XXL Nutrition

Nederlands Kampioenschap Vrachtwagentrekken (tweetallen)

Bezoekers in dit topic

Mc Chick, klopt de uitslag? Gisteren ben ik (alexander Moonen) met mijn maatje als 4de gekroond en niet als 3de!?! Bij evenveel punten zijn we idd sneller!
 
shamppppppooo wij zijn 3e zie ik.
 
HAHA, daar lijkt het wel op!
 
Helaas Pouwerpaxck,

Bij gelijke tijd moeten er punten gedeeld worden. Op de hand over hand moeten raymon&maurice 13 1/2 punt hebben en Jan Haaring&Mark T ook 13 1/2
Dat betekend dus dat we 4de zijn geworden op een half punt ;-)
 
Idd klopt... excuus, zal het vanavond aanpassen.
 
ok ik zie het nu ook champoo:(.

En voor de rest van het deelnemersveld tot volgend jaar het was een te gekke wedstrijd hulde voor de organisatie :thumbs:kon niet beter.

groetjes uit Limburg.
 
Het was een erg leuke ervaring vandaag. Mc Chick nogmaals bedankt, je hebt een lieve vriendin en de sfeer was goed. Toffe gasten allemaal van de Dj's.

Mijn ervaring (zonder ooit ervaring of oefening te hebben gehad met de onderdelen):

Met harnastrekken was mijn techniek klote doordat ik niet laag genoeg kon blijven omdat ik steeds weggleed met mijn schoenen. Als het filmpje hier ooit nog komt, zie je me streetdancend trekken. Lelijk. Dat heeft tijd gekost. Volgende keer andere schoenen. Omega ging hier lekkerder.

Het hand over hand was echter helemaal mijn ding en wat ik verwacht had. Toch had er meer ingezeten omdat ik aan het eind inkakte door afwachten. Je moet blijven gaan. Ook zei Chick dat ik mijn touw voortaan meer moet spannen met de start. Omega had hier weer meer moeite.

Al met al een leuke ervaring en met een totaal op de 12e plaats niet echt iets om voor te schamen. :thumbs:

Valt erg mee gozer, netjes gedaan! Blijkbaar ben je eindelijk begonnen met echt trainen.
 
Valt erg mee gozer, netjes gedaan! Blijkbaar ben je eindelijk begonnen met echt trainen.

Thnx kerel! Doe de volgende keer ook mee! Is leuk man! :D
 
Geen foto's van schrale voorhuid

haha ja, die was er. Waar was jij ik heb je gemist?

Ik had weinig zin om foto's te moeten nemen van een schrale voorhuid! :D

Ik was wel van plan om te komen, maar er kwam iets anders tussen. En je kunt niet overal zijn!
 
121ex7a.jpg

Hier is dus duidelijk te zien waarom harnas een dikke fail werd. :(
Op de film is te zien dat ie bijna elke stap met zijn enkels weg klapt. :eek!:

---------- Toegevoegd om 11:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

Die muziek :roflol:...

EDIT: Er zit een dikke media-balk door al die pics:mad:...
Je moet ze ook kopen. ;)
 
Back
Naar boven