XXL Nutrition

Nederlands Kampioenschap Vrachtwagentrekken (tweetallen) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb net gemaild zoals je zei Chick:thumbs:... We spreken elkaar!
 
jammer dat het zo ver weg is, zal best wel weer gezellig worden
 
aardig wat dbb'ers dus :) Ik zal er naar alle waarschijnlijkheid ook zijn, als supporter.
 
ik heb sarko nog even gebeld vanmiddag, dat als er iemand uitvalt ik wel wil inspringen om het team compleet te maken...... hij zou me bellen....
wachten begint.......
 
aardig wat dbb'ers dus :) Ik zal er naar alle waarschijnlijkheid ook zijn, als supporter.
Heb je de spandoeken al klaar? :D

ik heb sarko nog even gebeld vanmiddag, dat als er iemand uitvalt ik wel wil inspringen om het team compleet te maken...... hij zou me bellen....
wachten begint.......
Heb helaas niemand kunnen vinden. Gewoon komen, soms valt er iemand uit en kun je zo nog een team maken.
 
wens iedereen veel succes vandaag.
had er graag bij willen zijn maar is helaas wat tussen gekomen
 
Succes allen!
 
ik wil gaan maar zit nu te wachten op mn werk :(
 
das balen dat je nog steeds thuis zit

ik wilde ook graag zijn gegaan maar helaas ook niet kunnen gaan rooke
 
al iets bekend ?
 
nee we zijn ook nog aan t wachten.
jij niet gaan kijken of ben je nog aan t bijkomen van gisteren maxiation
 
Ff wachten ben er zo met de uitslag. ;)
 
Was wel weer een leuke dag ;)

Sander en ik zijn 7e geworden... en ik moet zeggen dat ik daar heel erg tevreden mee ben!
 
Het was een erg leuke ervaring vandaag. Mc Chick nogmaals bedankt, je hebt een lieve vriendin en de sfeer was goed. Toffe gasten allemaal van de Dj's.

Mijn ervaring (zonder ooit ervaring of oefening te hebben gehad met de onderdelen):

Met harnastrekken was mijn techniek klote doordat ik niet laag genoeg kon blijven omdat ik steeds weggleed met mijn schoenen. Als het filmpje hier ooit nog komt, zie je me streetdancend trekken. Lelijk. Dat heeft tijd gekost. Volgende keer andere schoenen. Omega ging hier lekkerder.

Het hand over hand was echter helemaal mijn ding en wat ik verwacht had. Toch had er meer ingezeten omdat ik aan het eind inkakte door afwachten. Je moet blijven gaan. Ook zei Chick dat ik mijn touw voortaan meer moet spannen met de start. Omega had hier weer meer moeite.

Al met al een leuke ervaring en met een totaal op de 12e plaats niet echt iets om voor te schamen. :thumbs:
 
hand-over-hand is vet :D Die mega pomp ook :)
 
De pomp in mijn benen van het harnas was dik:D Feels like cumming, lol...
 
Back
Naar boven