MuscleMeat

New in town

Zou niet meer dan 3000 kcal gaan eten

• Topic Starter Topic Starter
Dus onder de 3000kcal blijven is dus goed genoeg voor mij om te clean-bulken?

Nja in men schema zitten wel veel boterhammen,mssn enkele schrappen en vervangen door noten,fruit.

Nog een vraagje,had ergens gelezen dat iemand 21 whey shakes per week dronk:eek:.Hij vertelde me dat iedereen dacht dat hij aan de anabolen zat omdat hij zo snel groeide,kan dit???

Grtz

Nee.

Dus onder de 3000kcal blijven is dus goed genoeg voor mij om te clean-bulken?

Nja in men schema zitten wel veel boterhammen,mssn enkele schrappen en vervangen door noten,fruit.

Nog een vraagje,had ergens gelezen dat iemand 21 whey shakes per week dronk:eek:.Hij vertelde me dat iedereen dacht dat hij aan de anabolen zat omdat hij zo snel groeide,kan dit???

Grtz

Erm, hoe meer je eet hoe meer je groeit, waarom schrappen?
21 whey shakes is in principe normaal toch? Ontbijt, training, avond.. Niks mis mee denk ik.. Alhoewel dat een boel gaat kosten, want in de avond heb je andere shakes nodig.. So he must be loaded!

Niet schrappen maar iets met minder kcal in de plaats.
Want anders bulk ik toch gewoon?omdat ik veel boven mijn energieverbruik zit!

Nu ben ik mijn voedingsschema aan het bijschaven,alleen zoek ik mssn nog een site ofzo waar etenswaren opstaan met veel kcal,koolhydraten om te groeien dus:p.Ik ben dus naar iets opzoek dat ik altijd en makkelijk kan eten waar veel kcal,koolhydraten,eiwitten inzitten ;).

Wat zijn jullie meningen van crackers(ongezouten),op de verpakking staat een zeer lage hoeveelheid van vet,maar wel hoge kcal,koolhydraten,...?

Grtz ;)

Nog een laatste vraagje,kan het kwaad als ik bv 's middags 2 boterhammen minder eet en in de plaats een kom muesli eet?

@minotaurus:waarom de muesli alleen voor de middag eten?

Niet schrappen maar iets met minder kcal in de plaats.
Want anders bulk ik toch gewoon?omdat ik veel boven mijn energieverbruik zit! Minderen doe je niet door alles te vervangen, maar gewoon te minderen. Als je clean wilt, zul je inderdaad wel je broodjes moeten schrapen!

Nu ben ik mijn voedingsschema aan het bijschaven,alleen zoek ik mssn nog een site ofzo waar etenswaren opstaan met veel kcal,koolhydraten om te groeien dus:p.Ik ben dus naar iets opzoek dat ik altijd en makkelijk kan eten waar veel kcal,koolhydraten,eiwitten inzitten ;). Zoiets http://www.voedingswaardetabel.nl/ ?

Wat zijn jullie meningen van crackers(ongezouten),op de verpakking staat een zeer lage hoeveelheid van vet,maar wel hoge kcal,koolhydraten,...? Clean bulken doe je door gewoon veel rijst, groente en pindakaas te eten, volgens mij heb je daar meer dan zat kcal's in zitten, en hoef je die niet uit crackers te halen. En je kan beter ongezouten noten(mix) halen, aangezien die veel GOEDE vetten bevatten, die heb je zowiezo nodig!

Grtz ;)

Good luck! :)

Pindakaas:vind ik hier nergens in de winkel???
Rijst:kan ik niet klaarmaken op het werk.
Groenten:kan wel bv komkommer,wortelen,...,meenemen in een bakje naar het werk.

Nu zit ik toch al enkele dagen met die whey shakes in men hoofd.Maar ik wil weten of ze nu wel effectief (zichtbaar) resultaat opleveren.
Wil er ook graag mee beginnen omdat ik sneller wil groeien maar werken deze snel op korte termijn?Ben nu wel niet van plan van er 21 per week te drinken(mssn later wel:D).

Pindakaas:vind ik hier nergens in de winkel??? PINDAKAAS? De smeerkaas met pinda's erin..? :P
Rijst:kan ik niet klaarmaken op het werk. Thuis maken, magnetron op werk! Eventueel gewoon broodjes.
Groenten:kan wel bv komkommer,wortelen,...,meenemen in een bakje naar het werk. Yup, easy.

Nu zit ik toch al enkele dagen met die whey shakes in men hoofd.Maar ik wil weten of ze nu wel effectief (zichtbaar) resultaat opleveren. Ja, meer eiwitten dus meer herstel/groei. :)
Wil er ook graag mee beginnen omdat ik sneller wil groeien maar werken deze snel op korte termijn?Ben nu wel niet van plan van er 21 per week te drinken(mssn later wel:D). Het kan geen kwaad, maar of je er echt zelf 21 nodig hebt,ik denk het niet.. Volgens mij zo'n 2 per dag is meer dan zat.

:)

Eventjes was tijd in een goed voedingsschema gestoken.

Dagelijks energieverbruik was 1918,2Kcal(hoeveel moet ik bijtellen als mijn werk niet bestaat uit heel de tijd zitten???)

Schema:

Grtz ;)

Bijlagen

Eventjes was tijd in een goed voedingsschema gestoken.

Dagelijks energieverbruik was 1918,2Kcal(hoeveel moet ik bijtellen als mijn werk niet bestaat uit heel de tijd zitten???)

Schema:

Grtz ;)

1918,2? Heb je je sportieve toeslag gerekend, en eventueel fietsen naar school etc?
Misschien handig als je je schema post via Word of als plaatje via Tinypic, want mijn Excel doet het helaas niet. :)
Of verstuur het anders naar mij toe in Word. ;)

Nu ben ik al een maand of 8 bezig met trainen,maar ik blijf op 70kg steken???
Ik merk wel dat ik droger kom te staan,maar massa wil niet komen!

Wat kan ik doen om toch massa bij te krijgen?
Is er iets met veel carbs en weinig vet,dat ik constant kan eten?

Hieronder mijn voedingsschema:

PS:ik eet als een paard momenteel:D

KORTOM:ik wil zo snel mogelijk groeien ;)

Bijlagen

Terug
Naar boven