MuscleMeat

Breaking News Nederlandse Zwarte Piet verliest zijn kroeshaar en rode lippen

12 juni 2014, 22 graden en we hebben het nu al over sinterklaas.

Lekker voor jullie, het werd tijd ook. Een moderne samenleving die in de vorm van een kinderfeestje aan middeleeuwse slavernij verheerlijking doet, het moet gvd niet gekker worden.:roflol: Zwarte piet? Op je muil, gauw.

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

12 juni 2014, 22 graden en we hebben het nu al over sinterklaas.
het is wel een beetje aan de vroege kant idd

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

blabla ik ben bruin dus ik mag over alles zeiken en dat doe ik ook blabla
blabla ik ben blank en doe huilie huilie om een racistisch kinderfeestje te behouden blabla

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Zwarte pieten zijn de enige n*gers die werken en zorgen voor blijdschap bij kleine kinderen. Hoe is dat racistisch? Of gaan alle n*gers met een blanke leidinggevende een rechtszaak opstarten? :roflol:
ha bijna grappig man, er zijn nog altijd meer n*gers die werken dan n*gers die niet werken

Haha ik doe nog steeds aan de slaven zwarte piet hoor.

ik doe een uitspraak over mensen die hun huidskleur als excuus gebruiken om te zeiken en meteen ben ik een racist.

:roflol:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme
het verschil tussen onderscheid maken op basis van huidskleur en onderscheid maken op basis van of mensen t*fus hinderlijk zijn, leer het

Lekker voor jullie, het werd tijd ook. Een moderne samenleving die in de vorm van een kinderfeestje aan slavernij verheerlijking doet, het moet gvd niet gekker worden.:roflol: Zwarte piet? Op je muil, gauw.

Slavernij lol, dat is er van gemaakt door zielige negerts die centjes willen zien.

In Afrika, daar is slavernij, n*gers die een beetje kleine kinderen verkopen als slaaf. En wie moet er weer te hulp schieten? Juist ja

AH denkt alleen maar aan het commercile belang. En terecht natuurlijk. Het moet alleen nog blijken wat commercieel het beste uitpakt, aangezien de zwarte pietenhaters vooral een klein clubje n*gers is.

Edit: wat is dat toch met die spelling hier de laatste tijd? Ik kan niet eens fatsoenlijk commercieel met twee stipjes op de ''e'' typen.

sint en piet

Er zal geen kind van wakker liggen als dat oubollige sinterklaas en zwarte piet circus zal worden opgedoekt, zolang de kadootjes behouden blijven.

AH denkt alleen maar aan het commercile belang. En terecht natuurlijk. Het moet alleen nog blijken wat commercieel het beste uitpakt, aangezien de zwarte pietenhaters vooral een klein clubje n*gers is.

Edit: wat is dat toch met die spelling hier de laatste tijd? Ik kan niet eens fatsoenlijk commercieel met twee stipjes op de ''e'' typen.

Dat is al een bekend probleem hier, ook het procent teken doet het niet.
We moeten ons maar even aanpassen ;) Aangezien BigT er (nog) niks aan kan doen.

OT:

Ik denk zelf dat AH zichzelf hiermee in de vingers snijdt. IMO zijn er meer voor zwarte piet dan tegen zwarte piet..

''Er zijn berichten dat hulppietjes, Nederlandse kinderen met een zwarte pruik op, de plaats van Zwarte Piet zullen innemen, maar dat wil AH niet bevestigen. "We krijgen heel Nederland over de vloer en hebben daarom rekening te houden met alle sentimenten. Sinterklaas is en blijft een gezellig feest voor iedereen en daar houden we rekening mee."''

Bullshit natuurlijk, want nu neem je de afro cultuur mbt kapsel wel aan, maar mbt huidskleur niet..En dan is het ineens wel goed?

Ik snap sowieso die hele discussie nog steeds niet..zal het ook nooit snappen, tenzij iemand die tegen zwarte pieten is, het normaal kan onderbouwen (en die ben ik nog niet tegen gekomen).

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------

Er zal geen kind van wakker liggen als dat oubollige sinterklaas en zwarte piet circus zal worden opgedoekt, zolang de kadootjes behouden blijven.

Dan heb jij nooit een kind zien janken omdat zwarte piet niet bij hem/haar kwambij de optocht (die er straks dus ook niet meer zal zijn..)

De klanten van AH die tegen zwarte piet zijn staan toch niet in de rij bij de kassa.
Slechte zet van AH imo.

Ik snap sowieso die hele discussie nog steeds niet..zal het ook nooit snappen, tenzij iemand die tegen zwarte pieten is, het normaal kan onderbouwen (en die ben ik nog niet tegen gekomen).

Dan heb jij nooit een kind zien janken omdat zwarte piet niet bij hem/haar kwambij de optocht (die er straks dus ook niet meer zal zijn..)

Ik heb vaak genoeg een kind gezien die juist ging janken omdat zwarte piet bij hem/haar langskwam. De smerige racisten.

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven