NeedToGrow
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kom je elke 3 uur je maaltijd posten.... kan ook een leuk log worden zo natuurlijk
Maar zonder dolle gozer, leuk log, goede trainingen etc.
Je slaapt goed zo te zien, wees blij. Ik ga elke avond tussen 22:30 en 23:00 naar me bed maar lig dan eerst nog een half uur wakker helaas. S'morgens word ik tussen 7 en 7:30 wakker en dan kan ik er donder op zeggen dat ik niet meer terug in slaap val...

thanks marvin!! doet me goed om wat te horen van de grote jongens
Lees hier al een tijd op dit forum en jij behoort wel tot de oude garde hehe

Ben niet echt oude garde..zit hier vanaf september 2006...er zijn er een aantal die hier al een pak langer zitten! Maar ga het hier nog wel even uithouden. Het is leerzaam hier te lezen!
Maar goede training weer gozer! Zijn die squats parallel?

.Dit zijn wel smith squats dus is makkelijker om dieper te gaan aangezien ik geen balans hoef te houden( geen beschikking over los squat rek in onze gym ;( )Eerst mijn complimenten voor je fysiek TS. Ruilen
Hoor graag of anderen het ook met me eens zijn, maar ik zou de bent over row en de latpulldown omdraaien. Je houding bij de row is een stuk lastiger dan bij de Latp. Denk dat je dan ook meer pakt bij de row.
Of heb je een bepaalde bedoeling met de volgorde?
Zelfde geld eigenlijk op de benen dag, ik zou de R. deadlift voor de curl neerzetten.
Eerst de losse oefeningen pakken, dan afmaken met de apparaten.
Succes!

hey succes met je doelen! Foto's zien er goed uit hoor!

Voeding is 100% in orde vriend!
Daarbij wil ik je nog even complimenteren voor de aandacht die je aan je kuiten schenkt! Veel mensen pakken ze niet of nauwlijks, en als ze hem ooit eens pakken doen ze maar 1 oefening... Jij daarintegen pakt 3oef voor kuit. Heel netjes man!