Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwarte piet? Op je muil, gauw.het is wel een beetje aan de vroege kant idd12 juni 2014, 22 graden en we hebben het nu al over sinterklaas.
blabla ik ben blank en doe huilie huilie om een racistisch kinderfeestje te behouden blablablabla ik ben bruin dus ik mag over alles zeiken en dat doe ik ook blabla
ha bijna grappig man, er zijn nog altijd meer n*gers die werken dan n*gers die niet werkenZwarte pieten zijn de enige n*gers die werken en zorgen voor blijdschap bij kleine kinderen. Hoe is dat racistisch? Of gaan alle n*gers met een blanke leidinggevende een rechtszaak opstarten?![]()

Lekker voor jullie, het werd tijd ook. Een moderne samenleving die in de vorm van een kinderfeestje aan slavernij verheerlijking doet, het moet gvd niet gekker worden.Zwarte piet? Op je muil, gauw.

VN wil na Zwarte Piet ook Witte Kerst verbieden
http://mwnw.nl/blog/2013/10/22/vn-wil-zwarte-piet-witte-kerst-verbieden-35970#.VB5t3_l_vg8
Die vrouw is helemaal knettergek![]()
Mooie Bump met oud nieuws van bijna 1 jaar geleden, wat trouwens niet waar blijkt te zijn.
Was zo verbaasd dat ik nieteens naar de datum had gekeken....VN wil na Zwarte Piet ook Witte Kerst verbieden
http://mwnw.nl/blog/2013/10/22/vn-wil-zwarte-piet-witte-kerst-verbieden-35970#.VB5t3_l_vg8
Die vrouw is helemaal knettergek![]()
AH denkt alleen maar aan het commercile belang. En terecht natuurlijk. Het moet alleen nog blijken wat commercieel het beste uitpakt, aangezien de zwarte pietenhaters vooral een klein clubje n*gers is.
Edit: wat is dat toch met die spelling hier de laatste tijd? Ik kan niet eens fatsoenlijk commercieel met twee stipjes op de ''e'' typen.
Aangezien BigT er (nog) niks aan kan doen.Er zal geen kind van wakker liggen als dat oubollige sinterklaas en zwarte piet circus zal worden opgedoekt, zolang de kadootjes behouden blijven.
Ik snap sowieso die hele discussie nog steeds niet..zal het ook nooit snappen, tenzij iemand die tegen zwarte pieten is, het normaal kan onderbouwen (en die ben ik nog niet tegen gekomen).
Dan heb jij nooit een kind zien janken omdat zwarte piet niet bij hem/haar kwambij de optocht (die er straks dus ook niet meer zal zijn..)
Ik heb vaak genoeg een kind gezien die juist ging janken omdat zwarte piet bij hem/haar langskwam. De smerige racisten.
Het is de schuld van de kinderen!!