XXL Nutrition

NeedtoGrow gaat loggen

• Topic Starter Topic Starter
laatste paar weken mer op spierconditie getrained als afiwsseling tussendoor en vond het ook niet interessant om bij te houden.

woensdag weer voor het eerst met weinig herhalingen getraind en zwaar kwa gewichten.

Ik zal nog maar 4 oefeningen loggen omdat het anders te veel werk is, en dit de belangrijkste oefeningen zijn.

Bench press,
squat,
deadlift,
seated military press/dumbbell shoulder press.

Woensdag:
Deadlift:
6x 100k
6x 110k
6x 120k

Vrijdag:

Bench press
5x 90k
5x 100k
5x 100k
1x 115k

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Zondag(vandaag)
Squat ( merkte dat ik hier weer wat zwakker mee was nu ik een paar weken op spierconditie heb getrained).
6x 90k
6x 100k
6x 100k

morgen de dumbbell shoulder press waarop ik van plan ben om het volgende te pakken:

6x 26k
6x 28k
6x 28k

Zoals kevin levrone zegt, visualize and achieve! :p

http://www.youtube.com/watch?v=oMUNZfqBmYM&feature=player_embedded

seated dumbbell shoulder press:

6x 26
5x 28
4x 28
6x 26
volgende week dus proberen om wel 6x 28 te halen! :P

netjes gewerkt en mooi filmpje;)

Nette bench by the way --->:thumbs:

netjes gewerkt en mooi filmpje;)

Nette bench by the way --->:thumbs:

thanks gast

Ik had besloten om de deadlift met pronated grip te gaan doen om mijn onderarmen ook sterker te krijgen. VIel me wel tegen kwa gewicht.

Heb 3x 6x 100k gedaan puur om t fijt dat als ik zwaarder ga of mijn techniek niet meer klopt of ik het gewicht niet goed kon vasthouden.
Zelfs nu na een aantal herhalingen lieten mijn vingers langzaam los en moest ik opnieuw het gewicht beetpakken bij de stop.

Hoop dat dit snel sterker wordt en ik er meer gewicht aan kan plakken, maar goed ik blijf bij mijn keuze en ga het alleen nog maar met pronated grip doen.

dus..
deadlift:
3x 6 x 100k

Laatst bewerkt:
even een foto update van mSinds het begin van dit log ben ik niet zo heel veel aangekomen, 2-3 kg op nuchtere maag maar ik denk dat mijn bf niet echt is gestegen.

Waar ben ik tevreden over?
Vooruitgang in schouders en trapezius.

Waar baal ik van?
Kuiten.

Foto's zijn niet optimaal want heb ze geschoten met een muisje in me hand waardoor bij lat spread niet echt symetrisch over komt mja beetje beeld is er zo.
Ik moet echt aan die kuiten gaan werken want de laatste tijd schiet het er eigenlijk weer een beetje bij in wat jammer is.

Laatst bewerkt:
zeer nette foto's, goede borst ook, kan ik alleen maar jalours op zijn..

http://www.youtube.com/watch?v=_wIWKS5Ace0&feature=player_embedded

voor de motivatie.

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

zeer nette foto's, goede borst ook, kan ik alleen maar jalours op zijn..

thanks maat, komt goed met jou hoor :P
Ik vind mijn borst persoonlijk te groot, of andere spiergroepen te klein moet ik eigelijk zeggen.
Zeker in ontspannen houding vind ik dit maar goed, hard doorwerken gewoon

Begint er al goed uit te zien gozert! die kuiten....wat zal ik zeggen mmmm we hebben hetzelfde probleem:o

**** it kuiten zijn overrated en anders gewoon synthol erin

Die laatste foto, geweldig...:D
Toch maar goed dat je je traps bent gaan trainen eh.

Begint er al goed uit te zien gozert! die kuiten....wat zal ik zeggen mmmm we hebben hetzelfde probleem:o

ja ik denk dat ik ook maar die synthol erin zet, heeft bij andere spiergroepen ook zijn werk gedaan :P

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Die laatste foto, geweldig...:D
Toch maar goed dat je je traps bent gaan trainen eh.

haha ja toch, vond hem ook wel grappig.
Hoe gaat het bij jou nu met trainen maat?

