- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De scooter van DBC01 is het intelligenste dat ooit in dat huis aanwezig is geweest.
De scooter van DBC01 is het intelligenste dat ooit in dat huis aanwezig is geweest.

Wat zitten jullie allemaal te zeuren op brian? Die jongen laat tenminste zijn emoties zien, integenstelling tot wat hier vaak vertoond word. Iedereen moet hier altijd maar macho zijn en nooit mag zijn ware ik getoond worden.
Respect voor Brian!

En toen zette ik dat filmpje af. Zouden alle inwoners bij elkaar het IQ van 100 maken?![]()

Wat zitten jullie allemaal te zeuren op brian? Die jongen laat tenminste zijn emoties zien, integenstelling tot wat hier vaak vertoond word. Iedereen moet hier altijd maar macho zijn en nooit mag zijn ware ik getoond worden.
Respect voor Brian!

ja soorry maar wat een jankerd idd . hij loopt altijd te zeiken tegen dat wijffie..loopt zelf altijd te k*tten met zijn mooie praatjes. hij gebruikt dat meissie even (maar hij zal haar tijdens het nken wel leuk zijn gaan vinden) en nu heeft ie niet zijn zin en gaat ie nog meer k*tten tegen haar met zijn onzinpraatjes en dan krijgt ie er 1 van nena whahaha PRACHTIG...en dan gaan huilen. d8 dat hij de stoere blanke n*ger was. softie