MuscleMeat

New ff voorstellen leek me,

Sb6r

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
93kg
Halloa,

Ik ben nieuw op dit forum,
Ik heet Ben en ben 29 jaar oud,
Normaal doe ik hardlopen 2 a 3 keer per week en doe geregeld survivalruns.
Ik wil nu toch specifiek wat meer gaan fitnessen ( wat ik al een jaar of 10 doe, maar niet op de manier hoe ik het nu wil aanpakken vandaar dat ik op dit forum terecht ben gekomen. Wil toch wat groter worden en in tegenstelling tot voorheen mag dit (iets) ten koste gaan van m"n conditie.
Je kan zeggen dat dit niet nodig is, maar ik ben van mening dat als ik meer in de sportschool rondhang mijn hardloop prestaties gaan dalen door minder training en het feit dat je meer gewicht mee moet slepen.

Anyway, de afgelopen 2 weken train ik behoorlijk veel 5 x per week met rust op zondag...is misschien teveel maar goed dat is een mening denk ik.

Ik weet dat er veel " stickies" op dit forum zijn en ik doe mn best ze allemaal te lezen.
Toch heb ik 1 concrete vraag en dat is of iemand me kan vertellen hoe hij over mijn voedingsschema denkt i.c.m huidige voedingssuplementen ( heb dit in overleg met een collega samengesteld en aangezien ik momenteel niet in de gelegenheid ben deze collega te vragen hoe en wat leek het me slim om bij de goeroe's op dit forum om advies te vragen).

Mijn voeding is als volgt:

S' morgens

Whey shake nuchtere maag, bruin brood, smeerkaas, gekookt ei minus dooier.

10 uur whey shake 1/2

12 uur bruin brood ei minus dooier, magere kwark ( 250 gram)met sinaasappel ( smaakcompensatie) klein beetje whey om die spiegel op pijl te houden.

3 uur whey shake 1/2

Avond:

Meestal pasta, anders kip, of vis.
Daarna kwark 250 gram.
3x visolie, 2 pillen zinc monohydrate mdy, max fruit ( kiwi banaan e.d)

Dan voor training 1/4 shake eiwit
2 capsules bcaa 3000mg mdy, 1MR bpi,
Tijdens training water...train max al ben ik nog wel zoekend omdat ik voorheen altijd kracht/ uithoudingsvermogen trainde en nu dus op zoek moet naar de setjes die het gewenste resultaat gaan geven voor specifiek kracht ( ben dus zoekend naar gewichten die ik max 8 tot 10 keer correct omhoog kan krijgen).

Na de training 3/4 whey shake en amino fruit punch mpi 4:1:1
250 gram kwark wederom na de training.

Voor slapen gaan micellar casein van body en fit.
Tevens de whey shake die ik gedurende de hele dag nuttig is whey perfection van body en fit.

Ook ben ik bezig met een creatine kuur van micronized creatine van nutrabolics deze heb ik alleen niet in het lijstje vermeld.

Hoop dat het beeld duidelijk is, hoop dat iemand me een goed advies kan geven over wat evt anders/ beter kan( iets zegt me dat ik teveel bcaa naar binnen gooi maar dat gaat vast duidelijk worden na het plaatsen van deze lap tekst).

Heb 1 week trouwens pure muscle bcaa van body en fit gebruikt, maar trek het echt niet om die shit weg te krijgen dus heb dit vervangen voor de vermelde bcaa 3000 mg van mdy

Zie graag jullie reactie's verschijnen, liefst onderbouwd

Je eet veels te weinig, wat is je onderhoud en hoeveel kcal zit je nu?

Supps zijn niet boeiend wanneer je voeding slecht is

• Topic Starter Topic Starter
Ok, kcal kan ik niet bepalen aangezien ik op mn werk eet en dus geen verpakkingen zie met deze gegevens erop kan ik dit dus ook niet berekenen.( bedrijfsrestaurant)
Moet ik s'morgens en s'middags meer brood eten? En zo ja wat voor beleg?
Vragen komen misschien stom over maar als ik. Dit weet kan ik het aanpassen.
Onderhoud zegt me niks dus daar kan ik nog ff niet op antwoorden.

Thanx voor je reactie,

Lees voedingssticky eerst, dat is het belangrijkst

eet veel meer brood, en je kunt toch eten terwijl je aan het werk bent? werkt voor mij concentratie bevorderend en dan kun je het over 8 maaltijden verspreiden per dag.

Probeer vooral kip op je brood dan te doen.
Ik weet niet of je nu nog naast je 5 keer trainen ook nog dat hardlopen doet, maar in geval van ja denk alsjeblieft na over je rust dagen!

Met jouw lengte en gewicht moet je sowieso het dubbele eten wat je nu eet, qua gewone voeding. ( shakes niet meegerekend ) Vooral 's ochtends mag je heel wat meer naar binnen werken

Mogge ben.

Ben druk aan het lezen en momenteel aan het uitzoeken hoe ik de berekening maak hoe en waar ik moet aapassen.
Eet 6 boterhammen met kipfilet s'morgens en 6 s'middags dus 12 per dag...krijg er niet veel meer weg...( dit doe ik naar aanleiding van de posts dat ik te weinig eet...dit moet uiteraard bijgesteld worden maar dat hangt even af van de berekeningen dus tot die tijd is dit een tussenoplossing aangezien ik toch echt meer moet gaan eten) iemand iets zeggen over de bcaa's?
Klopt dit of gaat het nergens over wat ik wat dat betreft naar binnen werk?
Bedankt voor alle reactie's tot dusver..ik ga er zeker mee aan de slag

gooi brinta bij je whey shakes

Hardlopen staat op laag pitje trouwens, al doe ik wel gewoon mee aan de sportlessen op m'n werk wat 9 van de 10 x hardlopen is...en als ik dit doe is het vol gas.
Merk nog weinig dat m'n conditie wat dat betreft daalt...enige wat ik merk is dat ik niet meer zoveel zweet ( normaal zweet ik echt binnen no- time). Door de creatine wordt dit behoorlijk gereduceerd....kwestie van accepteren.

Terug
Naar boven