huntelaar
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Hij vertelde me dat iedereen dacht dat hij aan de anabolen zat omdat hij zo snel groeide,kan dit
Dus onder de 3000kcal blijven is dus goed genoeg voor mij om te clean-bulken?
Nja in men schema zitten wel veel boterhammen,mssn enkele schrappen en vervangen door noten,fruit.
Nog een vraagje,had ergens gelezen dat iemand 21 whey shakes per week dronk.Hij vertelde me dat iedereen dacht dat hij aan de anabolen zat omdat hij zo snel groeide,kan dit
Grtz
.Ik ben dus naar iets opzoek dat ik altijd en makkelijk kan eten waar veel kcal,koolhydraten,eiwitten inzitten
.
Niet schrappen maar iets met minder kcal in de plaats.
Want anders bulk ik toch gewoon?omdat ik veel boven mijn energieverbruik zit! Minderen doe je niet door alles te vervangen, maar gewoon te minderen. Als je clean wilt, zul je inderdaad wel je broodjes moeten schrapen!
Nu ben ik mijn voedingsschema aan het bijschaven,alleen zoek ik mssn nog een site ofzo waar etenswaren opstaan met veel kcal,koolhydraten om te groeien dus.Ik ben dus naar iets opzoek dat ik altijd en makkelijk kan eten waar veel kcal,koolhydraten,eiwitten inzitten
. Zoiets http://www.voedingswaardetabel.nl/ ?
Wat zijn jullie meningen van crackers(ongezouten),op de verpakking staat een zeer lage hoeveelheid van vet,maar wel hoge kcal,koolhydraten,...? Clean bulken doe je door gewoon veel rijst, groente en pindakaas te eten, volgens mij heb je daar meer dan zat kcal's in zitten, en hoef je die niet uit crackers te halen. En je kan beter ongezouten noten(mix) halen, aangezien die veel GOEDE vetten bevatten, die heb je zowiezo nodig!
Grtz![]()

).Pindakaas:vind ik hier nergens in de winkelPINDAKAAS? De smeerkaas met pinda's erin..?
Rijst:kan ik niet klaarmaken op het werk. Thuis maken, magnetron op werk! Eventueel gewoon broodjes.
Groenten:kan wel bv komkommer,wortelen,...,meenemen in een bakje naar het werk. Yup, easy.
Nu zit ik toch al enkele dagen met die whey shakes in men hoofd.Maar ik wil weten of ze nu wel effectief (zichtbaar) resultaat opleveren. Ja, meer eiwitten dus meer herstel/groei.
Wil er ook graag mee beginnen omdat ik sneller wil groeien maar werken deze snel op korte termijn?Ben nu wel niet van plan van er 21 per week te drinken(mssn later wel). Het kan geen kwaad, maar of je er echt zelf 21 nodig hebt,ik denk het niet.. Volgens mij zo'n 2 per dag is meer dan zat.

Eventjes was tijd in een goed voedingsschema gestoken.
Dagelijks energieverbruik was 1918,2Kcal(hoeveel moet ik bijtellen als mijn werk niet bestaat uit heel de tijd zitten)
Schema:
Grtz![]()