- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tjaa elke sport heeft zo ze gevaren, je weet dat dit kan gebeuren toch je kan ook het normale pad nemen.
of niet zo hoog klimmen

En als ik mensen aan wil vallen, dan doe ik dat gewoon. Het is internet kerel, hier mag en kan alles.

Leven kapot. Beter was ze er zelf meteen achteraan gesprongen..

Ja sorry hoor maar wat voor onverantwoorde ouders (met name moeder) gaat zich met man en kinderen in zulke gevaarlijke omgeving, gewoon voor het amusement, begeven? Zo zoek je natuurlijk de problemen op hé. Als je gekke dingen wil doen heb dan tenminste het verstand om je kinderen erbuiten te laten.
Ja sorry hoor maar wat voor onverantwoorde ouders (met name moeder) gaat zich met man en kinderen in zulke gevaarlijke omgeving, gewoon voor het amusement, begeven? Zo zoek je natuurlijk de problemen op hé. Als je gekke dingen wil doen heb dan tenminste het verstand om je kinderen erbuiten te laten.
Wat vindt je belangrijker op een forum?
Dat mensen hun eigen mening geven of dat we allemaal hetzelfde liedje zingen?
Ik kan gewoon met de beste wil van de wereld, niet anders denken dan ik nu doe, kerel.
Sorry als ik hard overkom, dat is niet mn bedoeling.
Ik heb alle respect voor de nabestaanden maar dat doet niks af aan het feit dat ik dit soort dingen niet erg slim vind.
Enne....ik zou van tevoren al gezegd hebben tegen haar dat ik het idioot vindt om zoiets te ondernemen met je hele gezin. Ik ben altijd straight.....zowel op het forum als IRL.