Fitness Seller

Nena uit Gouden Kooi na karatetrap

Wat een huilie, zeg! En hoe irritant kan iemand spreken.......
Dat blonde mokkel komt trouwens ook niet bijster intelligent over.
Maja, anders is er natuurlijk ook geen reet aan zo'n serie, zonder een lading domme mensen (die kijken en erin participeren).:D

De scooter van DBC01 is het intelligenste dat ooit in dat huis aanwezig is geweest.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tekken. (oke, het hoort eigenlijk Nina te zijn, maar toch :D)

Ik ben nou helemaal verliefd op Nena lekker zo'n pittig mokkeltje.

Die Brian is wel een vreselijke nep Antiliaan zeg, gaat die daar een potje lopen huilen.

Whahahahhahaha... Dit is echt super :roflol:

Wat zitten jullie allemaal te zeuren op brian? Die jongen laat tenminste zijn emoties zien, integenstelling tot wat hier vaak vertoond word. Iedereen moet hier altijd maar macho zijn en nooit mag zijn ware ik getoond worden.

Respect voor Brian!

whahaha, heb je dat wijf gedoet ga je zitten janken als je een schopje krijgt. :doggy:
En dan ook nog dat medelijden van die medebewoners :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Wat zitten jullie allemaal te zeuren op brian? Die jongen laat tenminste zijn emoties zien, integenstelling tot wat hier vaak vertoond word. Iedereen moet hier altijd maar macho zijn en nooit mag zijn ware ik getoond worden.

Respect voor Brian!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:cool:

Respect voor Brian!

Respect voor die broddah! Voor al die sjit, die hij gedist heeft, je weet toch!
Op zijn pattas...:cool:

ja soorry maar wat een jankerd idd . hij loopt altijd te zeiken tegen dat wijffie..loopt zelf altijd te k*tten met zijn mooie praatjes. hij gebruikt dat meissie even (maar hij zal haar tijdens het nken wel leuk zijn gaan vinden) en nu heeft ie niet zijn zin en gaat ie nog meer k*tten tegen haar met zijn onzinpraatjes en dan krijgt ie er 1 van nena whahaha PRACHTIG...en dan gaan huilen. d8 dat hij de stoere blanke n*ger was. softie

ja soorry maar wat een jankerd idd . hij loopt altijd te zeiken tegen dat wijffie..loopt zelf altijd te k*tten met zijn mooie praatjes. hij gebruikt dat meissie even (maar hij zal haar tijdens het nken wel leuk zijn gaan vinden) en nu heeft ie niet zijn zin en gaat ie nog meer k*tten tegen haar met zijn onzinpraatjes en dan krijgt ie er 1 van nena whahaha PRACHTIG...en dan gaan huilen. d8 dat hij de stoere blanke n*ger was. softie

Ben jij een oude mattie van Brian ?

Terug
Naar boven