XXL Nutrition

Niet gemaakt voor bodybuilding

ik heb dit zelf ook ongeveer. moet nu 6500kcal per dag naar binnen werken om alleen maar op mijn gewicht te blijven. gelukkig ben ik student en een goede eten daarom lukt dit mij nog wel. maar ik vrees ook dat ik niet (veel) meer kan groeien.

mijn stats zijn dan wel iets hoger dan die van jou.

mensen die zeggen dat 5000+ kcal per dag clean niet naar binnen te werken zijn is onzin. clean is idd moeilijker dan met fastfood enzo. maar het kan nog steeds hoor. zit zelf ook nagenoeg nooit boven de 6 maaltijden.

meesten hier eten hapjes ipv maaltijden

Ik ben wel benieuwd wat jij op een dag eet. Wil je eens posten hoe je aan 6500kcal komt? :)

Hallo

Ik heb constant problemen met trainen.

Al 5 jaar lang train ik met up's en down's zonder enkele blijvende vooruitgang.

Eerste anderhalf jaar ging heel goed, waarna ik een kaakoperatie moest en alles kwijtraakte.
Daarna ben ik na een jaar weer begonnen met trainen en ging na een jaar trainen door mijn rug heen met deadliften (weer alles weg). Nu ben ik weer begonnen en al een jaar bezig en ik begin nu weer last van mijn polsen te krijgen en om het helemaal af te maken is het vorige week in mijn nek geschoten op de aanhechting van mijn nek op mijn hoofd.

Ik ben een verschikkelijke ecto en zelf met bijna 4000kcal op een dag (wat ik net vol kan houden) nog geen kilo per week aan.

Mijn stats zijn ook belachelijk laag en gaan heel langzaam omhoog.
na een jaar trainen:

deadlift 10x60kg , squats 10x40kg, bench 8x40kg

Ik kom gewoon steeds niet verder en steeds als ik een beetje lekker aan het trainen ben dan heb ik weer een blessure wat veroorzaakt wordt door een belachelijk laag gewicht, ik leg constant enorm veel tijd en energie erin maar steeds is het allemaal voor niets geweest.
Toen ik een jaar geleden weer begonnen ben heb ik ook de eerste 3 maanden constant filmpjes en topics gevolgd voor de uitvoeringen van de oefening met lichte gewichten om er 100% zeker van te zijn dat ik het goed doe.

Heb ook foto's op mijn profiel, ik sta nu weer iets voller dan op mijn beginfoto van 5 jaar terug maar het stelt gewoon geen fl**ker voor. Ik moet zo veel moeite doen om alleen al op een punt te komen wat niet eens op een gemiddelde zit.

Heb ik gewoon een ontiegelijk klote lichaam wat er niet voor gemaakt is? kan dat? want na mijn nek vandaag denk ik er gewoon over om de hele zooi te verkopen en er voorgoed een punt achter te zetten voordat het allemaal nog erger wordt.:(:(
Ik had ook tot mijn 25 ste of zo de ene blessure na de andere. Met ouder worden is dat niet meer het geval. Moest ik jou zijn zou ik plannen op lange termijn. Eerst je lichaam driemaal per wwek versterken met full body, en cardio. Dan leg je een goede basis. Doe vooral core en stabilisatieoefeningen. Veel mensen krijgen bijv problemeb met de schouder die ze niet zouden gehad hebben moesten ze oefeningen gedaan hebben die het binnenste van de schouder versterkt. Less sexy but sometimes neccessery. Ben je al een s bij een arts geweest? Ik ben tien weken te vroeg geboren en woog maar anderhalve kilo. Dat is bij mii mss de reden waarom ik lang blessuregevoelig was.

Ik had ook tot mijn 25 ste of zo de ene blessure na de andere. Met ouder worden is dat niet meer het geval. Moest ik jou zijn zou ik plannen op lange termijn. Eerst je lichaam driemaal per wwek versterken met full body, en cardio. Dan leg je een goede basis. Doe vooral core en stabilisatieoefeningen. Veel mensen krijgen bijv problemeb met de schouder die ze niet zouden gehad hebben moesten ze oefeningen gedaan hebben die het binnenste van de schouder versterkt. Less sexy but sometimes neccessery. Ben je al een s bij een arts geweest? Ik ben tien weken te vroeg geboren en woog maar anderhalve kilo. Dat is bij mii mss de reden waarom ik lang blessuregevoelig was.

90% onzin.. Leeftijd heeft niets met blessuregevoeligheid te maken, tenzij je 5 bent of 85..

As for the oefeningen, dat je je core goed moet trainen en de onderliggende spieren dat is idd zorg voor minder blessuregevoeligheid, helemaal correct.

Blessures komen van slechte vorm, slecht ritme, geen opwarming, Ziektes (Bot/Spierziekts etc)
Niet van te vroeg geboren zijn of dat je nog niet ''Lang genoeg getrained hebt''.

Goede vorm houden, goed rusten, netjes trainen, goed opwarmen, niet te zwaar pakken, en goed rekken en strekken.

