MuscleMeat

'Nederlander ziekenhuis in geslagen in Istanbul'

waarom willen mensen naar turkije toe dan? vieze stinkhoop daar

waarom willen mensen naar turkije toe dan? vieze stinkhoop daar

Istanbul is een westerse stad, de inwoners zien er ook westers uit, vaak zelfs compleet met blond haar enzovoort. Ze lijken niet op de Turken die je hier ziet, die meestal van het primitieve platteland komen. Istanbulers stammen dan ook vaak af van Europeanen die na de val van het West Romeinse rijk vluchtten naar Constantinopel, hoofdstad van het Oost Romeinse rijk.

Heb nog nooit een Hollander iets in zn eentje zien durven zeggen of doen :rolleyes:

ik heb nog nooit een marokkaantje of turk eens in zijn eentje problemen zien maken nederlander. ze willen graag problemen maken maar zijn te schijt dat in hun eentje te doen :roflol: in groepsverband zijn ze ineens heel stoer

ik heb nog nooit een marokkaantje of turk eens in zijn eentje problemen zien maken nederlander. ze willen graag problemen maken maar zijn te schijt dat in hun eentje te doen :roflol: in groepsverband zijn ze ineens heel stoer

Daar ben ik nu ook van overtuigd.

OT: je hoeft echt niet naar Istanbul om in mekaar geslagen te worden :(

Henk, Jan en Kees staan netjes bij de deur/garderobe van een Triple-A/5-Stars Restaurant.
Wachtend op de beloning voor het bewaken van jouw jas :rolleyes:

dude waar ga jij uit of wat zie jij als een 5-sterren restaurant? :roflol: <- deze smilie is alles wat ze kunnen krijgen als ze om een fooi gaan bedelen.

360 euro voor een etentje zie ik als 5 sterren. Niks minder.
:roflol: is wat jij doet, klappen op je neus geven is wat zij doen :D

Je moet in Istanbul zeker wel weten waar je moet eten en drinken.

Istanbul (L)

Mijn stad :$

Je kunt ook naar Rome gaan met je vrouw, wordt je verkracht door twee roemenen. :rolleyes:.

In Istanbul heb je geen woonwagens, het is geen Nederland

In Istanbul heb je geen woonwagens, het is geen Nederland

volgens "Klaas2" maak je in Nederland kans om door kampbewoners in elkaar geslagen te worden voor de deur van een 5-sterren restaurant. even waarschijnlijk als woonwagens in Istanbul :rolleyes:

ben nog nooit in Istanbul geweest maar wel in Izmir, shit wat was dat een smerige teringzooi zeg.

Waarom worden dit soort topics uberhaupt toegelaten? Het heeft geen enkele nieuwswaarde of mogen we voortaan iedere voorval hier plaatsen.

Ah nee, Arnold....

Waarom worden dit soort topics uberhaupt toegelaten? Het heeft geen enkele nieuwswaarde of mogen we voortaan iedere voorval hier plaatsen.

Ah nee, Arnold....

O ja goed idee laten we alle berichten waar Turken en Marokanen mee te maken hebben censureren want iedereen weet dat ze het meest vredelievende volk zijn en nooit op kwaad berust zijn terwijl ze de religion of peace verspreiden. :rolleyes:

:roflol: Ik lag dit bericht vandaag op mn mobiel en ik WIST gewoon dat er op DBB een topic over zou zijn.

Verder is dit natuurlijk een kwestie van op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd. Ik geloof best dat men zulke praktijken uitvoert. Daarom zul je mij niet zien in Turkije of een ander zandbakland (OK, misschien Dubai uit nieuwsgierigheid).

Istanbul is een westerse stad, de inwoners zien er ook westers uit, vaak zelfs compleet met blond haar enzovoort. Ze lijken niet op de Turken die je hier ziet, die meestal van het primitieve platteland komen. Istanbulers stammen dan ook vaak af van Europeanen die na de val van het West Romeinse rijk vluchtten naar Constantinopel, hoofdstad van het Oost Romeinse rijk.

aha...nou dan nog, lijkt me niets aan, maar das mijn smaak he

Niks zinnigs over te zeggen als je de feiten niet zwart op wit voor je hebt.

Terug
Naar boven