AndroidHealthClinic

Niet kunnen slapen na een avondje fitness

Ik ook bruis dan van de energy en flitse er zoveel gedachtes er door me heen ><

train je nogal laat ?
Misschien dat je wakker ligt van de snelle suikers in fruit moest je het vlak voor het slapen eten.

Komt inderdaad door de enodrfine die je lichaam aan maakt.
Scheelt van persoon tot persoon hoe men daar op reageerd.
In jou geval lig je er dus uren wakker van.
Zelf heb ik daar geen last van, omdat ik tussen 16:00 en 17:00 uur train :D

gwn wat lexotan en je slaapt wel

ik train woensdag ook meestal tot 22 uur. omdat het dan lekker rustig word in de gym. als ik dan om elf uur naar bed ga lig ik ook vaak nog weleens een uur wakker, vooral als ik nog harder dan normaal getraint heb. komt deels door de koffie en deels door die endofine dan denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Vaak ga ik al rond half 8 / 8 uur naar de sportschool.
Vaak moet ik wachten omdat altijd alles wat ik nodig heb in gebruik is. Erg vervelend.
Dan ben je met een schema van een uurtje toch snel weer 2 uur bezig.

totaal geen last van:P Ik slaap als een roos

Gisteravond heb ik tot half 10 getraind. Daarna alleen nog een buik circuitje gedaan en wat rekken en strekken. Daarna naar huis en nog wat gegeten. Gewoon een whey shake en GEEN fruit. Ook nog een bak thee er achteraan.

Ik sliep als een roos :D

Gisteravond heb ik tot half 10 getraind. Daarna alleen nog een buik circuitje gedaan en wat rekken en strekken. Daarna naar huis en nog wat gegeten. Gewoon een whey shake en GEEN fruit. Ook nog een bak thee er achteraan.

Ik sliep als een roos :D

Het is gekke is dus dat ik alleen op Maandag na het trainen niet kan slapen. Woensdag en Vrijdag heb ik er geen last van :/

Lichams eigen Dopamine en Adrenaline door inspanning
Anders weet ik het ook niet

Niet aan beginen. Die rommel is verslavend
En dan nun je straks zonder helemaal niet meer slapen.

Ik heb er de laatste tijd ook last van, mijn lichaam is vermoeid en wil slapen, maar d.m.v duizenden gedachten kan ik niet slapen. Ik speel de training vaak herhaaldelijk na in mijn slaap.

x2!

als je nog energie over hebt train je niet hard genoeg imo, ik ben helemaal kapot als ik thuis kom

Het is niet zozeer dat ik energie over heb. Want ik ben erg moe. Het is meer dat mn gedachten nog op volle toeren draaien.

Maar misschien helpt een sauna na het trainen wel wat :)

Terug
Naar boven