MuscleMeat

Nederland - Duitsland

Wie wint dit wedstrijdje?


  • Totaal stemmers
    77

Bezoekers in dit topic

Als van Marwijk gewoon naar Johan Derksen had geluisterd, maar nee hooor
 
Ik ben een groot fan van Oranje.. heb serieus een jaar last gehad van die nederlaag in de WK finale..
Maar heb nu totaal nergens last van, als bert zo eigenwijs is gun ik hem ook een dikke afgang... een paar aanpassingen in dit elftal zijn al genoeg iedereen weet welke , behalve bert de eigenwijze ???

Portugal is bij winst door,,, noway dat DIT Nederland daar met 2 doelpunten verschil van gaat winnen. Waarschijnlijk geloven de spelers er zelf niet eens meer in :D
 
Tijd om al die vergeelde oranje vlaggetjes en andere prullaria op te ruimen.
 
Ik ben een groot fan van Oranje.. heb serieus een jaar last gehad van die nederlaag in de WK finale..
Maar heb nu totaal nergens last van, als bert zo eigenwijs is gun ik hem ook een dikke afgang... een paar aanpassingen in dit elftal zijn al genoeg iedereen weet welke , behalve bert de eigenwijze ???

Portugal is bij winst door,,, noway dat DIT Nederland daar met 2 doelpunten verschil van gaat winnen. Waarschijnlijk geloven de spelers er zelf niet eens meer in :D

Ligt er maar net aan of ze de kansen benutten. Ben er ook niet positief over, maar het kan altijd. :p
 
Jij zit hier echt van te genieten hé Calyptus? Wel jammer dat jij alleen maar kan genieten van andermans pijn, en niet van de positieve dingen in het leven kan genieten, Calyptus.

ik geniet niet van andermans pijn, ik geniet van de complete fanatieke waanzin die heerst bij een verrassend hoog % oranje supporters, het superieuriteitsgevoel, en de enorme ego's, die allen worden gekraakt nadat er echt voetbal wordt gespeeld.

Als er 5 Nederlanders op mijn kot stellig van overtuigd zijn dat ze Duitsland wel even in zouden pakken, en enige vorm van kritiek op jaloezie afschuiven en met red herrings komen, vind ik dat inderdaad lachen ja als ze dan met ongeloof in hun ogen van het veld worden gespeeld.

Geef gewoon toe dat met de huidige selectie de kwartfinale al mooi zou zijn, en onderschat je tegenstanders toch niet zo chronisch.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 00:04 ----------

Portugal is bij winst door,,, noway dat DIT Nederland daar met 2 doelpunten verschil van gaat winnen. Waarschijnlijk geloven de spelers er zelf niet eens meer in :D

Ik zie dit 20x eerder gebeuren dan winst tegen de Duitsers. Portugal is echt zo goed niet. Heb zitten lachen toen ze tegen mekaar aanbotsten tijden de wedstrijd. Achterin rammelt het als je druk zet, positioneel voelen ze mekaar helemaal niet aan, en als Postiga je nummer 1 spits is + een CR7 uit vorm...

Ik geef Nederland nog 40% kans om door te gaan. Als Van Marwijk een beetje dynamischer wordt qua tactiek toch, wat hij nu wel zal doen zeker?
 
Laatst bewerkt:
Ook al had Nederland gewonnen vandaag, hadden ze nog moeten winnen van Portugal om door te gaan. Het enige verschil is dat ze nu met twee doelpunten verschil moeten winnen.
 
Als Van Marwijk een beetje dynamischer wordt qua tactiek toch, wat hij nu wel zal doen zeker?

Dat doet hij niet!, geloof me, ik durf er wel 100 euro op in te zetten dat hij met dezelfde 11 begint :(

alhoewel, met de wetenschap dat je 2x moet scoren kan hij natuurlijk opeens anders gaan "denken"

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 00:14 ----------

Ook al had Nederland gewonnen vandaag, hadden ze nog moeten winnen van Portugal om door te gaan. Het enige verschil is dat ze nu met twee doelpunten verschil moeten winnen.

En dat ze het niet meer in eigen hand hebben....
Al verwacht ik van Duitsland dat ze gewoon winnen..
 
Ik dacht dat NL/Portugal eerder werd gespeeld dan Duitsland-Denemarken. Scheelt al iets dat het allebei om 20:45 is. Wordt wel weer spannend.

Grappig is wel dat NL en Duitsland nu "bondgenoten" zijn. Mocht DU verliezen en NL verliest van Portugal gaan Portugal en Denemarken door. :D
 
Ik dacht dat NL/Portugal eerder werd gespeeld dan Duitsland-Denemarken. Scheelt al iets dat het allebei om 20:45 is. Wordt wel weer spannend.

Grappig is wel dat NL en Duitsland nu "bondgenoten" zijn. Mocht DU verliezen en NL verliest van Portugal gaan Portugal en Denemarken door. :D

tefuq daar had ik nog nie over nagedacht.
 
Het ligt aan de spelers, niet aan de trainer. Vroeger kon iedere speler op elke positie spelen, tegenwoordig krijgt een verdediger een spontaan handicap als hij links of rechts op het middenveld moet spelen, een spits moet gaan verdedigen kijkt je aan alsof je van een andere planeet komt. Het gebrek heet mentaliteit, rennen totdat je erbij neervalt, maar de schaapjes zijn al lang op het droge.

En dan niet te vergeten dat iedere speler van Denemarken naast het voetbal een vaste baan heeft, voor hun is het meer een leuke hobby voor ernaast ;) .

Zo wordt Luuk de Jong wel goedkoop voor de Duitse clubs :D .
 
Grappige is ook dat een van Bommel in een goed draaiend elftal niet opvalt maar als het slecht gaat worden de rotte appels zichtbaar.

Duitsland-Denemarken wordt een gelijkspel.



Wat was dat trouwens op Belgie ? Die analist naast Boskamp ging gewoon in een Duits shirt zitten nadat Boskamp een Oranje shirt aan deed.
 
Het ligt aan de spelers, niet aan de trainer. Vroeger kon iedere speler op elke positie spelen, tegenwoordig krijgt een verdediger een spontaan handicap als hij links of rechts op het middenveld moet spelen, een spits moet gaan verdedigen kijkt je aan alsof je van een andere planeet komt. Het gebrek heet mentaliteit, rennen totdat je erbij neervalt, maar de schaapjes zijn al lang op het droge.

En dan niet te vergeten dat iedere speler van Denemarken naast het voetbal een vaste baan heeft, voor hun is het meer een leuke hobby voor ernaast ;) .

Zo wordt Luuk de Jong wel goedkoop voor de Duitse clubs :D .

triple bullshit combo!
 
Feyenoord heeft wel hooligans toch?

Maar die zijn poes vergeleken met de hooligans in polen. Als het daar 0-1 is vermoorden ze een fan van de tegenstander om het 1-1 te maken, zo ver kan het gaan.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven