Fitness Seller

NeedtoGrow gaat loggen

Netjes die PR! Voedingschema klaar? Morgen weer trainen?

Dat was een aardig volume op je biceps gisteren:D:D. En je voeding zit ook aardig goed.

Vraagje: Woon je nog thuis? Want dat stokt mij in ieder geval nog om echt op hardcore voeding te gaan en toch moet eten wat de pot schaft + dat 0.5kg of meer kip en beef per dag mij nog even iets te duur zijn:(

• Topic Starter Topic Starter
Ik woon idd nog thuis ja, maar me ouders weten en respecteren dat ik niet altijd mee eet met de rest.
Ik heb 5 kilo zakken kip in de vriezer liggen wat ik eigenlijk altijd als alternatief kan pakken voor als ik het vlees wat zij eten niet wil.
Voor de rest eet mijn gezin tegenwoordig volkoren pasta en zilvervliesrijst omdat ik dat wil :P

Zo om 9 uur naar de sportschool om borst te knallen

---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

Netjes die PR! Voedingschema klaar? Morgen weer trainen?

Ja, ik heb hem in dit log geplaatst en ik ben van mening dat het zo goed is :P

Kijk het even een paar weken aan en zie wat het met me gewicht/fysiek doe en dan kan ik het altijd nog aanpassen.

suc7 gozer, je hebt iig een goeie basis!

ben weer terug van de training

Ging op zich wel lekker, maar mijn doel niet gehaald
Training zag er als volgt uit

Bench press
12x 20k
8x 70k
6x 80k
4x 85k
4x 80k
7x 70k

Pec dec
12x 70k
6x 75k
6x 80k
6x 75k

incline dumbbell press
6x 26k
6x 28k
4x 30k+ 6x 16k

Pullovers
10 x 22k
8x 28k
8x 30k
8x 30k

onze dumbbells gaan maar max tot 30kg

Overall toch wel tevreden, maar had meer verwacht kwa kg's.
Borst zit in ieder geval goed vol.
Was de enige in de gym dus had alweer geen spotter tijdens bench pressen

Morgen rug, heb er nu alweer zin in. :P

Toch een nette training hoor, borst vol, prima. Wel irritant als de dumbbells ergens ophouden... Meen me te herinneren dat Ying Yang daar een mooie oplossing voor had, maar dan heb je wel 2 spotters nodig :p
Wel prettig als er thuis rekening met je gehouden wordt, of in ieder geval dat ze het respecteren. En mooi dat je ze aan de volkoren hebt gekregen! Gaan zij er ook een stukje op vooruit.

Nette training gab! ;)

Gaat alweer lekker man!:D

Toch een nette training hoor, borst vol, prima. Wel irritant als de dumbbells ergens ophouden... Meen me te herinneren dat Ying Yang daar een mooie oplossing voor had, maar dan heb je wel 2 spotters nodig :p
Wel prettig als er thuis rekening met je gehouden wordt, of in ieder geval dat ze het respecteren. En mooi dat je ze aan de volkoren hebt gekregen! Gaan zij er ook een stukje op vooruit.

Oh? Weet je die methode van ying yang of heb je er een linkje voor toevallig?:P

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

ik ga even kijken voor dat cortisol verhaal, of ik een onderzoek kan vinden op het internet ;)

Thnx, ben er wel benieuwd naar. Nu moet ik wel zeggen dat ik het type op mijn dooie gemakkie trainen ben :D

Oh? Weet je die methode van yin yang of heb je er een linkje voor toevallig?:P

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

ik ga even kijken voor dat cortisol verhaal, of ik een onderzoek kan vinden op het internet ;)

kannik nie zo snel vinden... moet je 'm maar even vragen, volgens mij had ie er ook foto's van

Thnx, ben er wel benieuwd naar. Nu moet ik wel zeggen dat ik het type op mijn dooie gemakkie trainen ben :D

haha :P
ik ga even wat eten
hier een artikel wat ook in mijn boeken staat, dit is geen link naar een officieel onderzoek maar wel soortgelijke tekst als ik heb geleerd.

[Link niet meer beschikbaar]

Ok sue, bedankt!! Ik zal het hem vragen :P

Morgenochtend trouwens ook weer eens mijn hardloopsessie van 7,5km ongeveer op nuchtere maag
doe hier meestal 45 min over
Is nu 2 weken geleden dus is weer tijd en heb er zin in.
Daarna superhard eten en s'middags of s'avonds de rug training

Heb nog zo'n 4-5 weken vakantie en dat is ook de periode dat ik dit schema ga volhouden.
Tegen die tijd begint mijn school weer en ga ik over op een 4 dagen schema, zal me alvast eens gaan verdiepen in wat voor schema dat gaat worden.

Ik volg dit schema nu zo'n 5 weken waarvan er 2 gelogd zijn.
Ben erg te spreken over de progressie kwa kracht dus ga het zo volhouden om met schema's te werken.
Volgend schema krijgt denk iets hogere herhalingen etc maar dat zal nog blijken. Voorlopig tijd genoeg.:P

Laatst bewerkt:
suc7 gozer, ik volg je ;)

Thnx nog voor je input

suc7 gozer, ik volg je ;)

Thnx nog voor je input

is cool :P

Toch nu maar het hardlopen gedaan :) :)\
Rustig tempo'tje . 50 min over gedaan 8km afstand ofzo
Was lekker weer en kan ik morgen gewoon uitslapen( want moet ook nog naar de dokter)

Heerlijk hardlopen, jammer dat ik het niet te vaak kan doen want dat gaat niet samen :P

Over 2 weken weer hardlopen! Morgen krachttrainen rug

Goed voor de conditie kerel, ik bulk nog ff ut jaar uit, en dan flink cardio... wil er volgend jaar zo ripped mogelijk bij staan :D

Trainse kerel!

Normal train ik altijd s'ochtends als ik de tijd heb, maar voel me zo leeg dat ik eerst keihard ga eten en dan vanavond wel train!

Laatst bewerkt:
En je hebt uitgeslapen?
Waarom ga je 1 x in de 2 weken hardlopen?
Trainse vanavond!

Terug
Naar boven