XXL Nutrition

Nederland - Duitsland

Peiling Peiling Wie wint dit wedstrijdje?

• Totaal stemmers
    77
grappig , als huntelaar in de spits moet waar moet dan van persie spelen ? erachter ? en waar moet sneider dan staan + als je robben en affelay ook nog opstelt dan speel je ongelooflijk dom - de vijf die voorin staan staan nou niet bekend om hun werklust , m.a.w. van bommel en de jong worden overlopen - zet je daar VDV neer die een snelheid heeft van een oude cabrio - lijkt me niet - we missen gewoon overal kwaliteit + van marwijk moet gewoon keuzes maken - en dan heb ik het nog niet gehad over onze verdediging - van derwiel is een drama behalve op twitter - ons duo mist medogenloosheid + willems doet het goed - nee we hebben er volgens mij niks te zoeken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

grappig , als huntelaar in de spits moet waar moet dan van persie spelen ? erachter ? en waar moet sneider dan staan + als je robben en affelay ook nog opstelt dan speel je ongelooflijk dom - de vijf die voorin staan staan nou niet bekend om hun werklust , m.a.w. van bommel en de jong worden overlopen - zet je daar VDV neer die een snelheid heeft van een oude cabrio - lijkt me niet - we missen gewoon overal kwaliteit + van marwijk moet gewoon keuzes maken - en dan heb ik het nog niet gehad over onze verdediging - van derwiel is een drama behalve op twitter - ons duo mist medogenloosheid + willems doet het goed - nee we hebben er volgens mij niks te zoeken

Huntelaar spits, Persie erachter.

Robben links = voorzet Huntelaar of terugleggen Persie/Huntelaar.
Narsingh/Affelay rechts = links soms op doel schieten voorzet of terugleggen. Die 2 hebben loopvermogen en hebben nog redelijk aardig gespeeld beide wedstrijden. En die verdediging moet je gewoon je handjes dichtknijpen dat ze geen fouten maken.

Sneider gaat MID spelen met aanvallende intentie en De Jong verdedigende intentie.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 12:28 ----------

http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_EK_voetbal_2012/MG_EK_opvallend/1.1331785

Boskamp met Scheepens

Laatst bewerkt:
Huntelaar spits, Persie erachter.

Robben links = voorzet Huntelaar of terugleggen Persie/Huntelaar.
Narsingh/Affelay rechts = links soms op doel schieten voorzet of terugleggen. Die 2 hebben loopvermogen en hebben nog redelijk aardig gespeeld beide wedstrijden. En die verdediging moet je gewoon je handjes dichtknijpen dat ze geen fouten maken.

Sneider gaat MID spelen met aanvallende intentie en De Jong verdedigende intentie.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 12:28 ----------

http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_EK_voetbal_2012/MG_EK_opvallend/1.1331785

Boskamp met Scheepens

Goede opstelling alleen zou ik i.p.v Affelay , kuyt erin zetten... die komt nog terug en heeft goeie voorzet... Affelay vind ik echt kansloos slecht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lijkt verdacht veel op

2cftf0x.jpg

mooie wedstrijd mang

Doordat van der Wiel zo ongekend dramatisch is, ga je nog bijna twijfelen om Kuyt te gaan gebruiken :roflol:

Ik zou kiezen voor van persie en Huntelaar met daar achter als diepste middenvelder Bommel of de jong - dan zou ik voor de buitenste middenvelders affelay en ligt kiezen , deze jongens hebben loopvermogen , inzicht + kunnen ook de balans beter bewaken dan als je met vijf aanvallers speelt , minder frivool , maar zeker niet minder dan wat er nu speelt - ik stel robben dus niet op - achterin is gewoon hopen dat alles goed gaat

Ik ben wel blij dat Duitsland maar op 60% van hun kunnen speelde, anders waren we ingemaakt.

Jammer dat Ed de Goeij niet meer keept. Die zou het pretty boy gehalte flink opschroeven.

Het gaat dus al dik 2 pagina's niet meer over de wedstrijd.

2 pagina's posts verwijderd & unlocked. Maar vanaf nu dan over de wedstrijd graag.

(Als je nog iets erover wilt zeggen, en anders post je niet).

Affelay moeten ze sowieso niet meer opstellen, wat een drama met dat knulletje

Affelay moeten ze sowieso niet meer opstellen, wat een drama met dat knulletje

Inderdaad , mooie oplossing zou zijn robben op links , Kuyt voor Affelay op rechts..Die verdedigd mee en kan Huntelaar bedienen.. kun je die van bommel ook vervangen door Huntelaar en Alleen met Nigel als CVM spelen...

Waarschijnlijk gaat Bert van Marwijk dit niet doen.. hij geilt op Affelay en Van bommel is z'n schoonzoon.. :(

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 00:10 ----------

Precies op dezelfde plek daar buiten in het begin van het filmpje heb ik de WK finale gezien op zo'n lcd scherm... toen waren er ook een hele zooi belgen... 2 in een Spaans shirtje :mad:

Terug
Naar boven