MuscleMeat

Niet gemaakt voor bodybuilding

16 sneden is toch 16 boterhammen dat bedoelde hij.

je snapt volgens mij de grap niet
:roflol:

... weet niet of je belg bent maar bij ons zijn 16 broden = 16x 25 sneden (ofzo) = fuaaaarking veel, de beste man bedoeld waarschijnlijk dan ook 16 sneden
strong math there.

(wat nog steeds best veel is, maar doenbaar, zeker over een hele dag
weet niet of je belg bent maar daarom zei ik ook saai...........snappie??? maar bedankt voor de genius toelichting...

Laatst bewerkt:
16 sneden is 16 plakjes brood ja (3/4 brood ongeveer)

en 300gram pindakaas. ja wat kan je daar nou van zeggen. pindakaas is gewoon lekker.

http://www.youtube.com/watch?v=sirEDjTXXkQ

heb er meestal geen problemen mee om dit weg te krijgen. alleen als je ergens anders gaat eten (vrienden/restaurant) is het gewoon lastig om zo veel te gaan eten.
hiermee blijf ik keurig rond de 93kg. af en toe komt er nog wat junk bij waardoor mijn BW nu heel erg licht stijgt

• Topic Starter Topic Starter
En ik maar steeds een buffe gast voor me zien als je wat post, e-penor heb je wel dus :kiss:

haha, dat heb ik idd ook wel eens met mensen op het forum:p Ik gedraag me overigens niet veel anders online dan in real life;)

Wat nog ondergeschikt is aan de vraag of het uberhaupt uitmaakt voor hypertrofie. Antwoord is: waarschijnlijk niet.
Verder is het ook niet benodigd voor remming van de MPB, zoals ook meermaals is aangetoond, mits je voldoende whey neemt.

Timing doet er echter wel toe.

Ik heb zelf dus laatst testosteron laten prikken, kwam uit op 14 nmol/l. Als ik de data van de TELECOM studie van Simon et al. erbij haal, met de diabeten eruit gefilterd (data van Vermeulen), dan heeft 95% van de mannen in mijn/onze leeftijdscategorie een hoger testosteron niveau. Feelsbad.

MPB = Muscle Protein Breakdown

Maar is het in jouw geval nodig om eventueel een hoger niveau te hebben?

Terug
Naar boven