MuscleMeat

Peiling Vraag van de NOS over preworkoutshakes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wiens humor? Ik zie bovendien het probleem niet zo, aangezien hier in kuurlogs wel wat ander materiaal voorbijkomt dan een PWO'tje. Bovendien kun je op Marktplaats die zooi zonder problemen kopen.

Link?
 
"Stof X lijkt op stof Y" vind ik een van de meest misleidende dingen om te zeggen. Water en waterstofperoxide lijken ook op elkaar maar die wissel je ook beter niet uit.

ba3.gif
 
Ik heb nu het hele filmpje gekeken en het was inderdaad niet zo erg als de titel deed vermoeden.
Nee, flinke clickbait. Was wel een goed artikel voor zover een Nederlands nieuwsprogramma een artikel kan maken.
Ze doen het in ieder geval niet op als; Preworkout is de duivel.
Wel mooi gratis reclame voor joel beukers weer :roflol:, heeft ie weer goed voor elkaar.

Geeft wel weer aan hoe dom en onkundig Nederlandse veiligheidsinstituten zijn.
"Ja iemand die het gebruikt heeft is dood gegaan en we konden het niet linken. Maarja, er zijn wel meer mensen dood gegaan die het toevallig ook gebruikt hadden, dus is wel tricky"

Misschien moet iemand ook maar even 40 liter melk tanken en doodgaan, da's ook wel tricky.
 
Sarcastisch of niet mijn sportschool kreeg van de week de nvwa op bezoek door dingen die ik hier gepost heb.

Geen idee dat zal ik vast nog wel horen

As in iemand leest een post van jou over dnp, gaat Sherlock om jouw naw gegevens te achterhalen en valt jouw sportschool binnen?
 
As in iemand leest een post van jou over dnp, gaat Sherlock om jouw naw gegevens te achterhalen en valt jouw sportschool binnen?
Yes, vind het ook wat apart maar zoiets verzint me sportschool eigenaar niet.
 
Yes, vind het ook wat apart maar zoiets verzint me sportschool eigenaar niet.
Hoe weten hun dan dat jij het bent etc? Mag dat zomaar?
 
iemand enig idee wat dat potje is waarr Antoine Vaillant re"gelmatig aan ruikt voordat hij een oefening begint?wordt ook vaak door powerlifters gebruikt . Dat zou je luchtwegen verder openzetten,wou dat ook wel eens aanschaffen....
 
Ik dacht squirt vocht.
 
iemand enig idee wat dat potje is waarr Antoine Vaillant re"gelmatig aan ruikt voordat hij een oefening begint?wordt ook vaak door powerlifters gebruikt . Dat zou je luchtwegen verder openzetten,wou dat ook wel eens aanschaffen....
waarom? Voor 10 reps te doen?
 
Ik dacht squirt vocht.

Met stukjes tarrel.

Maar RoelvandeNOS oplichter dat je bent. Je wou graag wat smeuïge verhalen en het liefst verhalen die verkeerd afgelopen waren. En wij doorgewinterde trollen hadden dit door. Maar die verhalen kreeg je niet dus ben je maar weer weggegaan. Als er een triest verhaal tussen had gezeten hadden jullie dit 100000% misbruikt.

Nou ben ik al geen van van de NSB uhh NOS maar dit laat weer mooi zien waar jullie op uit zijn. Krijg de hartkloppingen lul.

En dan gebruik die ga voor goud mongool voor in je video. Die pre schepjes gebruikt alsof het niets is.
 
Laatst bewerkt:
Maar RoelvandeNOS oplichter dat je bent. Je wou graag wat smeuïge verhalen en het liefst verhalen die verkeerd afgelopen waren. En wij doorgewinterde trollen hadden dit door. Maar die verhalen kreeg je niet dus ben je maar weer weggegaan. Als er een triest verhaal tussen had gezeten hadden jullie dit 100000% misbruikt.

Nou ben ik al geen van van de NSB uhh NOS maar dit laat weer mooi zien waar jullie op uit zijn. Krijg de hartkloppingen lul.

En dan gebruik die ga voor goud mongool voor in je video. Die pre schepjes gebruikt alsof het niets is.
Zo zit toch de hele linkse mediawereld en pers in elkaar, maak je niet druk. Het is bovendien ook vaak politiek en/of commercieel gedreven.
Als ik één keer een pilletje XTC zou slikken riskeer in mijn baan te verliezen en zet ik mijn carrière op het spel; als ik de spuit erin zet wordt er gedaan alsof ik levensmoe en doorgeslagen ben. Als ik ieder weekend mezelf naar de klote zou zuipen en een pakje sigaretten per dag paf, vindt iedereen dat prima en ben ik een gezellig sociaal persoon.
 
Back
Naar boven