XXL Nutrition

NeedtoGrow gaat loggen

• Topic Starter Topic Starter
ja weet ik idd nog wel man. jij had wel erg. Is dat nu beter maat?

Maar bij mij valt op zich wel mee ,maar tis zo alsk niet zoveel eiwit eet hebk helemaal niet dus ja. Ergens ligt de oorzaak en die moet ik vinden.

Ik twijfel idd ook of het van noten komt bij mij. Probeer eerst zonder whey en dan kan ik ook nog pindakaas schrappen als t niet werkt om te checken. Maar pindakaas eetk sowieso niet iedere dag en had nog steeds die puisten dus dat was niet de oorzaak

ik heb sinds gister de whey geschrapt dus het is ff kijken hoe het uitpakt ;)

eet pindakaas,zalm,kipfilet en tartaar als eiwitbronnen op het moment. Is echt ff varieren om te kijken wat werkt en wat niet ;)

Dacht eerst dat het van de kwark kwam dus had kwark en melk al geschrapt maar blijft nog komen dus sinds gister ook whey geschrapt. Even afwachten nu

Vraag me echt af of het is van eiwitoverschot of bepaalde voeding.

De kans ik klein dat het van de kwark komt, en trouwens de kwark is echt essentieel vanwege de trage eiwitten die je tijdens je slaap nodig hebt.

De kans ik klein dat het van de kwark komt, en trouwens de kwark is echt essentieel vanwege de trage eiwitten die je tijdens je slaap nodig hebt.

ja op zich is kwark een goede eiwitbron dat snap ik maar kheb kwark eigenlijk nooit gebruikt bijna. Toen ik het wel gebruikte had ik slechte nachtrust, diarree dus wask ermee gestopt en toen verwijtte ik ook acne er aan. Echter is die acne op mijn rug erna nog gebleven dus is niet opgelost nog.
Misschien whey eruit dat het helpt. Ff afwachten.

i.p.v Kwark eet ik of zalm/kip eigenlijk altijd 200 gram van beiden is ook zon 40 gram eiwit

Op het moment is mijn voornaamste doel om de oorzaak van acne te vinden en spiermassa gainen is eerlijk gezegd op de 2e plaats dus ik zorg wel dat ik genoeg voeding binnen krijg om aan totaalplaatje te komen maar als dat zonder snelle eiwitten in de morgen moet en trage in de avond dan is dat maar zo.
ga trouwens al weer denk een maand zonder kwark en maak nog steeds progressie.
Als acne weg blijft zonder de whey dan gebruik ik dat ook nooit meer.
Genoeg andere voeding om toch voedingswaarden te behalen

Ik mis mijn kwark ook, behoor denk ik toch wel tot die kleine groep mensen die wel kon genieten van een bakje kwark voor het slapengaan, maar ik merkte gewoon echt dat ik van die knoppen kreeg van de kwark.
Toen ik stopte met mijn kwark, stopte 'die acne' ook...dus tja, verschilt toch echt per persoon.

Mijn huid ziet er nu wel een stuk beter uit t.o.v. vorig jaar:)
Kan ook niet anders, want toen was het echt absurd gewoon.
Zelfvertrouwen is ook echt +3242321234 vergeleken met toen:sd:

@mitchje, mooi man.
Zelfvertrouwen is belangrijk.
Kwark vond i trouwens ook echt niet te vreten, alleen met schep whey erdoor ging het wel maar ik mis het niet.
Whey daareentegen vond ik wel lekker en ideaal om sochtends te pakken voor t ontbijt maar goed.

Als acne niet weg zou gaan kan ik het weer gaan nemen en anders blijft de whey toch een tijd in de kast staan :p

Ohja? Dan wil ik wel weten welke whey jij gebruikt, want zelf die whey delicious vind ik niet te pruimen.
Het is niet zo smerig als andere shizzle (a la Powersupplements), maar het is verre van een verwennerij (vanille/chocola).

ik heb van whey delicious de bosvruchten en mango perzik
en normale xxl aardbei hebk ook staan, alle 3 super lekker vind ik

hmmm, klinkt lekker NTG...

mmm lekkere whey klinkt goed.
Ik neem meestal de elite whey die is zo ****ing goed dat is niet normaal. Moet je de volgende keer eens proberen bro.