Vrijdagavond borstje pakke en morgenochtend wat hardlope buiten.
Nu al zin in krachttrainen eigenlijk maar dat is hetgeen wat mij soms belemmerd in groeien, teveel trainen en teveel willen doen.
Moet gewoon me rust pakke en niet elke keer extra oefeningen doen :p

+ een berg ik heb ook van die kloterige ecto kuitjes

@NTG: Sjemig man, prima fysiek kerel :thumbs: lekker droog, very nice. Hoe lang bezig nu?

haha ja toch, vond hem ook wel grappig.
Hoe gaat het bij jou nu met trainen maat?
Mijn voeding is echt belabberd de laatste tijd, maar zie elke week weer wat verschil dus mij hoor je zeker niet klagen.
Ben ook droger dan nooit tevoren, wat wel grappig is opzich...
Ik heb trouwens afstand gedaan van mijn weegschaal, ik hecht toch meer waarde aan de spiegel dan aan die cijfertjes.
Wil mij opzich wel weer storten op een 'voedingschema' a la voor de zomervakantie, maar heb daar weinig zin in...school:(

Sterke borst! Zeker erg nette fysiek ook! Alleen zou je meer kracht verwachten bij je schouders. Maargoed , zolang de fysiek er maar is :)

thanks mannen :P
Ja ik ben ook maar een slappe vaatdoek ;)
Nog paar jaartjes en misschien ben ik dan groot en sterk.
@kwark
Denk dat ik al zon 6 jaar bezig ben ? Maar pas sinds ik dit log open dat ik ook meer dan 1200 kcal per dag eet.
Daarvoor at k geen drol en ging ik 5x per week hardlopen en 5x kt dus wask op een gegeven moment 49 kilo.
Soms periodes gehad dat ik paar maanden weer niks deed etc. Dus al bij al is het moeilijk om een tijd te geven dat ik train.
Kan wel zeggen vanaf het begin van dit log maar dat is ook niet waar aangezien ik wel vaker in de sportschool was ervoor al.

Echter ben ik met schouders pas beginnen te trainen vanaf het begin van dit log
Daarvoor nooit geisoleerde schouder en trapezius oefeningen gedaan.
Ook deadlift had ik nog nooit gedaan.
Benen werden ook verwaarloosd

Al met al was ik gewoon slecht bezig kwa verwaarloze van een hoop spiergroepen maar hier is verandering in gebracht en ben blij met het resultaat. Echter ben ik er nog niet klaar mee en wil ik zeker nog meer groeien :p

Waar ik wel in delimma mee ben is toch die verdomde puiste die terugkomen op het moment ik teveel eiwit binnen krijg.
Ben dus op zoek naar de perfecte balans tussen acne vrij en spiermassa gainend.
Acne bevind zich trouwens alleen op rug en misschien 2 kleine puistjes in me gezicht, maar echt stuk of 15 grote op me rug alsk teveel eiwit binnen krijg.

Aangezien ik in de klas dus vaak me kleren uit moet doen wil ik dit vermijden en ze doen trouwens ook gewoon pijn. Mja ik zoek fijn verder naar die balans en train lekker verder :P

Vanavond borstje knalle. De rest van de dag ff goed opladen kwa voeding :p

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

@mitchel,
School kost idd veel tijd :P. Hoe bevalt je studie nu?

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=K52bjg8_QnE&feature=player_embedded

voor de motivatie :P

Holy shit dat filmpje is ziek man hhahaha
Wat een vunzige shit op de vroege goedemorgen :P
waar haal ik dat spul??

Laatst bewerkt:
Vandaag 5x5 x 90k op de bench gepakt

volgende week doe ik 5x5x 92,5

nice man ! Varieer je genoeg met de eiwit inname? Niet alle aminozuren zorgen voor puisten. Vooral de whey is daar debet aan, niet in de laatste plaats omdat die veel in zuivel producten zitten en daar zit ook vet in :(

Wat vreet je zoal? Doe es roepen?

ik heb sinds gister de whey geschrapt dus het is ff kijken hoe het uitpakt ;)

eet pindakaas,zalm,kipfilet en tartaar als eiwitbronnen op het moment. Is echt ff varieren om te kijken wat werkt en wat niet ;)

Dacht eerst dat het van de kwark kwam dus had kwark en melk al geschrapt maar blijft nog komen dus sinds gister ook whey geschrapt. Even afwachten nu

Vraag me echt af of het is van eiwitoverschot of bepaalde voeding.

Pindakaas...met veel pijn heb ik die shizzle uit mijn 'voedingsschema' getrapt, acne bij de vleet :( (ook mijn kwark is foetsie)
Met whey heb ik nooit echt problemen gehad, koop ook altijd de isolate.
Gebruik nu wel al een poosje de whey delicious; merk dat ik er wel wat acne van krijg, maar no biggie vergeleken met de pindakaas/kwark.

Maargoed, zo erg klaag ik niet meer over mijn acne.
Misschien dat je het je nog kan herinneren, maar een jaar geleden was mijn gezicht echt een ramp...hemeltjefackinglief.
Weet echt niet hoe ik dat heb kunnen overleven.

Trouwens, jij bent een beest.

Terug
Naar boven