Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weer zo een nikszeggend nieuwsbericht waar je totaal niks aan hebt. Er gaan weet-ik-veel-hoeveel toeristen per jaar naar Turkije en hebben daar een geweldige tijd.. want tsja.. 'we' hebben een hekel aan die gasten maar het is wel goedkoop dus dan maar hypocriet op vakantie gaan...
Zo, en niet een beetje generaliserend. Waarom gedraag jij je wel tov Nederlander op zo'n manier?

We weten niet wat er precies is gebeurd, met speculeren komen we ook nergens.

We weten niet wat er precies is gebeurd, met speculeren komen we ook nergens.

Weer zo een nikszeggend nieuwsbericht waar je totaal niks aan hebt. Er gaan weet-ik-veel-hoeveel toeristen per jaar naar Turkije en hebben daar een geweldige tijd.. want tsja.. 'we' hebben een hekel aan die gasten maar het is wel goedkoop dus dan maar hypocriet op vakantie gaan...
verder kan ik je 1001 verhalen vertellen van mensen die in Nederland zijn mishandeld en zelfs doodgeschopt (1890 Amstelveen) en het is natuurlijk een simpele gedachte om uit incidenten conclusies te trekken.. nou moet ik zeggen dat ik de TS wel tot die simpele categorie reken maar dat is een ander verhaal..
By the way.. 1001 verhalen is natuurlijk lichtelijk overdreven.. maar jullie begrijpen wat ik bedoel... of niet natuurlijk.. maar daar kan ik dan weer niks aan doen.
Ik ken een jongen die na het drinken van een paar bacotjes in een club in Istanbul opeens een rekening van duizend of tweeduizend euro kreeg gepresenteerd. Er kwamen opeens een paar ´beveiligers´ tevoorschijn met een pinapparaat toen hij vertelde dat hij dat niet op zak had. Gewoon afpersingspraktijken dus. Gelukkig voor hem wist ie te ontkomen door op een onbewaakt moment keihard de tent uit te rennen.
Hij was die tent trouwens ingelokt door iemand die hem in zijn hotel had benaderd om gezellig in biertje te drinken.
Misschien was dit een vergelijkbare scam.

nee niet echt, wat wil je precies met je post zeggen eigenlijk?
Gast, hij eet voor 360 euro. Dan moet het wel zo'n ****ing aso dure restaurant zijn geweest.
Waarom vindt hij het gek dat hij moet betalen voor de garderobe dan. 12 euro is dan nog niks.
Wat gebeurt er als je hier Henk, Jan en Kees van 't kamp hun centjes niet geeft? Precies.

..Henk, Jan en Kees staan netjes bij de deur/garderobe van een Triple-A/5-Stars Restaurant.en waarom zou iemand uberhaupt zaken doen met untermenschen van het kamp?![]()

In Turkiye maken ze geen grapjes.
Als je niet wilt betalen moet je maar voelen.
te lui om op een eerlijke manier geld te verdienenHeb nog nooit een Hollander iets in zn eentje zien durven zeggen of doenze proberen je dus eerst af te persen om vervolgens je in coma te slaan als ze in meerderheid zijn.
stoere turkente lui om op een eerlijke manier geld te verdienen