XXL Nutrition

Peiling Vraag van de NOS over preworkoutshakes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo zit toch de hele linkse mediawereld en pers in elkaar, maak je niet druk. Het is bovendien ook vaak politiek en/of commercieel gedreven.
Als ik één keer een pilletje XTC zou slikken riskeer in mijn baan te verliezen en zet ik mijn carrière op het spel; als ik de spuit erin zet wordt er gedaan alsof ik levensmoe en doorgeslagen ben. Als ik ieder weekend mezelf naar de klote zou zuipen en een pakje sigaretten per dag paf, vindt iedereen dat prima en ben ik een gezellig sociaal persoon.
Wanneer gaan we pilletje doen? Kan bij mij thuis:)
 
Wanneer gaan we pilletje doen? Kan bij mij thuis:)
I don't do drugs. Mag niet van de baas en bovendien geen behoefte aan. Past ook niet binnen mijn sportieve en gezonde levensstijl; DMAA wel uiteraard. :P
En mocht je een pilletje willen gebruiken, ben je wel een kneus als je dit thuis op de bank doet. Ga dan naar goed stampfeestje en geniet er van.
 
I don't do drugs. Mag niet van de baas en bovendien geen behoefte aan. Past ook niet binnen mijn sportieve en gezonde levensstijl; DMAA wel uiteraard. :P
En mocht je een pilletje willen gebruiken, ben je wel een kneus als je dit thuis op de bank doet. Ga dan naar goed stampfeestje en geniet er van.

Hebben we ook gedaan knetterlijp op mysteryland :). Maar het is ook wel chill om thuis te doen.
 
Volgensmij ben ik inmiddels echt een minderheid dat ik nog nooit een pilletje of iets geks gebruikt heb.
 
Volgensmij ben ik inmiddels echt een minderheid dat ik nog nooit een pilletje of iets geks gebruikt heb.
Moslims mogen ook geen drugs en alcohol gebruiken, dus dat zouden er in theorie al in ieder geval 1,6 miljard moeten zijn. :P De praktijk wijst echter uit dat ieder rationeel weldenkend mens dat zich in zijn hoofd haalt een terroristische aanslag te plegen, iemand te stenigen of met zweepslagen te bestraffen, wel onder invloed moet zijn van zware middelen om zich zoiets gestoords in zijn hoofd te halen.
 
I don't do drugs. Mag niet van de baas en bovendien geen behoefte aan. Past ook niet binnen mijn sportieve en gezonde levensstijl; DMAA wel uiteraard. :P
En mocht je een pilletje willen gebruiken, ben je wel een kneus als je dit thuis op de bank doet. Ga dan naar goed stampfeestje en geniet er van.
Waarom zou je een kneus zijn als je een pilletje neemt thuis? Als ik mdma neem wil ik niks liever dan met een dekentje op de bank weg spacen met me eigen muziek op.

Pep is voor stampen.
 
Waarom zou je een kneus zijn als je een pilletje neemt thuis? Als ik mdma neem wil ik niks liever dan met een dekentje op de bank weg spacen met me eigen muziek op.

Pep is voor stampen.
Je hebt gelijk, ik moest het wat genuanceerder brengen en lulde maar wat; het ligt er met net aan welk middel en bovendien heb ik niet die ervaring, enkel van eenmaal op een hardcore feestje (voordat ik bij Defensie werkte).
 
Heren, straks krijgt Roel nog een hartaanval met al die verboden middelen hier.
 
Volgensmij ben ik inmiddels echt een minderheid dat ik nog nooit een pilletje of iets geks gebruikt heb.
Was voor mij wel een cultuurshock ja. Ik kwam uit een boerendorp in Flevoland naar "de grote stad" in Gelderland.
Waar ik vandaan kom was drugs etc. allemaal echt een gigantische taboe.
Hier is cocaine, ghb, pep, mdma & xtc, keta, speed, paddo's en wiet allemaal compleet normaal.
Echt een bizarre overgang was dat, al mag ik niet echt praten omdat ik sinds dien ook wel met het een en ander heb experimenteert, meeste uit het leven halen enzo.
 
Je hebt gelijk, ik moest het wat genuanceerder brengen en lulde maar wat; het ligt er met net aan welk middel en bovendien heb ik niet die ervaring, enkel van eenmaal op een hardcore feestje (voordat ik bij Defensie werkte).
Ik persoonlijk heb op mdma iig totaal geen behoefte aan bewegen of iets.. iig toen ik het nog deed niet
 
Ben al blij dat je geen Arnhem zegt......je had het over stad en niet ghetto:roflol::roflol:
 
Je hebt gelijk, ik moest het wat genuanceerder brengen en lulde maar wat; het ligt er met net aan welk middel en bovendien heb ik niet die ervaring, enkel van eenmaal op een hardcore feestje (voordat ik bij Defensie werkte).

Waarom dit zo nadrukkelijk vermelden? Het halve personeelsbestand bij defensie gebruikt drugs is mijn ervaring :o
 
  • Like
Waarderingen: Obee
Back
Naar boven