Heb je HEEL veel last van acne? Anders schijt eraan gewoon vreten gappie...

mmm lekkere whey klinkt goed.
Ik neem meestal de elite whey die is zo ****ing goed dat is niet normaal. Moet je de volgende keer eens proberen bro.

Heb je HEEL veel last van acne? Anders schijt eraan gewoon vreten gappie...

Weet je ik heb op zich niet heel veel acne maar ik heb er wel veel last van als je snapt watk bedoel. ( en dan is stress ook slecht voor je herstel :P)
Ik erger me kapot eraan ook al is het nou niet zo denderend veel maar ik vind het wel klote om te hebben.

haha ik probeer voorlopig helemaal geen whey :P
Vannacht geen 1 puist erbij en deel is aan het weg trekken dus ik denk de oorzaak gevonden te hebben. Nog even paar dagen afwachten om het met zekerheid te kunnen zeggen wel.

Ik werd om 6 uur toch ff wakker toen heb ik ff snel 4 bammetjes met 100 gram zalm en 100 gram kip binnen geslagen en 2 stuk fruit en toen weer verder gaan pitten.

K zorg wel datk aan me voeding kom en als dat kan zonder acne dan gebruik ik die whey voorlopig niet.
Misschien dat als acne volledig weg is dat ik ga proberen om bijv 1 scoop whey per dag te gebruiken om te zien of dat wel kan e.d..
Ben net een onderzoeker zo joh

full smith squats
6x 90
6x 100
3x 105
6x 100
6x 100

Daarna benen ook weer voluit gepakt met stiff leg deadlift en leg press en 2 kuit oefeningen. Tijd om de beentjes weer te slopen in ieder geval.

Er is zat wat je kan doen om acne tegen te gaan.

Ten eerste heel veel water drinken
vet vermijden. Ook braadboter en boter voor op brood ja.
haal meer eiwitten uit vlees producten (uitgezonderd varkensvlees, dat moet je mijden)
magere melk ipv halfvol of vol (sorry gap)
Sowieso niet te veel zuivel producten eten
en je huid scrubben natuurlijk!

Er is zat wat je kan doen om acne tegen te gaan.

Ten eerste heel veel water drinken
vet vermijden. Ook braadboter en boter voor op brood ja.
haal meer eiwitten uit vlees producten (uitgezonderd varkensvlees, dat moet je mijden)
magere melk ipv halfvol of vol (sorry gap)
Sowieso niet te veel zuivel producten eten
en je huid scrubben natuurlijk!

doe ik allemaal al :P

drink sowieso 4-5 liter water per dag altijd al en acne trekt al weg nu ik de whey laat staan dus ja is toch echt daarvan

shoulder dumbbell press
4x 6x 26k

Wat krijgen we nou, NTG? was dat alles ??

Wat krijgen we nou, NTG? was dat alles ??

haha nee man maar ik log tegewoordig niet alles eigelijk

heb ook nog 2x 6x 12k en 2x 6x 14k side lateral raises gedaan
oefening voor achterkant schouders met kabels

triceps pushdown
4x 6x 80 kilo

small grip bench press
4x 6x 70k

en overhead triceps extension 4x 8x 30k dumbbell

Ah OK, hehehe... Nice going gappie! Mooie triceps pushdown gap :bow:

KARMA!!

wat ik trouwens merk sinds ik ben gestopt met het gebruiken van whey shakes:

Acne is voor een groot deel al weg en sommige wondjes zijn nog herstellende, komen geen nieuwe puisten bij.
Lage rugpijn aan de linkerkant die ik in de ochtend had, die wegging op het moment ik ging poepen is weg.
Ik heb ook veel vaker honger en geen opgeblazen gevoel in mijn buik meer.

Dus als iemand dit herkent, ik zou zeggen probeer het.

bench press
4 x 4 x 100k

deadlift( pronated grip)
4x 6x 100k

en nog 4 andere rug oefeningen maar zijn machines dus niet interessant om te melden

niet interessant?? ghehehe... lekker gewerkt iig :thumbs:

Misschien hebbie trouwens een overgevoeligheid voor whey...
Zou kunnen, hebben wel meer mensen. Nou, vervangen maar voor anders soort eiwitjes dan eh?

Terug
Naar boven