- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Die kan je gewoon in de Albert Heijn vinden, zoek gewoon een Albert Heijn XL bij jou in de buurt en je hebt die zo gevonden!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

oke, ik doe nooit boodschappen doen mijn ouders, en die gaan altijd bij hoogvliet want daar werk ik ook...

hebben ze niet en ik kan het wetenen ja doorzetten kwa eten tot ik gewent ben
![]()

ik doe een glas vers geperst zure sinasappel sap dan proef je brinta niet mee![]()

apart drinken heh niet er door heen mixen.... maar gewoon hap slok hap slok enz.
)
,maar nu zie ik dat je een soort granenmix bedoelde
.@Minotaurus:Thnx voor de tips en tricks!
Brinta vind ik nergens en blijkt dat havermout ook niet te vreten is,maar mag ik dit in de plaats eten:
![]()
Ivm die tonijn,meestal mengen ze dat hier met mayonaise?Maar dit is beter niet zo'n goed idee zeker.
Ivm die Brinta,ik bedoelde mijn gewone boterhammen,vervangen door de Brinta boterhammen,maar nu zie ik dat je een soort granenmix bedoelde
.
Ivm Whey,wanneer begin je eigelek echt resultaat te zien?
grtz
)
?Ja momenteel ben ik al 3 maandjes bezig en ik zie toch dat ik steeds meer gewicht aankan.Mijn biceps/triceps word dikker.Aders op mijn armen komen tevoorschijn,sixpack heb ik juist na het trainen het hardste maar nadien mindert het.
Maar nu heb ik nog een vraagje Minotaurus,je zegt dat je zoveel kg ben bijgekomen,maar ik dacht altijd dat je moest vermageren om je vetpercentage te verlagen,en dat als je train,je spieren groeien en je zo lichtjes bijkomt?

Precies mijn rooster ook, mij bench press zuigt ook extreem ook geen voort gang mijn max totaal is 5x13 kgdie van jou is wel netjes vind ik zelf