MuscleMeat

Nieuws Nederlandse vrouw ziet man en drie kinderen doodvallen

  • Topic starter EricR
  • Startdatum
  • Reacties 119
  • Weergaven 5K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Super erg, ik denk dat mensen hier nooit overheen kunnen komen
 
Lijkt me kleine moeite om er achteraan te springen?
 
getraumatiseerd voor het leven :(
 
Hoorde het gisteren al.

Vreselijk nieuws.
 
Misschien maakt ze er nog een eind aan? :(

Ik heb zoiezo maar een rare manier van denken. Maar ik kan me niet voorstellen als je daar bungelt en je heb je gezinnetje naar beneden zien donderen. Dat je denkt, goh dit is even vervelend, maar ik kom hier alleen maar sterker uit.
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk ga je daar niet achteraan springen...Je pleegt toch geen zelfmoord???
 
Tuurlijk ga je daar niet achteraan springen...Je pleegt toch geen zelfmoord???

Scheelt een hoop ellende lijkt me. En zoals hier al een aantal x te lezen valt zul je er niet 1 2 3 overheen komen. Als hier al overheen te komen is.
 
Vreselijk dit.
Je zou bijna zeggen dat je er zelf achteraan zou springen. Hier kom je nooit overheen..
 
Wat is dat nou weer voor stomme opmerking, en er dan nog om lachen ook. Als jij morgen naast iemand in de auto stapt die 140 rijd waar je 120 mag en die rijd jullie allebei morsdood, moet iedereen dan ook roepen dat je het had kunnen weten en er om lachen?



Echt een simpele vergelijking die kant noch wal raakt, kerel.

Ik zit altijd met verbazing te kijken op Discovery als ik weer zo'n stel idioten een berg zie beklimmen en dan in de problemen komen. Je moet toch wel een aardige kronkel hebben ( sorry Eric, maar dit meen ik echt) als je moedwillig de dood in de ogen kijkt, door bergen te willen beklimmen.

Autorijden is een noodzaak, bergen beklimmen niet.

Ik vind het zielig voor die vrouw maar ze hebben dat risico bewust genomen dus ik kan er geen medelijden mee hebben.

Een ijsgletsjer beklimmen......hoe dom kan je zijn..:rolleyes:
 
Damn... verschikkelijk.

Sterkte aan de vrouw.
 
Als je zo'n hobby hebt dan ken je de risico's. Er waren de week ervoor ook al mensen van die berg gevallen maar die hadden het overleefd. Ik vind het ook niet verstandig dat ze met een touw aan mekaar hingen, ze hebben elkaar gewoon meegetrokken...
 
Echt een simpele vergelijking die kant noch wal raakt, kerel.

Ik zit altijd met verbazing te kijken op Discovery als ik weer zo'n stel idioten een berg zie beklimmen en dan in de problemen komen. Je moet toch wel een aardige kronkel hebben ( sorry Eric, maar dit meen ik echt) als je moedwillig de dood in de ogen kijkt, door bergen te willen beklimmen.

Autorijden is een noodzaak, bergen beklimmen niet.

Ik vind het zielig voor die vrouw maar ze hebben dat risico bewust genomen dus ik kan er geen medelijden mee hebben.

Een ijsgletsjer beklimmen......hoe dom kan je zijn..:rolleyes:

Wat me helemaal verbaast is dat de vader z'n kinderen mee op sleeptouw neemt (no pun intended). Dat je zelf bereid bent zo'n risico te nemen kan ik me voorstellen, maar dat je je kinderen eraan blootstelt...
 
Echt een simpele vergelijking die kant noch wal raakt, kerel.

Ik zit altijd met verbazing te kijken op Discovery als ik weer zo'n stel idioten een berg zie beklimmen en dan in de problemen komen. Je moet toch wel een aardige kronkel hebben ( sorry Eric, maar dit meen ik echt) als je moedwillig de dood in de ogen kijkt, door bergen te willen beklimmen.

Autorijden is een noodzaak, bergen beklimmen niet.

Ik vind het zielig voor die vrouw maar ze hebben dat risico bewust genomen dus ik kan er geen medelijden mee hebben.

