Daantje Groot
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 147
- Lengte
- 2m
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

damn das veel.
.
:
.Welkom, mooi streeffysiekEn hopelijk bereik je ook je doel hier
?
?
Wat is streeffysiek?
Weer een kwestie van taalverschil,België/Nederland?
thnx![]()

Nu heb ik in de winkel muesli gevonden met:
13,7g vet mag ik dit eten,bv 's morgens ipv Brinta?
En kan het kwaad om kwark te eten,als er 40% vet op staat?
Grtz

.
.In de muesli: 5,3g verzadigde vetzuren
In de kwark(0%): 9,5g eiwitten
In de kwark(40%): 8,4g eiwitten
1.Dus mag ik de muesli en de vettige kwark eten?
2.Nu had ik nog een vraagje,sinds ik dit voedingsschema strikt volg ben ik 2 kg afgevallen.Is dit normaal?Spieren en aders zijn nu wel meer zichtbaar geworden,dus is mijn vet% aan het dalen?
3.Nu zie ik heel mijn lichaam veranderen behalve de borstspieren die wat achterblijven.Heb namelijk een kleine vorm van 'pectus'.
Nu train ik ze met een toestel in de gym dat nogal lijkt op de bench press alleen met de bank in een hoek van 45°(incline bench press).Is dit een goede oefening?
Zou ik niet beter beginnen met flat bench fly's,dumbbell Bench Press?
Maar na een training heb ik niet echt een gevoel dat ik mijn borstspieren hard getraind heb.Nu heb ik al een paar keer bench press gedaan,maar op de fitness is het een bar die vasthangt aan 2 kabels die je kan vergrendelen.Nu heb ik het al voorgehad dat dit niet goed vergrendelde en zo bijna men nek brak.Dus dit wil ik liever niet doen.

.
.
) het vel dat over je borstspieren zo 'getrokken' staat.
?.Wil dus laag vetprecentage maar toch veel spiermassa
.
.Cardio doe ik niet aan.Ben al vrij mager en de sixpack is stilletjes tevoorschijn aant komen.
Was nog vergeten te zeggen dat mijn job nogal intensief is,ben namelijk lpg-installateur.Nogal veel heffen(200L tanks,8mm leidingen leggen,....) dus zweten doe ik op het werk.
1.Mijn doel is eigelijk om een lag vetpercentage te hebben maar toch breed te zijn.Wil namelijk ervoor zorgen dat(let niet op mijn rare beschrijving) het vel dat over je borstspieren zo 'getrokken' staat.
2.Nu is mijn vraag nou,moet ik bulken of cutten?.Wil dus laag vetprecentage maar toch veel spiermassa
. Bulken, je staat laag in de vet, dus cutten is debiel. Ga maar eerst wat massawinst maken voordat je zelfs maar aan cutten denkt.
3.wanneer mag ik die muesli eten?of mag ik die eten wanneer ik wil? In principe mag je het wanneer je wilt eten, maar je MOET wel in de ochtend eten. In principe kan je het 3x of zelfs 10x eten per dag, alleen maar als je zorgt dat je in de ochtend voldoende binnen krijgt.
4.Nu telkens als ik iets eet kijk ik op de verpakking naar het aantal vetten en eiwitten.Zijn er nog dingen die ik zeker moet vermijden/opnemen? Kcal en koolhydraten, je moet natuurlijk veel kcal's binnen krijgen wil je groeien! Koolhydraten moet je veel van binnenkrijgen in de ochtend/middag.. 1 manier is dus groente, rijst, pasta, vlees..
Ga deze week eens proberen van wat fly's en dumbbell pressen te doen en zien of dit me wat ligt.
Minotaurus,kan je je email adres eens in een PM doorgeven,want ik heb nog een aantal vraagjes en aangezien ik van jou altijd een volledig/uitgebreide uitleg krijg lijkt dit me wat.
Alvast bedankt!!

?Ben nogal in de war,want ik lees dit:
.Ivm dat cutten,waarom bulken,want je ziet wel dat ik een klein beetje vet op men onderbuik heb?
Maar als ik begin te bulken,dan komk ik toch veel bij in vet,maar niet in spieren?Ben nogal in de war,want ik lees dit:
Bulken = Ver boven onderhoud eten , en alles wat voor je neus komt pakken.
Clean-Bulk = Iets boven onderhoud eten , hoofdzakelijk enkel "goed" eten.
Cut = Afvallen dmv iets onder je onderhoud te gaan zitten ,... met "goed" eten.
Waarom niet cutten,dat ik goed droog kom te staan,en als mijn vet% laag genoeg is clean-bulk doen?
Want bulken(alles wat voor je neus komt pakken) dat zie ik niet zitten.
Dus ik moet eigelijk gewoon 'gezond' bijkomen?Maar dan stijgt men BF toch?
Goh,nu ben ik echt in de war :s.
Iemand die verduidelijking kan brengen?
Grtz

?
!!