XXL Nutrition

Nederlandse Moslim Partij

Status
Niet open voor verdere reacties.
:thumbs: @ RichardV!!!

exarchos zei:
even rechtzetten, was het juist eens met de laatste zin,
Engels kan inl edere mongaeul, (behalve de Fransen)

En spanjaarden en italianen. Echt niet te geloven vooral die italianen weten vaak niet eens wat yes en no betekent.

EricR zei:
En niet om het een SP-thread te maken, maar de SP was in de jaren 80 ook de uitvinder van de 'oprotpremie'. Maar ook daar durfde niemand zich aan te branden en de SP werd uitgemaakt voor crypto racisten.

Inderdaad IDIOOT! Iemand belonen zodat ie oprot???

Schandalig! Moet gewoon verplciht zijn! Kom zeg, een beetje geld lopen betalen om iemand te paaien weg te gaan! TYPISCH Nederlands!

De mode van 2010, óók voor de Nederlandse vrouw:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

exarchos zei:
even rechtzetten, was het juist eens met de laatste zin,
Engels kan inl edere mongaeul, (behalve de Fransen)

Ik spreek alleen Nederlands in mijn eigen land.. voor de rest hebben ze pech...

ALs ik zelf op vakantie ga.. tja dan veelal Engels

Leviathan zei:
Mn vriendin werkt 40 uur/week en verdient maar liefst rond de 650 euro/maand :rolleyes:

Geloof dat wij maar 10 kinderen nemen, en paps gaat dan wel de hele dag aan zn auto sleutelen en doen alsof ie arbeidsongeschikt is :cool:

Alsof het aan de arbeidsongeschikte ligt dat jouw vriendin minder verdient. :rolleyes:

En er zullen best mensen zijn die misbruik maken van hun situatie, maar je schildert het nu wel erg monotoon. :D

Op het kamp hiernaast leven ze allemaal van een uitkering.
En het zijn niet eens moslims.

En buiten dat, laat me stemming en me leven niet bepalen door een paar aso's.
Ze doen maar !!
Ze komen hunzelf nog wel tegen. ;)

DBC01 zei:
Inderdaad IDIOOT! Iemand belonen zodat ie oprot???

Schandalig! Moet gewoon verplciht zijn! Kom zeg, een beetje geld lopen betalen om iemand te paaien weg te gaan! TYPISCH Nederlands!

Ja die oprot premies mogen van mij ook verdwijnen. :thumbs:

BigNL zei:
Alsof het aan de arbeidsongeschikte ligt dat jouw vriendin minder verdient. :rolleyes:

En er zullen best mensen zijn die misbruik maken van hun situatie, maar je schildert het nu wel erg monotoon. :D

Op het kamp hiernaast leven ze allemaal van een uitkering.
En het zijn niet eens moslims.

En buiten dat, laat me stemming en me leven niet bepalen door een paar aso's.
Ze doen maar !!
Ze komen hunzelf nog wel tegen. ;)

Ze komen zichzelf dus niet tegen omdat die linkse rakkers ze eerder meer wil geven als minder!
Dat is nu net het probleem.
Ik noem niet alleen buitenlanders, maar ook kampers en andere aso's.
En idd heel veel mensen maken er wel gebruik van. Net als dubbele uitkeringen. Eerst trouwen, dan weer scheiden, man ander postadres en volia, dubbele uitkering.
Dat is wat veel kampers dus doen!

RichardV zei:
Ze komen zichzelf dus niet tegen omdat die linkse rakkers ze eerder meer wil geven als minder!
Dat is nu net het probleem.
Ik noem niet alleen buitenlanders, maar ook kampers en andere aso's.
En idd heel veel mensen maken er wel gebruik van. Net als dubbele uitkeringen. Eerst trouwen, dan weer scheiden, man ander postadres en volia, dubbele uitkering.
Dat is wat veel kampers dus doen!

Ach geld maakt ook hun niet gelukkig.
Dat soort mensen hebben het ene probleem na het andere.
Dan moeten we ons ook druk maken om al die zwart werkers met of zonder uitkering, en die bijstandsmoeders.
En die bobo's die slapend rijk worden door niks te doen.
Als we ons daar druk om moeten maken dan hebben we zelf geen leven meer. :D

BigNL zei:

Je mist het punt blijkbaar, dus ik zal het je proberen uit te leggen :rolleyes: :

Ik kan de gedachtengang van veel mensen, autochtoon of allochtoon, begrijpen dat het aantrekkelijker is om met een WAO of gewone uitkering thuis te blijven zitten, omdat het minimumloon er niet veel boven zit.

En dat wordt op dit moment wel erg makkelijk en aantrekkelijk gemaakt door de overheid.

Als ze dat tegen willen gaan, moeten ze of de uitkeringen verlagen of de minimuminkomens verhogen, of allebei.

