MuscleMeat

New lifestyle

Bezoekers in dit topic

Als ik wat over kon nemen had ik t zo gedaan... :(

Bij mij is het juist andersom... moet aankomen en vet opbouwen en dat lukt niet (@+5000kcal per dag... ) Das het andere uiterste en ook niet fijn... Dus ik snap je maar al te goed. :kiss:
 
OMG nee da snap ik. Eten om te moeten eten. :( Dus ja. Ik zou SUPER graag wat delen hoor? Ik ben altijd maatje 36 geweest. Tot de kinderwens kwam. En de eerste jaren zeg je. AAACH ik heb er wat super mooi's voor in de plaats gekregen. Maar namate de jaren vorderen kan ik er toch minder en minder goed mee leven. :(
Jij ook dikke knuffel!!!
 
Tja ... kinderwens... ik had die ook.. maar bij mij was het helaas niet mogelijk. :(
Je hebt er inderdaad wat moois voor terug. En ik moet zeggen ik zou dat ook graag hebben gewild.
Maar uiteindelijk wil je toch ook lekker in je vel blijven zitten. :) En daar gaan we voor toch?
Allebei op een andere manier! Dus dat komt echt wel goed. De volhouder wint hoor!
Ik knok al zo een 18 jaar nu en ben echt niet van plan op te geven voor ik mijn doel heb behaald. Dus we gaan het gevecht gewoon aan!
You go!! Jij kan dit echht ook! Het kost alleen tijd en geduld en dat geduld trainen is het lastigste wat er is :rolleyes:
 
Oooo dit vind ik nu eens zooooo lief?
Hier ook 11 jaar over de kinderwens gedaan. Dus. I know the pain. Dikke knuffel.
Maar zoals je zegt. Je wil toch ook graag goed in je vel zitten. En je reflectie niet haten.
En ja hoor. Ik geef niet op. Hier nu al 11 jaar tegen die kilo's aan het vechten en opgeven? Dat kan ik niet. Eens deftig op mijn smoel gaan? Ja dat wel. Maar opstaan en weer doorgaan. Zo gaat dat. Dikke knuffel meis!!!!!
 
Inderdaad. Gewoon doorbikkelen en je niet laten stoppen! :heart:
 
That's the safe space ... some people get tempted to push the limits. Obviously, it's playing with fire.
 
Tja ... kinderwens... ik had die ook.. maar bij mij was het helaas niet mogelijk. :(
Je hebt er inderdaad wat moois voor terug. En ik moet zeggen ik zou dat ook graag hebben gewild.
Maar uiteindelijk wil je toch ook lekker in je vel blijven zitten. :) En daar gaan we voor toch?
Allebei op een andere manier! Dus dat komt echt wel goed. De volhouder wint hoor!
Ik knok al zo een 18 jaar nu en ben echt niet van plan op te geven voor ik mijn doel heb behaald. Dus we gaan het gevecht gewoon aan!
You go!! Jij kan dit echht ook! Het kost alleen tijd en geduld en dat geduld trainen is het lastigste wat er is :rolleyes:
ook niet oppgeven , aantal jaar terug kkreeg ik te horen dat ik niet meer kon verwekken , (wij waren bezig onze derde te verwekken) .
Wij hebben toen besloten er geen aandacht meer aan te schenken , onverwacht was mijn vrouw over tijd en uiteindelijk heeft het mijn jongste opgeleverd . Zat toen midden in een b en c van een jaar :P
Dingen kunnen gek lopen in het leven . Stay strong en positief is mijn boodschap
 
Back
Naar boven