Een ijsgletsjer beklimmen......hoe dom kan je zijn..:rolleyes:

Hoe kun je dit nou zeggen? Normaal gesproken val je niet van een berg af. Je doet nu net alsof dit een logisch gevolg is van het beklimmen. En dan ook nog zeggen dat je geen medelijden hebt met een vrouw die alles is verloren wat ze maar lief had en op haar 50e feitelijk opnieuw met haar leven moet beginnen, terwijl ze een traumatisch verleden heeft.

Verder gaat jouw tegenargument ook niet op. Want 140 rijden is helemaal geen noodzaak op een baan waar je 120 mag. Oftewel: je neemt risico terwijl het niet hoeft. Nou, dan mag je dood. Eigen schuld, dikke bult.

Stoer hoor, stenen krijger, maar ik vind je maar een oerdomme knuppel. Over kronkels gesproken, de tering.
 
Iedere ervaren bergbeklimmer weet welk risico hij loopt, dat maakt dit niet minder triest.

Er zijn zoveel zaken geen noodzaak en de mens doet het toch. Laten we gewoon alle noodzakelijke zaken afschaffen en alleen nog maar werken en autorijden.

Leven zonder risico's doet bijna niemand en iedereen maakt zelf de afweging hoeveel risico hij neemt.
 
Als er 1 iemand hier ongelofelijk goed is in domme opmerkingen geven, ben je het zelf wel, Boeremans.

Ik ga geen tijd aan jou besteden maar de excuses staan nog ergens in mn karmalijst want je vindt jezelf een geweldige grappenmaker en als mensen je aanvallen verschuil je je snel onder het mom dat je een grapje maakt.

Dat jij mij een oerdomme knuppel vindt, kan ik alleen maar om lachen....liever dat een boer op tractor dat zegt, dan mensen die ik hoog heb zitten.

Vergelijk jij bergklimmen nou maar lekker met autorijden want een intelligente post plaatsen is aan jou niet besteed.

Bergklimmen met autorijden vergelijken......hoe dom kun je zijn?:rolleyes:
 
Iedere ervaren bergbeklimmer weet welk risico hij loopt, dat maakt dit niet minder triest.

Er zijn zoveel zaken geen noodzaak en de mens doet het toch. Laten we gewoon alle noodzakelijke zaken afschaffen en alleen nog maar werken en autorijden.

Leven zonder risico's doet bijna niemand en iedereen maakt zelf de afweging hoeveel risico hij neemt.



Kijk, jij begrijpt tenminste wat ik bedoel en begint niet dom uit je nek te lullen zoals Boeremans wel doet.

Ik zeg helemaal niet dat ze bergklimmen nu moeten afschaffen, maar ik zeg wel dat als je bewust die risico's neemt, dat je niet raar moet staan te kijken als er wat gebeurt.

Gelukkig begrijp jij dat wel en dan heb ik mn doel bereikt.:p
 
Als er 1 iemand hier ongelofelijk goed is in domme opmerkingen geven, ben je het zelf wel, Boeremans.

Ik ga geen tijd aan jou besteden maar de excuses staan nog ergens in mn karmalijst want je vindt jezelf een geweldige grappenmaker en als mensen je aanvallen verschuil je je snel onder het mom dat je een grapje maakt.

Dat jij mij een oerdomme knuppel vindt, kan ik alleen maar om lachen....liever dat een boer op tractor dat zegt, dan mensen die ik hoog heb zitten.

Vergelijk jij bergklimmen nou maar lekker met autorijden want een intelligente post plaatsen is aan jou niet besteed.

Bergklimmen met autorijden vergelijken......hoe dom kun je zijn?:rolleyes:

:roflol: - Kerel, het gaat om niet om de daad zelf, maar om de risico's die eraan verbonden zijn. Tering, als je dat er niet uit kunt halen, moet je misschien maar eens terug naar de basisschool: "Begrijpend lezen".

En als ik mensen aan wil vallen, dan doe ik dat gewoon. Het is internet kerel, hier mag en kan alles. Ook ik ben niet de slechtste, en durf mijn fouten toe te geven. Maar wat jij hier beweert en verwoord is echt te belachelijk voor woorden. Ik zou me kapot schamen als ik jou was.
 
Back
Naar boven