AndroidHealthClinic

Nederlands Kampioenschap Vrachtwagentrekken (tweetallen) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik wacht nog op beeldmeteriaal...:D
 
Hier is ie dan met alle tijden erbij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uitslag NK vrachtwagentrekken 2009 .jpg
 
wist niet dat marco ook mee deed...
 
7e plaats voor Sander en Matthieu van de 19 teams? Netjes jongens!

Zie dat Gijs ook gewoon mee heeft gedaan ondanks dat ie gisteren nog events heeft gedaan :D
 
Was leuke invalbeurt met Jan. Alles ging eigenlijk goed. Techniek op de pull wordt ook steeds beter dus prima. 9e op het harnass maar ja Jan woog ook maar 100 en ik net iets meer dus heel tevreden en 3e op hand over hand. Totaal 5e.

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

7e plaats voor Sander en Matthieu van de 19 teams? Netjes jongens!

Zie dat Gijs ook gewoon mee heeft gedaan ondanks dat ie gisteren nog events heeft gedaan :D

Alsof 2x pullen een hele belasting is waarvoor ik rust moet uittrekken:rolleyes:
 
Was wel weer een leuke dag ;)

Sander en ik zijn 7e geworden... en ik moet zeggen dat ik daar heel erg tevreden mee ben!
Jullie gingen zeker goed, was ook een erg sterk deelnemersveld.

Het was een erg leuke ervaring vandaag. Mc Chick nogmaals bedankt, je hebt een lieve vriendin en de sfeer was goed. Toffe gasten allemaal van de Dj's.

Mijn ervaring (zonder ooit ervaring of oefening te hebben gehad met de onderdelen):

Met harnastrekken was mijn techniek klote doordat ik niet laag genoeg kon blijven omdat ik steeds weggleed met mijn schoenen. Als het filmpje hier ooit nog komt, zie je me streetdancend trekken. Lelijk. Dat heeft tijd gekost. Volgende keer andere schoenen. Omega ging hier lekkerder.

Het hand over hand was echter helemaal mijn ding en wat ik verwacht had. Toch had er meer ingezeten omdat ik aan het eind inkakte door afwachten. Je moet blijven gaan. Ook zei Chick dat ik mijn touw voortaan meer moet spannen met de start. Omega had hier weer meer moeite.

Al met al een leuke ervaring en met een totaal op de 12e plaats niet echt iets om voor te schamen. :thumbs:
Super gedaan kerel!
Voor de eerste keer ooit getrokken... respect!

Kunt wel zien dat jullie goed trainen, sterke kerels zijn jullie.

Binnenkort gaan we gewoon knallen bij DJ's. ;)
Was echt weer een topdag en een leuke sfeer.

Baal alleen van weer eens de wanprestatie van harnas. Zat ook niet mee dat Pieter helemaal kapot was omdat hij vannacht heeft gewerkt. Hij gleed steeds uit en zijn techniek was ook niet top... maar het was een afgang.

Hand over hand moest het dan weer goed maken. Gelukkig ging dat beter. Pieter kon mijn tempo niet bijbenen en hij schuift ook minder in, anders hadden we hier hoge ogen kunnen gooien. We zaten niet ver af qua tijd van wat grote mannen.
 
Ik zie simon er niet meer bij staan?
 
Van de deelnemers van de poster was alleen Alexander Moonen er?
Was Ted v.d. Parre er wel? ;)

haha ja, die was er. Waar was jij ik heb je gemist?
 
ted valt toch niet te overzien
 
Was wel weer een leuke dag ;)

Sander en ik zijn 7e geworden... en ik moet zeggen dat ik daar heel erg tevreden mee ben!

Zeker, ging niet slecht. Een paar bekende namen achter ons gelaten, niet verkeerd. :)
 
Met dank aan mc"chick, heb ik samen met Snakeman ook meegedaan. En ik moet zeggen, ik heb het ''strongman'' virus goed te pakken. Het was echt een leuke ervaring. Erg gezellige sfeer en een goed georganiseerd evenement.

Dan de prestaties....In het begin waren we bang de vrachtwagen niet aan het rollen te krijgen:o Maar toen we eenmaal over de finish kwamen baalden we als een stekker dat we veel harder hadden gekund. Dit onderdeel lag me overigens wel:D Had echt een gruwelijke pomp na afloop....

Helemaal opgepompt en op een goede manier agressief begonnen we aan het volgende onderdeel. We hebben ons hierbij toch wel van een iets betere kant laten zien.... Hoewel we ook dit onderdeel voor het eerst meededen zaten we met een tijd van 34,66 leuk in de middenmoot. Hier had echt meer ingezeten. Baal er echt van dat ik op een gegeven moment 3 beurten had waarin ik alleen maar touw trok omdat ik Snakeman's tempo niet kon bijbenen. we hadden hierbij echt onder de 34 kunnen gaan....

De eerstvolgende C-wedstrijd ben ik er ook bij!
 
Damn... Net klaar met mijn vroege ploegendienst waarin ik elk bedrijventerrein heb afgereden die mijn stad kent. Vrachtwagens, overal zag ik ze:D Voel me mentaal en fysiek echt top en sterk vandaag (overigens nergens spierpijn of last). Heeft me goed gedaan qua motivatie zo'n wedstrijdje! Totale euforie. Omega, wil jij mijn officiele vrachtwagentrekpartner zijn? :kiss::heart:
 
Damn... Net klaar met mijn vroege ploegendienst waarin ik elk bedrijventerrein heb afgereden die mijn stad kent. Vrachtwagens, overal zag ik ze:D Voel me mentaal en fysiek echt top en sterk vandaag (overigens nergens spierpijn of last). Heeft me goed gedaan qua motivatie zo'n wedstrijdje! Totale euforie. Omega, wil jij mijn officiele vrachtwagentrekpartner zijn? :kiss::heart:

mooi :) dat betekent weer meer rust tijdens de trainingen :D ...volgend jaar ben ik er ook weer bij :D
 
Damn... Net klaar met mijn vroege ploegendienst waarin ik elk bedrijventerrein heb afgereden die mijn stad kent. Vrachtwagens, overal zag ik ze:D Voel me mentaal en fysiek echt top en sterk vandaag (overigens nergens spierpijn of last). Heeft me goed gedaan qua motivatie zo'n wedstrijdje! Totale euforie. Omega, wil jij mijn officiele vrachtwagentrekpartner zijn? :kiss::heart:

Maar natuurlijk wil ik dat snakemannetje van me...:heart: Volgende keer rollen we ze op:P
 
By the way Chick hoe is het met je schrale voorhuid?




:D
 
Damn... Net klaar met mijn vroege ploegendienst waarin ik elk bedrijventerrein heb afgereden die mijn stad kent. Vrachtwagens, overal zag ik ze:D Voel me mentaal en fysiek echt top en sterk vandaag (overigens nergens spierpijn of last). Heeft me goed gedaan qua motivatie zo'n wedstrijdje! Totale euforie. Omega, wil jij mijn officiele vrachtwagentrekpartner zijn? :kiss::heart:
Love is in the air.
Maar natuurlijk wil ik dat snakemannetje van me...:heart: Volgende keer rollen we ze op:P
Gisteren stonden ze van de zenuwen te trillen en nu iedereen oprollen, gaat goed jongens. ;)
Geloof maar dat wij dan ook gaan knallen. :D
By the way Chick hoe is het met je schrale voorhuid?




:D
Na jou goede zorgen glimt mijn dop weer perfect.... thnx :thumbup:
 
Back
Naar boven