Haai iedereen,
Ik ben Nicolas,19jaar,1m78 en weeg +/- 71kg.Ben sinds een maandje of 2 geleden begonnen met fitness.
Ben dus naar de fitness geweest en aangezien ik toch mager ben doe ik nu alleen krachttraining.
Ik heb het stillaan opgebouwd tot dit trainingschema:
Ken de benamingen niet(moet nog wat leren
),maar train zowat boven als onderlichaam.
Ik doe een stuk of 8 toestellen en altijd 3 sets van 12 reps met tussen de set +/- 1,5min rust.
Maandag:+/- 2u krachttraining
Dinsdag:+/- 2u krachttraining
Woensdag: 1,5u zwemmen(opt gemakske
)
Donderdag:+/- 2u krachttraining
Vrijdag::+/- 2u krachttraining
Qua voeding,ik kan eten wat ik wil en kom max 1kg bij op een half jaar
.
Dit is ongeveer mijn dagelijkse voeding:
's morgens:
7.30u:2 sneden grof brood(1kaas,1vlees)
10u:2 a 3 sneden grof brood(1kaas,1vlees of choco)
12u:4 a 5 sneden brood(kaas,kippenwit,hesp,choco,kipcurry,....)
3u:2 a 3 sneden grof brood(1kaas,1vlees of choco)
6u:warm eten(aardappelen met vlees,spaghetti,pasta met zalm en pesto,frietjes,vissticks,varieert zowat elke dag)
9 a 10u:McNicolas
(zelf uitgevonden en bevat van onder naar boven:snee grof brood,kaas,ketchup(beetje),geraspte worteltjes,snee grof brood,snee kippenwit of hesp,mayonaise(weer beetje),sla,tomaten,komkommer,snee brood.
.
half 12:Bedtijd!
Ook drink ik per dag 1,5l water(in de zomer 2,5l)
Owjah ben altijd grootgebracht met sojamelk dus voor en na het fitnessen drink ik een groot glas sojamelk mssn kan ik dit mengen met whey?
Nu na die 2 maanden zie ik al resultaat,armen worden breder,buikspieren zijn al zichtbaar MAAR ik heb eens via een site mijn vetpercentage berekend(is natuurlijk niet nauwkeurig)maar ik kwam op +/- 14%.Nu wil ik graag dat de buikspieren beter zichtbaar worden(i know) dus vetpercentage moet ik verlagen.
Zo een resultaat wil ik graag bekomen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wil dat men aders ook zowat zichtbaar worden,zeg maar 'ripped'.
Nu dacht ik van met shakes te beginnen zoals whey of bananenshakes omdat ik eens gelezen had dat whey ervoor zorgt dat je spieren sneller herstellen na het trainen.Klopt dit?
Alvast bedankt en elke hulp is welkom
.
Ik ben Nicolas,19jaar,1m78 en weeg +/- 71kg.Ben sinds een maandje of 2 geleden begonnen met fitness.
Ben dus naar de fitness geweest en aangezien ik toch mager ben doe ik nu alleen krachttraining.
Ik heb het stillaan opgebouwd tot dit trainingschema:
Ken de benamingen niet(moet nog wat leren
),maar train zowat boven als onderlichaam.Ik doe een stuk of 8 toestellen en altijd 3 sets van 12 reps met tussen de set +/- 1,5min rust.
Maandag:+/- 2u krachttraining
Dinsdag:+/- 2u krachttraining
Woensdag: 1,5u zwemmen(opt gemakske
)Donderdag:+/- 2u krachttraining
Vrijdag::+/- 2u krachttraining
Qua voeding,ik kan eten wat ik wil en kom max 1kg bij op een half jaar
.Dit is ongeveer mijn dagelijkse voeding:
's morgens:
7.30u:2 sneden grof brood(1kaas,1vlees)
10u:2 a 3 sneden grof brood(1kaas,1vlees of choco)
12u:4 a 5 sneden brood(kaas,kippenwit,hesp,choco,kipcurry,....)
3u:2 a 3 sneden grof brood(1kaas,1vlees of choco)
6u:warm eten(aardappelen met vlees,spaghetti,pasta met zalm en pesto,frietjes,vissticks,varieert zowat elke dag)
9 a 10u:McNicolas
(zelf uitgevonden en bevat van onder naar boven:snee grof brood,kaas,ketchup(beetje),geraspte worteltjes,snee grof brood,snee kippenwit of hesp,mayonaise(weer beetje),sla,tomaten,komkommer,snee brood.
.half 12:Bedtijd!
Ook drink ik per dag 1,5l water(in de zomer 2,5l)
Owjah ben altijd grootgebracht met sojamelk dus voor en na het fitnessen drink ik een groot glas sojamelk mssn kan ik dit mengen met whey?
Nu na die 2 maanden zie ik al resultaat,armen worden breder,buikspieren zijn al zichtbaar MAAR ik heb eens via een site mijn vetpercentage berekend(is natuurlijk niet nauwkeurig)maar ik kwam op +/- 14%.Nu wil ik graag dat de buikspieren beter zichtbaar worden(i know) dus vetpercentage moet ik verlagen.
Zo een resultaat wil ik graag bekomen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wil dat men aders ook zowat zichtbaar worden,zeg maar 'ripped'.
Nu dacht ik van met shakes te beginnen zoals whey of bananenshakes omdat ik eens gelezen had dat whey ervoor zorgt dat je spieren sneller herstellen na het trainen.Klopt dit?
Alvast bedankt en elke hulp is welkom
.

Bah.
.