Fitness Seller

Nederland vs Portugal

Prachtige wedstrijd voor de neutrale kijker met een festival van gele en rode kartons SENSATIE!!!

Ze speelde gewoon echt bagger het is gewoon geen echt team ze kloten maar wat aan.
Alleen toen het 10 tegen 11 was konden ze pas iets terug doen

Centaur zei:
Allemaal achteraf gelul en verwijten naar oranje toe. van Basten en zijn team deden wat ze konden, of dat nou ruk was of niet, het was het maximale wat ze er vandaag uit konden halen.

Alles ist vorbei, en een nekschot voor die scheids.

Mee eens, we moeten nou niet ineens van Basten de schuld gaan geven. Het hele team heeft niet super gepresteerd dit WK :( Ligt dit nu aan van Basten? Of aan de spelers? Ze hebben er wel voor gevochten....

1. Nekschot voor die russische pl**ris scheidsrechter, incl de 2 grensrechters.
2. Nekschot voor Figo, vuile gore %&#*#^^#(* :mad:
3. Nekschot voor C. Ronaldo, omdat het een huilbaby is
4. Nekschot voor die super irritante bondscoach van de portugeze.........

:D

Alles ist vorbei :(

Wie is nu de favoriet bij julie voor de titel?? Ik hoop Argentinië nu NL eruit ligt...

Brazilie.

De "German's"

onze guus hiddink hahah nee grapje

argentina wordt kampioen

Germany of Brazil.

Brazilië wint met gemak:) denk dat ze tegen the germans moeten spelen!

Brazil!

jokke69 zei:
Brazilië wint met gemak:) denk dat ze tegen the germans moeten spelen!

Wat denk je woensdag van Argentinie - Duitsland, dat wordt me een spectaculaire wedstrijd.

Allebei teams die erg aanvallend en vlot spelen.

RubenSossa zei:
Wat denk je woensdag van Argentinie - Duitsland, dat wordt me een spectaculaire wedstrijd.

Allebei teams die erg aanvallend en vlot spelen.

Ja dat wordt of heel leuk of geen zak aan.

Ghana.... :D

Ik vind spijtig genoeg dat Duitsland het vlotse voetbal brengt, en ik denk wel dat ze een zeeeeeeeeeer grote kans maken op de eindititel. Maar mijn favo is Brazil met shredded beasts als ronaldo, ronaldinho en kaka, of course.

Portugal captain Luis Figo has been cleared to face England after escaping punishment for his headbutt on Mark van Bommel.

Figo appeared to headbutt Holland midfielder van Bommel in the second half of Sunday's bad-tempered clash.

The Internazionale winger was booked for the incident by referee Valentin Ivanov, but it was suggested Figo could face further punishment for the offence.

However, Fifa insist Figo has no case to answer and is free to play against England in their quarter final on Saturday.

Fifa communications director Markus Siegler said: "He was sanctioned immediately by the referee at the time.

"The referee's report came in last night and is being analysed by the relevant people but it is very unlikely anything will happen as he has been sanctioned already.

"It is only where there is a clear disciplinary issue which has not been acted upon by the referee that the (disciplinary) committee can look at it."

The news is a boost for Portugal boss Luiz Felipe Scolari as he is already without key midfield duo Deco and Costinha for the game with England because of suspension.

(sky-sports.com)

Wat een k*t streek....hij had rood moeten krijgen alleen al voor het feit dat hij het van plan was...

Is hier eigenlik 1 persoon objectief over zijn eigen land?

Santino88 zei:
Is hier eigenlik 1 persoon objectief over zijn eigen land?
Ja, Nederland was gewoon niet sterk genoeg en van Basten had Bouhlarouz er moeten uithalen omdat je er op kan rekenen dat hij een kaart krijgt aangenaaid.

Vind het wel jammer dat Nederland er uit ligt, maar het is terecht. Dit is geen kampioensploeg.

Marco heeft nog 2 jaar zijn doel is het EK van 2008.

Het WK 2010 waar gaat dit door Zuid-Afrika?

Rode kaart van Boulah was het moment dat de wedstrijd omdraaide, heb het in de rust meerdere keren gezegd... haal V Bommel en Boulah eruit want dat kan niet goed gaan met die k*nkerscheids en k*nkerportugezen (Figo)....

Terug
Naar boven