneider kiezen met van persie op rechts.

Omdat we geen betere rechtsbacks hebben. Boulahrouz kan niet opbouwen, Heitinga is geblesseerd en vd Wiel staat elke week in de basis bij Ajax.

Overigens moet gezegd worden, ook al zijn het geen spraakmakende tegenstanders, dat Oranje echt fenomenaal presteert. Ze doen het toch maar even. Ik denk dat Nederland tot de absolute favorieten behoort op het WK straks. Of ze hem gaan winnen is een tweede, maar de aanvallende superioriteit zou het verdedigende onkunnen best eens kunnen compenseren.

Als Vd Sar nog één keer mee wil doen en die kans zit er in, kunnen ze nog ver komen. Die kwalificatiewedstrijden heeft hij wel gezien, maar afscheid nemen op een WK wil hij waarschijnlijk wel.

Bovendien is de verdediging in 2010 ook weer een jaar verder, dan kunnen Marcellis en Vd Wiel wel een stuk verder zijn.

Omdat we geen betere rechtsbacks hebben. Boulahrouz kan niet opbouwen, Heitinga is geblesseerd en vd Wiel staat elke week in de basis bij Ajax.

Overigens moet gezegd worden, ook al zijn het geen spraakmakende tegenstanders, dat Oranje echt fenomenaal presteert. Ze doen het toch maar even. Ik denk dat Nederland tot de absolute favorieten behoort op het WK straks. Of ze hem gaan winnen is een tweede, maar de aanvallende superioriteit zou het verdedigende onkunnen best eens kunnen compenseren.

Mwah, ze geven niet veel weg achterin, maar toch elke wedstrijd krijgen ze een grote kans tegen. Tegen Schotland hadden we een tegentreffer moeten krijgen, die goal was onterecht afgekeurd. En gisteren had die kopbal van Macedonië er ook zo maar in kunnen vliegen. Nu gebeurd er niks, maar als het straks Iaquinta is die in de spits loopt hangt hij wel. Met van der Sar op goal is er in ieder geval een stuk meer vertrouwen. Ooijer en Mathijsen centraal achterin is niet op het gewenste niveau naar mijn mening. Ik zou pleiten voor Boulahrouz naast Mathijsen.

Terug
Naar boven