Als ik onrechtmatig een WAO zou krijgen, en er een beetje zwart bij zou knoeien, heb ik zo een inkomen van 1500 euro schoon. Ik zie het overal om me heen gebeuren, en ik ben niet eens een kamper.

Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
Als ik onrechtmatig een WAO zou krijgen, en er een beetje zwart bij zou knoeien, heb ik zo een inkomen van 1500 euro schoon. Ik zie het overal om me heen gebeuren, en ik ben niet eens een kamper.

Zo te horen wordt het tijd dat DBB forum een eigen kamp opzet, gewoon wat plantages, uitkering trekken en een eigen fitnesscentrum, mooi toch... :D

Leviathan zei:
Je mist het punt blijkbaar, dus ik zal het je proberen uit te leggen :rolleyes: :

Ik kan de gedachtengang van veel mensen, autochtoon of allochtoon, begrijpen dat het aantrekkelijker is om met een WAO of gewone uitkering thuis te blijven zitten, omdat het minimumloon er niet veel boven zit.

En dat wordt op dit moment wel erg makkelijk en aantrekkelijk gemaakt door de overheid.

Als ze dat tegen willen gaan, moeten ze of de uitkeringen verlagen of de minimuminkomens verhogen, of allebei.

Als ik onrechtmatig een WAO zou krijgen, en er een beetje zwart bij zou knoeien, heb ik zo een inkomen van 1500 euro schoon.

Helemaal mee eens !!!

Enigste dat mij ervan weerhoudt hetzelfde te doen, is dat ik geen zin heb om de hele dag bij de deur te lopen. Daar wordt je levensritme anders van, en doorgaans wordt je vermoeider dan wanneer je gewoon een werkdag achter de rug hebt.

benny205 zei:
Zo te horen wordt het tijd dat DBB forum een eigen kamp opzet, gewoon wat plantages, uitkering trekken en een eigen fitnesscentrum, mooi toch... :D

Je wil niet weten hoeveel mensen er in mijn directe omgeving erover denken om te gaan 'tuinieren'. Gewoon omdat Jan Modaal het financieel niet meer kan trekken. Alles wordt duurder en de lonen gaan niet mee!

Ik mag blij zijn dat ik een opleiding genoten heb, anders zat ik ook tegen een minimuminkomen te hikken. Ik geef het je dan te doen met een hypotheek, een stel koters en de verdere maandelijkse lasten die gewoon doortikken.

Leviathan zei:
Je wil niet weten hoeveel mensen er in mijn directe omgeving erover denken om te gaan 'tuinieren'. Gewoon omdat Jan Modaal het financieel niet meer kan trekken. Alles wordt duurder en de lonen gaan niet mee!

Ik mag blij zijn dat ik een opleiding genoten heb, anders zat ik ook tegen een minimuminkomen te hikken. Ik geef het je dan te doen met een hypotheek, een stel koters en de verdere maandelijkse lasten die gewoon doortikken.

Ja, je hebt helemaal gelijkt, het zal in Nederland steeds erger worden. De goed opgeleide zullen steeds meer gaan verdienen, en de slecht opgeleide zullen op hetzelfde loon blijven steken, dus die gaan automatisch "tuinieren".

benny205 zei:
Ja, je hebt helemaal gelijkt, het zal in Nederland steeds erger worden. De goed opgeleide zullen steeds meer gaan verdienen, en de slecht opgeleide zullen op hetzelfde loon blijven steken, dus die gaan automatisch "tuinieren".

Ik ben redelijk opgeleid, heb gewoon mn MBO diplomaatje op zak. Maar mijn salaris zal niet abnormaal verder stijgen. Ik kom zeker niet binnen nu en 10 jr boven de 1300-1500 netto uit.

Ondertussen is het ziekenfonds al wel met 24% omhoog gegaan. Hypotheekrente is dan weer omlaag gegaan, maar ik heb geen eigen huis dus heb ik dr nog geen reet aan.

Leviathan zei:
Ondertussen is het ziekenfonds al wel met 24% omhoog gegaan. Hypotheekrente is dan weer omlaag gegaan, maar ik heb geen eigen huis dus heb ik dr nog geen reet aan.

Ik weet nog twee/drie jaar geleden kostte CZ €22,-, nu betaal je potverdomme €47,- , ik vraag me af wat het over 5 of 10 jaar kost.

Leviathan zei:
Enigste dat mij ervan weerhoudt hetzelfde te doen, is dat ik geen zin heb om de hele dag bij de deur te lopen. Daar wordt je levensritme anders van, en doorgaans wordt je vermoeider dan wanneer je gewoon een werkdag achter de rug hebt.

Dus elke uitkering trekker die loopt bij de deur ? :rolleyes:

Dit is toch bekrompen denken, er zijn ook alleenstaande en gezinnen bij die wel hun best doen en een goed bioritme hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven