XXL Nutrition

niet aankomen....

Alsof je een paar ons havermout met water minder vet zou aanzetten dan van een big tasty ... bullshit. Een calorie is een calorie (nou ja, tot een bepaalde hoogte).

En een Big Tasty heeft maar 460 Calorieen (volgens [Link niet meer beschikbaar])

ben het wel gedeeltelijk eens........Ik denk ook dat je van 100 gram verzadigd vet niet dikker word dan 100 gram onverzadigd vet.........Snelle suikers lijken me toch wel een ander verhaal

Alsof je een paar ons havermout met water minder vet zou aanzetten dan van een big tasty ... bullshit. Een calorie is een calorie (nou ja, tot een bepaalde hoogte).

En een Big Tasty heeft maar 460 Calorieen (volgens [Link niet meer beschikbaar])

Je moet wel kcal eten die je nodig hebt natuurlijk. Als je carbs of vetten eet op het moment dat je het neit nodig hebt, dan zal het sneller worden opgslagen als vet.
De TS wil VVM aanzetten. Dan kan je beter de kcal uit eiwitten halen.

Beste Superbob,

ik zit momenteel tegen de 3900kcal aan. Langzaam maar zeker heb ik mijn energiebehoefte weten op te schroeven. Ook van 3900kcal wordt ik dus niet vetter. Ik bulk clean en eet dus geen onnodige troep van de Mc Donald's. Een manier die ik vroeger gebruikte is 500ml melk met 100g havermout, 30g brinta en 30g rozijnen bij elkaar doen. Dit is ongeveer 800kcal. Hier zul je zeker van aankomen. Als dit iets teveel van het goede is, kun je natuurlijk altijd de verhoudingen veranderen. Bedenk wel dat je gewicht nooit lineair toeneemt en dat je af en toe periodes zult hebben dat je ineens veel of ineens weinig aankomt. Ik weet dus niet hoelang je dit schema al aanhoudt, maar je kunt niet verwachten dat je na een week al x kilo bent aangekomen!;)

Succes!!

Je moet wel kcal eten die je nodig hebt natuurlijk. Als je carbs of vetten eet op het moment dat je het neit nodig hebt, dan zal het sneller worden opgslagen als vet.
De TS wil VVM aanzetten. Dan kan je beter de kcal uit eiwitten halen.

Als je eenmaal voldoende eiwit in je dieet hebt is meer eiwit niet nodig (contraproductief zelfs). De hoeveelheid calorieen is het tweedst belangrijkst en dan maakt het bar weinig uit of je ze uit brinta haalt of uit mcdonalds.

ik heb gehoord dat in McDonalds ook heel veel transvetten zitten, de enige vetten die niet goed voor je zijn.

mc bacon 508 cals 30 gr eiwit

big tasty 885 cals 40 gr eitwit

dit eet ik 3 dagen van de bulk erbij gaat perfect

of thuis lekker hamburgers bakken :D

Ik heb gehoord dat de mascotte van Mc Donalds een clown is...... Waarom praten we hier over Mc Donalds?

Bereken je huidige Kcal uit. Kijk vervolgens naar de voedingstabellen en ga daar de toevoegingen uit halen voor aan je dieet. Probeer dat nog wel te doen volgens het Kh/Eiw/Vet "patroon"

ik heb gehoord dat in McDonalds ook heel veel transvetten zitten, de enige vetten die niet goed voor je zijn.

Vlees van de Mac is zowieso slecht. Witte broodjes en cola zijn volgens mij ook lege calorien. Dure hobby bovendien om er een paar keer per week heen te gaan (hoewel je er wel van aankomt)
Wat ik doe om aan mn 5000 kals te komen is me suf smeren aan boterhammen met of pinda kaas en roomboter als extratje bij mn voedingsschema. Ongeveer 800 kals incl 2 volkoren boterhammen boterhammen. Ook moddervet, maargoed..;)

lege calorieen...pfff... alsof dat uitmaakt als je 4000 calorieen binnen krijgt waarvan 3500 wel vitaminerijk. Als je nu alleen bij de Mac zou eten.

en hoezo is het vlees van de Mac "slecht"... zou je dat kunnen onderbouwen. (ik vind het slecht omdat het naar karton smaakt, maar dat is persoonlijk)

ik zit nu in de bulk en probeer ongeveer 10 kilo aan te komen.. tot de 100 kg:D.. maar tot nu toe.. is er nog geen kilo bij..
heeft iemand suggesties of aan/opmerkingen?
ik hoor ze graag!

Wat voor werk doe je in het dagelijks leven? hoevaak train je in welke mate? ook allemaal belangrijk voor je calorieinname?>

lege calorieen...pfff... alsof dat uitmaakt als je 4000 calorieen binnen krijgt waarvan 3500 wel vitaminerijk. Als je nu alleen bij de Mac zou eten.

en hoezo is het vlees van de Mac "slecht"... zou je dat kunnen onderbouwen. (ik vind het slecht omdat het naar karton smaakt, maar dat is persoonlijk)

Het is slecht, omdat 't wordt gemaakt van dierenresten en shit, gemengd met vezadigde vetten en tonnen zout. En dan nog iets, onverzadigd vet maakt je zeker niet dik, deze vetten zijn praktisch goed voor alles in je lichaam. Celmembranen worden ermee opgebouwd en je bloedvaten worden ingevet als het ware. Effect? - Meer NO en dus meer bloedcellen richting spieren, meer voedingsstoffen voor de spieren om te GROEIEN!:cool:

nu een beetje serieuzer graag..
aan komen.. zonder al te vet te worden!

dus geen bic mac en dat soort dingen

idd ja, denk maar niet dat zolang je maar "gezond" blijft eten geen vet aankomt.

Het is slecht, omdat 't wordt gemaakt van dierenresten en shit, gemengd met vezadigde vetten en tonnen zout. En dan nog iets, onverzadigd vet maakt je zeker niet dik, deze vetten zijn praktisch goed voor alles in je lichaam. Celmembranen worden ermee opgebouwd en je bloedvaten worden ingevet als het ware. Effect? - Meer NO en dus meer bloedcellen richting spieren, meer voedingsstoffen voor de spieren om te GROEIEN!:cool:
Van NO is toch nooit bewezen dat je er van groeit? Je kreeg er dacht ik alleen maar een pomp van..

..en waarom zou je dirty bulken als je ook clean kunt bulken?

Het is slecht, omdat 't wordt gemaakt van dierenresten en shit, gemengd met vezadigde vetten

het is gewoon gehakt hoor. Waarschijnlijk beter gecontroleerd dan wat je bij dat goedkope slagertje op de hoek kooopt.

.

tonnen....sure.

en een beetje zout is slecht want ....

En dan nog iets, onverzadigd vet maakt je zeker niet dik, deze vetten zijn praktisch goed voor alles in je lichaam. Celmembranen worden ermee opgebouwd en je bloedvaten worden ingevet als het ware. Effect? - Meer NO en dus meer bloedcellen richting spieren, meer voedingsstoffen voor de spieren om te GROEIEN!:cool:

ingevette bloedvaten... dat klinkt niet gezond :)

anyways, zoals ik het zie eten de meesten hier toch al te weinig vet en zo goed als zoutloos.

meer eten verdoemme

het is gewoon gehakt hoor. Waarschijnlijk beter gecontroleerd dan wat je bij dat goedkope slagertje op de hoek kooopt.

.

tonnen....sure.

anyways, zoals ik het zie eten de meesten hier toch al te weinig vet en zo goed als zoutloos.

Vetten zijn overrated. Weet neit waarom iedereen er zo op geilt.

.

tonnen....sure.

Natuurlijk bedoel ik dat niet letterlijk:rolleyes:

Natrium dat in zout zit is schadelijk voor het hart.

Daarmee bedoel ik dus dat het cholesterol aan de binnenkant van de bloedvaten weer wat verminderd, waardoor er meer bloed doorheen kan stromen naar de spieren:p

Maar ik ben het ook wel met je eens hoor;) Af en toe junkfood bij de Mac is in de bulk zeker niet slecht, het boost je metabolisme op!

Dus 1 grote maaltijd bij de mac boost je metabolisme meer dan verschillende kleine maaltijden?:rolleyes:

Aangezien je metabolisme geboost wordt door het AANTAL calorieen die je in neemt zou een enkele 1000 Cal maaltijd wel eens meer goed kunnen doen dan 4 maaltijden van 200 Cal. :rolleyes:

Terug
Naar boven