AndroidHealthClinic

negatief karma

  • Topic starter munk
  • Startdatum
  • Reacties 30
  • Weergaven 1K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

dan hou ik me ook aan me woord
 
iemand die karma uit heeft kan je nog steeds karma geven :)
 
Originally posted by FraGGo
iemand die karma uit heeft kan je nog steeds karma geven :)

Maar heeft het dan eigenlijk nog effect? Moet eerlijk zijn dat ik de karma regels niet helemaal ken zal ze nu eens gaan nalezen
 
Ik zal proberen uit te leggen wat karma betekend.
Karma is een ander word voor slijmen,dus degene die het meest slijmen krijchen een positiefe karma.Ben je eerlijk en durf je je mening te geven krijch je vaak een negatiefe karma.
Dus je moet je pas zorgen gaan maken als je in de plus begint te lopen.
 
Originally posted by lorenzo
Ik zal proberen uit te leggen wat karma betekend.
Karma is een ander word voor slijmen,dus degene die het meest slijmen krijchen een positiefe karma.Ben je eerlijk en durf je je mening te geven krijch je vaak een negatiefe karma.
Dus je moet je pas zorgen gaan maken als je in de plus begint te lopen.

dan mag jij je nu gelukkig prijzen met mijn neg karma

:D


als je je mening geeft loop je wel kans om iemand tegen de borst te stoten maar hoogstwaarschijnlijk krijg je er meer pos karma voor dan neg.
Tenzij natuurlijk je mening op niks slaat zoals dus bij jou het geval is
 
Originally posted by lorenzo
Ik zal proberen uit te leggen wat karma betekend.
Karma is een ander word voor slijmen,dus degene die het meest slijmen krijchen een positiefe karma.Ben je eerlijk en durf je je mening te geven krijch je vaak een negatiefe karma.
Dus je moet je pas zorgen gaan maken als je in de plus begint te lopen.
BS
 
Zit wel een kleine kern van waarheid in het verhaal van lorenzo. En nou niet allemaal mij neg karma geven ;)

D'r zullen er heus tussen zitten die er serieus zo over denken en ontzettend karma geil zijn.

Ik denk echter wel dat het grootste deel van de vaste users hier wel normaal omgaat ermee. En dan is het een leuk systeem. Ik vraag me alleen af of het goed blijft werken als het ledental blijft stijgen in de toekomst en er dus nog veeeeel meer users zijn.
Tot nu werkt het wel redelijk denk ik, op degene die er misbruik van hebben gemaakt na dan.
 
Wat ik al dacht ;) Gelijk neg karma.
Maar goed, geen afzender ;)
Iemand die het dus niet helder inziet.

Ik hoop echter wel dat iedereen gewoon er nu eens normaal mee om gaat.
Als je 't zo kick vind om mensen af te kraken op internet dan moet je toch eens serieus over je sociale leven na gaan denken.

Dit is uiteraard heel iets anders dan terecht iemand negatief karma geven.
 
Ik heb er iig nooit voor "geslijmd"

op die manier is het ook niet leuk meer en wat heb je dan eigenlijk bereikt?
 
Originally posted by admin
Ik heb er iig nooit voor "geslijmd"

op die manier is het ook niet leuk meer en wat heb je dan eigenlijk bereikt?

Nee idd, ben ik het mee eens.
Maar er zijn er die er wel zo over nadeken, en die anderen ook pos. karma geven om bij die mensen hoger in aanzien te komen.
Voor die mensen is dit dan ook meer een karmaboard, dan een discussieboard.

Gelukkig is dat slechts een heel klein percentage.
 
Originally posted by FraGGo

ik denk dat het eigenlijk beter zou zijn als alleen mods karma mochten geven en zij dit alleen zouden doen voor posts die bijvoorbeeld heel leerzaam of opbouwend zijn.

Vind ik een goed idee!
 
Back
Naar boven