AndroidHealthClinic

Nieuws Nederlandse vrouw ziet man en drie kinderen doodvallen

Klote voor die vrouw echt verschrikkelijk - Had inderdaad waarschijnlijk beter af geweest als ze er zelf achteraan gesprongen was.

Sterkte aan haar!

tjaa elke sport heeft zo ze gevaren, je weet dat dit kan gebeuren toch je kan ook het normale pad nemen.

of niet zo hoog klimmen

heel erg als je het zo ziet gebeuren :(

Een hobby kan nu eenmaal erg gevaarlijk zijn, ook al ga j eer niet van uit.

Motorrijden bijvoorbeeld?
Maximaal zonder spotter trainen (squat bijvoorbeeld)?
Autosport?
Parachutespringen?
Enz enz.

Echter deel ik niet de mening om dan zelfmoord te plegen.
Als ik mijn vrouw en kinderen zou verliezen, zou ik dat niet doen (ga ik vanuit).
Dit omdat de tijd alle wonden heelt. Is gewoon zo, dus ook al lach ik de 1e 10 jaar misschien niet, daarna misschien weer wel en zie je toch in sommige dingen de leuke zaken weer.

Plus zelfmoord zou ik gewoon niet kunnen.

enorm veel sterkte voor haar gewenst

En als ik mensen aan wil vallen, dan doe ik dat gewoon. Het is internet kerel, hier mag en kan alles.

Toch fijn dat je ergens een plekje hebt waar je wat durft te zeggen.

Ik ben heel blij dat er voor mensen zoals jij nog een lichtpuntje is want zodra de buitendeur opengaat, ben je weer dat zielige mannetje.;)

Ik kan me wel vinden in het commentaar van Testo. Dat man en vrouw het doen, ok. Maar je gaat toch niet met een kind van 16 een verradelijke gletsjer omlaag?? Ook nog allemaal aan elkaar vastgekoppeld, dus als 1 van je kinderen door weinig ervaring een domme fout maakt is het voor het hele gezin het einde. Ik vind dit dus echt behoorlijk dom.
Speel het dan op safe en pak de '''veilige'' route, de top van de berg heb je toch al bereikt.

Mja, iedereen die weleens echt gewinter sport heeft, is weleens de grip en controle verloren door een ijsplaat die je om wat voor reden dan ook niet zag. Alleen is dit wel heel destrastreus afgelopen.

Heb het 1 keer op m'n 15de ook gehad, was een gewoon een blauwe piste en net toen ik een heup beweging maakte voor een bochtje zat ik op een ijsplaat. Verloor m'n paralell techniek en ging recht uit buiten de piste.

Waar ik net niet over de kam kon kijken voor ik eruit vloog, dan schrik je je echt effe het apelazurus. Gelukkig was het maar een meter lager.

Liever een zwarte geprepareerde brede piste, dan een smalle blauwe met ijs.

ik hoorde het gister op het nieuws.
zo iets wens je echt niemand toen.het zal heel lang duren tot dat die vrouw er weer een beeje boven op is.

Ik zou er absoluut achteraan springen. Als je 50 jaar bent, kun je niet meer opnieuw beginnen. Je kunt als vrouw geen kinderen meer krijgen. En een man vinden zal voor de meesten ook moeilijk worden. Helemaal als je issues hebt, en dit is een enorme.

Ja sorry hoor maar wat voor onverantwoorde ouders (met name moeder) gaat zich met man en kinderen in zulke gevaarlijke omgeving, gewoon voor het amusement, begeven? Zo zoek je natuurlijk de problemen op hé. Als je gekke dingen wil doen heb dan tenminste het verstand om je kinderen erbuiten te laten.

zeer triest, maar goed ook idd onverantwoord

Ja sorry hoor maar wat voor onverantwoorde ouders (met name moeder) gaat zich met man en kinderen in zulke gevaarlijke omgeving, gewoon voor het amusement, begeven? Zo zoek je natuurlijk de problemen op hé. Als je gekke dingen wil doen heb dan tenminste het verstand om je kinderen erbuiten te laten.

Ik heb hier niks aan toe te voegen.

Precies mijn gedachte.

Ook niet echt toffe reactie ,vind het heel erg wat er gebeurt is daar in de Alpen.

Wat vindt je belangrijker op een forum?

Dat mensen hun eigen mening geven of dat we allemaal hetzelfde liedje zingen?

Ik kan gewoon met de beste wil van de wereld, niet anders denken dan ik nu doe, kerel.

Sorry als ik hard overkom, dat is niet mn bedoeling.

Wat vindt je belangrijker op een forum?

Dat mensen hun eigen mening geven of dat we allemaal hetzelfde liedje zingen?

Ik kan gewoon met de beste wil van de wereld, niet anders denken dan ik nu doe, kerel.

Sorry als ik hard overkom, dat is niet mn bedoeling.

Tuurlijk mag je eigen mening hebben ,maar beetje respect voor de nabestaande vind ik wel op zn plaats...............zou je toch ook niet op dit moment recht in haar gezicht zeggen?

Ik heb alle respect voor de nabestaanden maar dat doet niks af aan het feit dat ik dit soort dingen niet erg slim vind.

Enne....ik zou van tevoren al gezegd hebben tegen haar dat ik het idioot vindt om zoiets te ondernemen met je hele gezin. Ik ben altijd straight.....zowel op het forum als IRL.

Ik heb alle respect voor de nabestaanden maar dat doet niks af aan het feit dat ik dit soort dingen niet erg slim vind.

Enne....ik zou van tevoren al gezegd hebben tegen haar dat ik het idioot vindt om zoiets te ondernemen met je hele gezin. Ik ben altijd straight.....zowel op het forum als IRL.

Oke, maar de kinderen waren ook al enigszins ervaren en volwassen dus die wisten wel waar ze mee bezig waren ,maar goed het is al bij al een trieste zaak wat er gebeurt is.

Terug
Naar boven