XXL Nutrition

New in town

oke, ik doe nooit boodschappen doen mijn ouders, en die gaan altijd bij hoogvliet want daar werk ik ook...

oke, ik doe nooit boodschappen doen mijn ouders, en die gaan altijd bij hoogvliet want daar werk ik ook...

Zou kunnen dat ie daar ook beschikbaar is, volgens mij gewoon wel. Zoniet dan zul je toch wel siroop light moeten nemen, of anders probeer je een andere vorm van zoetigheid: Bruine suiker of honing.
Mijn kwark sjouw ik zo uit de bakje naar binnen zonder toevoeging, het vergt gewoon 2x zonder toevoeging, en je bent eraan gewend. En ik moet je eerlijk zeggen, ik vind kwark gewoon heerlijk! :)

hebben ze niet en ik kan het weten :) en ja doorzetten kwa eten tot ik gewent ben :)

hebben ze niet en ik kan het weten :) en ja doorzetten kwa eten tot ik gewent ben :)

Correct, alleen geef ik je 1 tip, denk niet dat je aan Brinta gaat wennen, want dat is niet zo (bij mij)! :P
Zit nou al zo'n 15 weken aan de Brinta, en ik vind het nog steeds een smerige vorm van ontbijt, maar goed, gewoon doorzetten hé. :)
Overigens eet ik ook mijn Brinta zonder toevoeging, eventueel kaneel, maar meestal ook zonder. Alleen drink ik veel water (1L) om het door te spoelen. :P

ik doe een glas vers geperst zure sinasappel sap dan proef je brinta niet mee :)

apart drinken heh niet er door heen mixen.... maar gewoon hap slok hap slok enz.

apart drinken heh niet er door heen mixen.... maar gewoon hap slok hap slok enz.

Doe ik al met water, eventueel ook gewoon banaan in me mond, Brinta erbij, en dan die banaan kauwen.. Klinkt goor, maar het werkt wel. Ook koffie werkt goed. (heeft een erg sterke smaak, dus die overwint van Brinta! Yoink :P)

• Topic Starter Topic Starter
@Minotaurus:Thnx voor de tips en tricks!

Brinta vind ik nergens en blijkt dat havermout ook niet te vreten is,maar mag ik dit in de plaats eten:
kwakies.jpg

Ivm die tonijn,meestal mengen ze dat hier met mayonaise?Maar dit is beter niet zo'n goed idee zeker.

Ivm die Brinta,ik bedoelde mijn gewone boterhammen,vervangen door de Brinta boterhammen ;),maar nu zie ik dat je een soort granenmix bedoelde:D.

Ivm Whey,wanneer begin je eigelek echt resultaat te zien?

grtz

@Minotaurus:Thnx voor de tips en tricks!

Brinta vind ik nergens en blijkt dat havermout ook niet te vreten is,maar mag ik dit in de plaats eten:
kwakies.jpg

Ivm die tonijn,meestal mengen ze dat hier met mayonaise?Maar dit is beter niet zo'n goed idee zeker.

Ivm die Brinta,ik bedoelde mijn gewone boterhammen,vervangen door de Brinta boterhammen ;),maar nu zie ik dat je een soort granenmix bedoelde:D.

Ivm Whey,wanneer begin je eigelek echt resultaat te zien?

grtz

Havermout is meer te vreten dan Brinta kan ik je in ieder geval vertellen, en je hebt nog niet geprobeerd neem ik aan, dus probeer het. En ik weet niet wat de stats zijn van die cornflakes, maar meestal is het NIET goed.

Mayonaise zou ik beperken, maar het liefst vervangen met ketchup.

Haha, inderdaad, ik dacht dat je wist wat het was maar wou insmeren op brood. (wat ook mogelijk is :D)

Dunno, gebruik zelf geen supplementen, resultaten merk je niet echt heel gauw in de spiegel, maar wel op de weegschaal. (ben in ongeveer 2 maanden van 67,5 naar nu 74-75kg gegaan)

die tonijn kan je gewoon uit t blik eten na al dat eten is dat echt een ware delicatesse.
echt verschil zien duidelijk gaat niet zo snel, volgens mijn trainer... maar je merkt wel dat je veel sterker word.

Ja momenteel ben ik al 3 maandjes bezig en ik zie toch dat ik steeds meer gewicht aankan.Mijn biceps/triceps word dikker.Aders op mijn armen komen tevoorschijn,sixpack heb ik juist na het trainen het hardste maar nadien mindert het.

Maar nu heb ik nog een vraagje Minotaurus,je zegt dat je zoveel kg ben bijgekomen,maar ik dacht altijd dat je moest vermageren om je vetpercentage te verlagen,en dat als je train,je spieren groeien en je zo lichtjes bijkomt????

Ja momenteel ben ik al 3 maandjes bezig en ik zie toch dat ik steeds meer gewicht aankan.Mijn biceps/triceps word dikker.Aders op mijn armen komen tevoorschijn,sixpack heb ik juist na het trainen het hardste maar nadien mindert het.

Maar nu heb ik nog een vraagje Minotaurus,je zegt dat je zoveel kg ben bijgekomen,maar ik dacht altijd dat je moest vermageren om je vetpercentage te verlagen,en dat als je train,je spieren groeien en je zo lichtjes bijkomt????

Erm, is ook een mogelijkheid, maar ik ben zoveel bijgekomen omdat ik gewoon veel eet en drink, wat wilt zeggen dat ik aan het bulken ben.
En voor wanneer de zomervakantie aankomt en ik mezelf meer presentabel wil maken voor de strand etc. ga ik cutten.

Dus in principe is bulken gewoon enorm veel bijkomen door middel van goed en gezond eten.
En cutten afvallen waarbij je dus inderdaad slanker en meer gespierd oogt.

Wat is jou train voedingschema? Minotaures?

Dus zou ik moeten cutten of bulken?

Mijn doel is gwn men vetpercentage lager krijgen en iets gespierder tonen.
Wat is nu jusit het verschil in bulken en cutten,is dit meer eiwitten,...eten??

Grtz

Training schema heb ik gewoon van de internet geplukt. Het is er 1 om me bench press te verbeteren, want die zoog/zuigt kwark. :)

Inmiddels ben ik bij week 9/10 en heb ik mijn bench press verhoogt van 1x25 naar inmiddels 1x55.

2rngfn9.jpg

Eetschema:

-Thuis ontbijt-
100gr brinta/havermout + 500ml melk + handje cashewnoten + banaan/appel
- School -
2 broodjes pindakaas/vleeswaren
- Werk -
- Training -
Niks :)
- Thuis avond -
Avondeten (wat de pof schaft, bijna altijd rijst, groente + vlees)
(eventueel nog meer brood)
500gr kwark + ongezouten noten
-Slapen-

Dit en dan blijven herhalen, zoals je ziet, geen vaste tijden want me rooster/tijden verschillen ook iedere keer. :)

Precies mijn rooster ook, mij bench press zuigt ook extreem ook geen voort gang mijn max totaal is 5x13 kg :( die van jou is wel netjes vind ik zelf

Weegt dat ding echt 20 kg??? D8 dat het bijna niks was. Moet ik maar is nagaanvragen.

Terug
Naar boven