90% onzin.. Leeftijd heeft niets met blessuregevoeligheid te maken, tenzij je 5 bent of 85..

As for the oefeningen, dat je je core goed moet trainen en de onderliggende spieren dat is idd zorg voor minder blessuregevoeligheid, helemaal correct.

Blessures komen van slechte vorm, slecht ritme, geen opwarming, Ziektes (Bot/Spierziekts etc)
Niet van te vroeg geboren zijn of dat je nog niet ''Lang genoeg getrained hebt''.

Goede vorm houden, goed rusten, netjes trainen, goed opwarmen, niet te zwaar pakken, en goed rekken en strekken.
Je zegt bull shit maar baseer je dat op broscience? Het is namelijk zo.dat dit een fenomeemln is die wereldvermaarde coaches goed kennen.

Dat klopt ongeveer ja :) Ik heb stage gelopen bij een Animatiebedrijf genaamd NMTRIX, en daar kon ik de hele dag eten..
Als je dan bakken rijst met kip hebt en tijdens het maken van 3D modellen steeds een hap neemt, dan heb je het niet eens meer door.

In de trein heenweg was 2,5 uur non stop vreten, 8,5 uur werken non stop vreten en trein terug, avond trainen, en voor slapen gaan nog een laatste maaltijd.

Ging hard :) maar ik zeg het eerlijk, het is geen leven!! 6x per dag naar de plee gaan is ook niet alles!

Geen leven is nog een understatement :eek:

:roflol: Right. Seen that one before..
Ik denk dat ik maar even ga stoppen met lezen in deze thread XD.

Good day.

Even ernstig, vind je nu ook niet dat je je beweringen best ondersteund met enige onderbouwing? ""Bull shit is niet echt een argument, nietwaar. Kijk maar eens op google naar de langetermijneffecten van vroeggeboorte.

Ik ben wel benieuwd wat jij op een dag eet. Wil je eens posten hoe je aan 6500kcal komt? :)

1500ml melk
150 gram brinta
40 gram whey
400 gram kip
16 brood volkoren
pindakaas 300 gram
300 gram rijst/past
400 gram groente
500 gram kwark
appel

heb er geen tijden bij staan omdat ik die veranderen en ik niet heel erg geloof in meal timing. ik eet gewoon dagelijks mijn eten. of ik dat nou in 5 of in 8 maaltijden doe maakt mij niet uit

kan nu geen excel sheet erbij geven

• Topic Starter Topic Starter
Maar toch vind ik die olie best prijzig, stel dat je 4 a 500 kcal per dag erbij wilt dan gaat zo'n flesje maar anderhalf week mee.

puur gericht op calorieën zou het toch wel handig kunnen zijn in zijn situatie.

En ik maar steeds een buffe gast voor me zien als je wat post, e-penor heb je wel dus :kiss:

1500ml melk
150 gram brinta
40 gram whey
400 gram kip
16 brood volkoren
pindakaas 300 gram
300 gram rijst/past
400 gram groente
500 gram kwark
appel

heb er geen tijden bij staan omdat ik die veranderen en ik niet heel erg geloof in meal timing. ik eet gewoon dagelijks mijn eten. of ik dat nou in 5 of in 8 maaltijden doe maakt mij niet uit

300 gram pindakaas per dag?:rolleyes:

Timing van je eten doet er niet toe, bovendien heb je ook geen snelle suikers nodig na je training want je spierglycogeen voorraden zijn nog niet op.

Wat nog ondergeschikt is aan de vraag of het uberhaupt uitmaakt voor hypertrofie. Antwoord is: waarschijnlijk niet.
Verder is het ook niet benodigd voor remming van de MPB, zoals ook meermaals is aangetoond, mits je voldoende whey neemt.

Timing doet er echter wel toe.

Ik krijg over 2 weken de uitslag van de psychiater en over 2 dagen de uitslag van het bloedonderzoek. Maar ik zal daarna nog even kijken.
Ik heb zelf dus laatst testosteron laten prikken, kwam uit op 14 nmol/l. Als ik de data van de TELECOM studie van Simon et al. erbij haal, met de diabeten eruit gefilterd (data van Vermeulen), dan heeft 95% van de mannen in mijn/onze leeftijdscategorie een hoger testosteron niveau. Feelsbad.

MPB = Muscle Protein Breakdown

Pindakaas verveelt niet, heerlijk

1500ml melk
150 gram brinta
40 gram whey
400 gram kip
16 brood volkoren
pindakaas 300 gram
300 gram rijst/past
400 gram groente
500 gram kwark
appel

Met dit dieet zou ik in no-time 120kg en moddervet zijn. :o

je snapt volgens mij de grap niet... weet niet of je belg bent maar bij ons zijn 16 broden = 16x 25 sneden (ofzo) = fuaaaarking veel, de beste man bedoeld waarschijnlijk dan ook 16 sneden (wat nog steeds best veel is, maar doenbaar, zeker over een hele dag

Terug
Naar boven