XXL Nutrition

Nederlanders vinden zichzelf te dik

eigenlijk is dit ook wel een beetje lullig, magoed, als ik zo rond keek in dat gastenboek hielden zeer weinig mensen zich aan de regels.

zal het nog consequenties hebben voor de mensen die daar gepost hebben?

wat voor consequenties ? Hoogstens een ban.

alleen wel instant ban als je wat verkeerds post, is voor mij nu ook wel leuk geweest, ik blijf het gewoon volgen en lach me zo wel rot, je hoeft echt zelf niet te posten om je kapot te lachen om die idioten, allemaal zeggen ze dat het gezond is, maar de helft post wel over bijverschijnselen als hoofdpijn, duizelig, menstruatiestoornissen etc.

eigenlijk is dit ook wel een beetje lullig, magoed, als ik zo rond keek in dat gastenboek hielden zeer weinig mensen zich aan de regels.

zal het nog consequenties hebben voor de mensen die daar gepost hebben?

Sonja Bakker stond hier net voor de deur, ze zocht Hakim Z. :D Heb haar naar Klaas Slager verwezen.

alleen wel instant ban als je wat verkeerds post, is voor mij nu ook wel leuk geweest, ik blijf het gewoon volgen en lach me zo wel rot, je hoeft echt zelf niet te posten om je kapot te lachen om die idioten, allemaal zeggen ze dat het gezond is, maar de helft post wel over bijverschijnselen als hoofdpijn, duizelig, menstruatiestoornissen etc.

Nu is het al te laat...

Ze weten je te vinden.

klaas slager, binnen een week broodmager!

Dikke mensen zijn duur, dussssssss, ik zie maar 1 oplossing.

ik ben gebanned op het sb forum :(

Gastenboek

Het gastenboek is wegens een storing momenteel niet te benaderen. Deze storing zal zo snel mogelijk worden verholpen.

Ik vind de SBmentaliteit al maar niks meer, onverdraagzaamheid en censuur troef zeg...

Ik vind de SBmentaliteit al maar niks meer, onverdraagzaamheid en censuur troef zeg...

Ze hebben zelfs topics gewist :roflol: Niet schonen, maar gelijk wissen. Maar goed het is weer leuk geweest, ze weten nu dat een board ook beheerd moet worden.

Ze hebben zelfs topics gewist :roflol: Niet schonen, maar gelijk wissen. Maar goed het is weer leuk geweest, ze weten nu dat een board ook beheerd moet worden.

jep...toen ik vmiddag ff een account had aangemaakt en zelfs maar één opmerking had gemaakt...was ik na 2minuten al gelijk me lidmaatschap kwijt :roflol: scherp zijn ze wel geworden in dat ene dagje:D

Censuur tot en met. SB aanhangers, dat ze maar stikken in z'n eigen dikke speknek.. wat een volk zeg

hmmm, de achterdocht groeit EricR.
Vanmiddag gaat er nog een sollicitatie de deur uit, en morgen ben jij de nieuwe senior-moderator van het SB forum zeker?

Ik krijg zo het idee dat we met z’n allen voor EricR’s sluwe moderator karretje gespannen zijn.

:D

Modden op een board over het Sonja Bakker :scratch: Lauw, zelfs al zouden ze me betalen dan deed ik het nog niet. Die mensen willen niet luisteren, laat ze maar lekker hun crashdieet volgen en na het dieet weer terugknallen naar formaatje zeekoe. Tot het volgende trendy dieet er aan komt.

Modden op een board over het Sonja Bakker :scratch: Lauw, zelfs al zouden ze me betalen dan deed ik het nog niet. Die mensen willen niet luisteren, laat ze maar lekker hun crashdieet volgen en na het dieet weer terugknallen naar formaatje zeekoe. Tot het volgende trendy dieet er aan komt.

Zucht. Überrolleyes. :rolleyes: überzucht….

EricR, ik dacht dat jij als geen ander besefte dat het gros van die mensen niet geholpen wil worden.
Je idealisme en vasthoudendheid is bewonderenswaardig maar zonde van de energie.
Ik zeg, biedt je diensten aan en melk ze uit voor wat ze waard zijn! :thumbup:

Heb je niet toevallig 1 of andere titel ofzo? Dr. Ing etc etc. Ik durf te wedden dat mw. Bakker nog wel een paar ‘wetenschappers’ kan gebruiken om haar ‘dieet’ op ‘wetenschappelijke wijze’ te verdedigen.

Ik ken nog wat mensen van de universiteit van Wageningen, voor een kratje bier sturen die zo een schriftelijke aanbeveling naar mw Bakker.

Het is een gouden plan EricR, 100% waterdicht dus grijp je kans!

En als je dan flink bent binnengelopen dan moet je wel even een feestje organiseren voor de DBB leden die je carrière een nieuwe vruchtbare impuls hebben gegeven. :thumbup:

Terug
Naar boven