XXL Nutrition

Nena uit Gouden Kooi na karatetrap

Nena is een vrouw van lichte zeden, ze kan het zelf niet helpen, haar IQ dwingt haar hiertoe...
Brian...Echte mannen huilen niet...
Bovendien is hij een klikspaan...

Klikspaan, boterspaan
je moet niet door het straatje gaan
het hondje zal je bijten,
het katje zal je krabbelen
Dat komt van al je babbelen.

:roflol:

Dat is ongeveer het niveau...En daar kijken mensen serieus naar...:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
da wist ik nog eens niet:P zovaak kijk ik het niet, maar zotehoren kijk jij het dagelijks:)

WTF!!!!!!! Waarom moet je na zo een "karatetrap" gaan janken :roflol: !!!!!

Trouwens ubergeil, maar ook oerdom, blond sletje die Nena :P :D

"Ik ben heel erg boos nu...ik ga wat kapot breken..alsjeblieft..ik rapporteer deze mother****ing shit..." :roflol:
"Doei..doei..jajaja..doei doei!!" :roflol:

Wat een huilie zeg, niet normaal.

070202_272_goudentrap.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dochter van 'van gaal' ?

ze heeft trouwens wel een dikke kont gekregen zeg

Ik vind het zielig voor Brian:(

Volgens mij is die Nena niet zo heel achtelijk als de veelal aangenomen stereotiep beeld dat mensen van haar hebben doet vermoeden. Geen genie maar ze is niet het typische domme ondoordachte naieve blondje zoals ze wordt afgeschilderd.

Volgens mij is die Nena niet zo heel achtelijk als de veelal aangenomen stereotiep beeld dat mensen van haar hebben doet vermoeden. Geen genie maar ze is niet het typische domme ondoordachte naieve blondje zoals ze wordt afgeschilderd.

Jij bent gewoon verliefd.

haha, wat een trap.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Ik heb het in het begin een keer gezien. Maar dit is echt goede televisie :thumb:

Ik bedoel, als er een aantal mensen in een huis zitten voor een paar maanden en het is elke dag op televisie, dan is dit natuurlijk groot nieuws. Belangerijker natuurlijk dan een kabinetsformatie....maar daarover hoor ik zo weinig hier. Wat doet regelmatig kijken naar dit soort programma's met je denkvermogen als je al zo afgestompt bent dat dit op regelmatige basis interessant voor je is?

Wat is dan nog nieuws?
De groepsprocessen? Al dan niet gestuurd door een strakke regie.......
De persoonlijke ontwikkeling van een aantal mensen kunnen volgen?
Of toch het tikje van een blond pubertje tegen het bovenbeen van een jaloerse zwakzinnige.

De discussie die vooraf gaat is echt te triest voor woorden, wellicht zou enige zuivering op grond van capaciteiten een oplossing kunnen bieden als dit het Nederland van nu moet vertegenwoordigen. Het meest trieste eraan is nog wel dat het op tv is omdat er mensen naar kijken......zelfs de reclameblokken ertussen zijn inhoudelijk van een hoger niveau al was het alleen maar vanwege het taalgebruik.

Ik snap dat er Belgen zijn die nu Nederlanders uitlachen......

:roflol:!!!

070202_272_goudentrap.jpg

FF SERIEUS

Luister brodah ik ben kk boos nu!

''Monster'' Bruce Lee Skill , die nena

Terug
Naar boven