Fitness Seller

Als Oranje en de Rode Duivels één elftal zouden vormen...

Hazard is zowat de enige die constant op hoog niveau voetbalt in de nationale ploeg. Vreemd dat iedereen hem zowat vergeet. Op zijn 19e net geen speler van het jaar geworden in frankrijk ...

De Belgen blijven thuis en de Nederlanders gaan. Perfect team dacht ik zo :)

bij belgie denk ik aan Vlaanderens mooiste / herman brusselmans enz.... - nooit aan voetbal eigenlijk

Volgens mij alleen Vermaelen bij Arsenal:)

van buyten bij bayern munchen, speelde toch CL finale dus mag wel een topploeg genoemd worden en lukaku bij anderlecht, toch ook een europese topploeg :D

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

ik lach me dood om die belgen die hier stoer komen doen. ik kan me zo geen een internationaal echt succesvolle speler bedenken in de afgelopen 15 jaar. om maar niet te spreken over het gebrek aan wk/ek deelnames en als jullie er stonden, de matige prestaties daar.

Lees je dan maar eens in, scifo speelde bij inter milan, das nu ook niet bepaald een krabbelploegje.
Wilmots zat misschien nooit in een topploeg, maar scoorde wel 7 keer op het WK2002, en dat in slechts enkele matchen(en nog een 8ste onterrecht afgekeurd)

Eric deflandere speelde bij Lyon, een ploeg die toen dertijd frankrijk domineerde.

Laatst bewerkt:
Volgens mij is het die Belgen naar het hoofdje gestegen :roflol:

Ga nou geen appels met peren vergelijken :D

ik lach me dood om die belgen die hier stoer komen doen. ik kan me zo geen een internationaal echt succesvolle speler bedenken in de afgelopen 15 jaar. om maar niet te spreken over het gebrek aan wk/ek deelnames en als jullie er stonden, de matige prestaties daar.

ik lach me dood om die nederlanders die hier stoer komen doen. Ze hadden de afgelopen 15 jaar meer succes dan belgen, maar blijven wanhopig vasthouden aan het waanidee dat belgië alleen maar slechter en slechter wordt en nooit meer een degelijke ploeg zal voortbrengen.

Ach geen probleem voor mij, blijf ons maar onderschatten, we blijven jullie de komende jaren wel slaag geven...

AZ krijgt een standard, dat een k*tseizoen speelt, niet klein. Ajax haalt 1 op 6 tegen rsca. Twente, de nederlandse kampioen, krijgt 0-5 slaag van de belgische kampioen afgelopen winter. Ruiz, met moeite 13 goals in belgie maakt er in nederland 23 :D

Grootste bewijs dat de nederlanders naief verdedigen: Dembele die een verdediging oprolt, lol. Van een ronaldo of zo zou ik het kunnen begrijpen, maar toch niet Dembele haha

http://www.youtube.com/watch?v=aoLg-Uzio8o

In belgie lig je al lang onder de zoden na de 2de man die je dribbelt

MAar blijf ons vooral onderschatten jongens :)

Laatst bewerkt:
ik lach me dood om die nederlanders die hier stoer komen doen. Ze hadden de afgelopen 15 jaar meer succes dan belgen, maar blijven wanhopig vasthouden aan het waanidee dat belgië alleen maar slechter en slechter wordt en nooit meer een degelijke ploeg zal voortbrengen.

Ach geen probleem voor mij, blijf ons maar onderschatten, we blijven jullie de komende jaren wel slaag geven...

AZ krijgt een standard, dat een k*tseizoen speelt, niet klein. Ajax haalt 1 op 6 tegen rsca. Twente, de nederlandse kampioen, krijgt 0-5 slaag van de belgische kampioen afgelopen winter. Ruiz, met moeite 13 goals in belgie maakt er in nederland 23 :D

Goed zo, verdedig ons voetbal:cool:

Hahaha, dit komt echt heel wanhopig over :roflol:

Waarom kun je niet gewoon accepteren dat Belgie gewoon in het rijtje San Marino, Liechtenstein, Luxemburg, Bahrein e.d. hoort? Daar is niks ergs aan, als je het maar accepteert. Een ieder verdient respect. Ook als je iets minder bent als de rest van de wereld. Maar dan moet je niet zo desperate doen.

Laatst bewerkt:
Hahaha, dit komt echt heel wanhopig over :roflol:

Waarom kun je niet gewoon accepteren dat Belgie gewoon in het rijtje San Marino, Liechtenstein, Luxemburg, Bahrein e.d. hoort?

Waarom kan jij het niet accepteren van jullie clubvoetbal? jullie zijn afgegleden naar ons niveau, mijn lief boerderijwerktuigje :D

Ryan Babel zou in het Belgische elftal de absolute vedette zijn.

Carl hoefkens zou de absolute ster in de verdediging zijn bij nederland. Hij kon enigszins lukaku bedwingen. Dat zag ik nog geen nederlanders doen :o

Maarja, Ryan Babel is dan ook beter dan Robben.

De legendarische Hazard is beter dan Babel, Elia en Robben bij elkaar. Het gerucht gaat zelfs dat Piet Keizer en Marc Overmars bang zijn voor hun status als buitenspeler, vanwege ongekende kwaliteiten van Eden Hazard. De man die dit seizoen al een hele hand vol wedstrijden speelde bij de toppers van Lille.

Laatst bewerkt:
Dat stuk over Dembele's doelpunt is nu al legendarisch. Afgelopen seizoen maakte deze geweldenaar namelijk liefst 4 goals.

Dat stuk over Dembele's doelpunt is nu al legendarisch. Afgelopen seizoen maakte deze geweldenaar namelijk liefst 4 goals.

Ik hoorde dat Dembele geen club kon vinden, omdat er geen club is die zichzelf goed genoeg vindt voor de kwaliteiten van Moussa. Ze zijn bang dat de rest van het spelersmateriaal aan waarde verliest, zodra hij er komt spelen.

Vermaelen idd, erg goede verdediger.

De legendarische Hazard is beter dan Babel, Elia en Robben bij elkaar. Het gerucht gaat zelfs dat Piet Keizer en Marc Overmars bang zijn voor hun status als buitenspeler, vanwege ongekende kwaliteiten van Eden Hazard. De man die dit seizoen al een hele hand vol wedstrijden speelde bij de toppers van Lille.

Gelieve lille en hazard te volgen en dan een post er over te maken :cool:

Dat maakt het filmpje des te erger voor jullie :o

Hahaha, en gewoon ongeneerd verder gaan. Ik geniet intens van de Belgen :roflol:

Terug
Naar boven