steveb
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 16
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik lach me dood om die belgen die hier stoer komen doen. ik kan me zo geen een internationaal echt succesvolle speler bedenken in de afgelopen 15 jaar. om maar niet te spreken over het gebrek aan wk/ek deelnames en als jullie er stonden, de matige prestaties daar.
ik lach me dood om die belgen die hier stoer komen doen. ik kan me zo geen een internationaal echt succesvolle speler bedenken in de afgelopen 15 jaar. om maar niet te spreken over het gebrek aan wk/ek deelnames en als jullie er stonden, de matige prestaties daar.

ik lach me dood om die nederlanders die hier stoer komen doen. Ze hadden de afgelopen 15 jaar meer succes dan belgen, maar blijven wanhopig vasthouden aan het waanidee dat belgië alleen maar slechter en slechter wordt en nooit meer een degelijke ploeg zal voortbrengen.
Ach geen probleem voor mij, blijf ons maar onderschatten, we blijven jullie de komende jaren wel slaag geven...
AZ krijgt een standard, dat een k*tseizoen speelt, niet klein. Ajax haalt 1 op 6 tegen rsca. Twente, de nederlandse kampioen, krijgt 0-5 slaag van de belgische kampioen afgelopen winter. Ruiz, met moeite 13 goals in belgie maakt er in nederland 23
MAar blijf ons vooral onderschatten jongens![]()

ik lach me dood om die nederlanders die hier stoer komen doen. Ze hadden de afgelopen 15 jaar meer succes dan belgen, maar blijven wanhopig vasthouden aan het waanidee dat belgië alleen maar slechter en slechter wordt en nooit meer een degelijke ploeg zal voortbrengen.
Ach geen probleem voor mij, blijf ons maar onderschatten, we blijven jullie de komende jaren wel slaag geven...
AZ krijgt een standard, dat een k*tseizoen speelt, niet klein. Ajax haalt 1 op 6 tegen rsca. Twente, de nederlandse kampioen, krijgt 0-5 slaag van de belgische kampioen afgelopen winter. Ruiz, met moeite 13 goals in belgie maakt er in nederland 23
MAar blijf ons vooral onderschatten jongens![]()

Een opsomming van feiten klinkt wanhopig?
Hahaha, dit komt echt heel wanhopig over
Waarom kun je niet gewoon accepteren dat Belgie gewoon in het rijtje San Marino, Liechtenstein, Luxemburg, Bahrein e.d. hoort?

Waarom kan jij het niet accepteren van jullie clubvoetbal? jullie zijn afgegleden naar ons niveau, mijn lief boerderijwerktuigje![]()
Ryan Babel zou in het Belgische elftal de absolute vedette zijn.
Dat stuk over Dembele's doelpunt is nu al legendarisch. Afgelopen seizoen maakte deze geweldenaar namelijk liefst 4 goals.
De legendarische Hazard is beter dan Babel, Elia en Robben bij elkaar. Het gerucht gaat zelfs dat Piet Keizer en Marc Overmars bang zijn voor hun status als buitenspeler, vanwege ongekende kwaliteiten van Eden Hazard. De man die dit seizoen al een hele hand vol wedstrijden speelde bij de toppers van Lille.

Dat stuk over Dembele's doelpunt is nu al legendarisch. Afgelopen seizoen maakte deze geweldenaar namelijk liefst 4 goals.