Hallo
Ik heb constant problemen met trainen.
Al 5 jaar lang train ik met up's en down's zonder enkele blijvende vooruitgang.
Eerste anderhalf jaar ging heel goed, waarna ik een kaakoperatie moest en alles kwijtraakte.
Daarna ben ik na een jaar weer begonnen met trainen en ging na een jaar trainen door mijn rug heen met deadliften (weer alles weg). Nu ben ik weer begonnen en al een jaar bezig en ik begin nu weer last van mijn polsen te krijgen en om het helemaal af te maken is het vorige week in mijn nek geschoten op de aanhechting van mijn nek op mijn hoofd.
Ik ben een verschikkelijke ecto en zelf met bijna 4000kcal op een dag (wat ik net vol kan houden) nog geen kilo per week aan.
Mijn stats zijn ook belachelijk laag en gaan heel langzaam omhoog.
na een jaar trainen:
deadlift 10x60kg , squats 10x40kg, bench 8x40kg
Ik kom gewoon steeds niet verder en steeds als ik een beetje lekker aan het trainen ben dan heb ik weer een blessure wat veroorzaakt wordt door een belachelijk laag gewicht, ik leg constant enorm veel tijd en energie erin maar steeds is het allemaal voor niets geweest.
Toen ik een jaar geleden weer begonnen ben heb ik ook de eerste 3 maanden constant filmpjes en topics gevolgd voor de uitvoeringen van de oefening met lichte gewichten om er 100% zeker van te zijn dat ik het goed doe.
Heb ook foto's op mijn profiel, ik sta nu weer iets voller dan op mijn beginfoto van 5 jaar terug maar het stelt gewoon geen fl**ker voor. Ik moet zo veel moeite doen om alleen al op een punt te komen wat niet eens op een gemiddelde zit.
Heb ik gewoon een ontiegelijk klote lichaam wat er niet voor gemaakt is? kan dat? want na mijn nek vandaag denk ik er gewoon over om de hele zooi te verkopen en er voorgoed een punt achter te zetten voordat het allemaal nog erger wordt.