XXL Nutrition

Net ietsje meer

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Dag dames en heren,

Mijn naam is Dion en ik ben nieuw hier op het forum. Uiteraard heb ik natuurlijk wel al vaker hier gelezen om mijn training steeds te verbeteren. Nu was ik vanmorgen weer wat aan het rondneuzen en kwam ik erachter dat de supplementen die ik tijdens mijn cario gebruik juist ongeschikt zijn voor wat ik ermee wil bereiken.

Nu is mijn doel als volgt: alle spieren mogen gewoon een stukje zichtbaarder worden.. armen iets breder, benen iets gespierder en de sixpack mag uiteraard niet ontbreken.

Ik eet dagelijks gewoon gezond, veel koolhydraten in de vorm van pasta's of aarappelen en genoeg groente erbij. Ik neem ongeveer 4 maaltijden per dag gezien 6 niet makkelijk uit komt.

Mijn trainingsschema bestaat uit dagelijks de 8 minutes arms en 8 minutes abs (zie Youtube filmpjes) welke ik een twee maar per week twee maal per dag uitvoer. De rest van de dagen voer ik dit eenmaal per dag uit. Verder doe ik dagelijks nog iedere dag tussen de 300 en 600 Kcal op de crosstrainer en pak hierna regelmatig een sauna'tje.
Het probleem waar ik in mijn dagelijkse workout tegenaan loop is of ik niet goed weet of ik alles beter 's ochtends of 's avonds kan uitvoeren. Kan ik beter als ik wakker word beginnen met de arms en de abs, vervolgens ontbijten en een shakje nemen en dan gaan crosstrainen.. of zijn er effectievere manieren?

De supplementen die ik gebruik zijn whey proteine shakes en Cytomax voor de cardio. Nu ben ik erachter gekomen dat ik júist geen koolhydraten voor- tijdens- en na- het sporten moet nemen om de vetverbranding te bevorderen. Het kleine vetje op de onderbuik moet natuurlijk geheel verdwijnen om de onderste buikspieren maximaal tot zijn recht te laten komen.

Verder wat gegevens: ik weeg 68kilo en ben 176 lang. Het is dus vooral van belang dat ik de kleine stukjes vet wegtrain en wat meer gewicht krijg door flink te trainen!

alvast bedankt!!!!

succ6 :thumb:

Je krijgt alleen meer gewicht door veel te eten in combinatie met hard trainen.. Probeer toch maar een manier te vinden om 7x per dag te eten.. En als je wilt aankomen moet je ongeveer 500kcal (dit verschilt trouwens per persoon) boven je behoefte zitten.. pluis het forum goed af.. er staat genoeg info op om tot ideale voeding en trainingschema's te komen.

succes :)

Terug
Naar boven