AndroidHealthClinic

Niet tevreden over armen

Iedereen meet opgespannen en jij niet. Vroeg me af waarom :)

O, zo.
Tja dat heb ik eigenlijk altijd zo gedaan. Ik ben dan ook geen pro.
Ik dacht altijd als ik over 40 cm armen las, Wtf....die gasten zijn hier "allemaal" super-dedicated.

Maar nu valt het kwartje. Ik neem overigens lang niet iedreen serieus voor wat betreft Stats.
Ongespannen meet ik iig +/- 31,5 cm. Gespannen weet ik niet, maar nu kom ik meer in de buurt. :D

O, zo.
Tja dat heb ik eigenlijk altijd zo gedaan. Ik ben dan ook geen pro.
Ik dacht altijd als ik over 40 cm armen las, Wtf....die gasten zijn hier "allemaal" super-dedicated.

Maar nu valt het kwartje. Ik neem overigens lang niet iedreen serieus voor wat betreft Stats.
Ongespannen meet ik iig +/- 31,5 cm. Gespannen weet ik niet, maar nu kom ik meer in de buurt. :D

Mijn zijn maar 35 nu. 8 maand niet kunnen trainen. Ooit had ik 42.

Yep, true.

Maar ja spiergeheugen dus 42 cm moet weer haalbaar zijn lijkt me.

The day you started lifting is the day you became forever small

Stretching kan een uitweg bieden.

3 jaar trainen armen opgespannen 31 gespannen 37 bf 10%
in 2014 had ik blijkbaar ook al 37cm maar toen was ik 20%bf dus ik zie het wel als een vooruitgang.
en de spiegel liegt niet:flexbiceps:

Hoe train je ze?
Qua bicepsen zou je je er eens een jaartje op kunnen richten je weighted chin en pull ups flink omhoog te gooien. Daar reageren die van mij beter op dan op curl werk en dat vind ik ook niet zo raar daar wij evolutionair onze bicepsen vooral hebben om mee te klimmen.
Triceps wat push varianten als dumbbell en overhead press als je vooral benchpress doet.
Maar 2 jaar trainen is erg kort. Telkens denk je misschien dat je je progressie al grotendeels gemaakt hebt maar daar komt nog flink wat bij ook omdat je nog veel bij zult leren over je eigen lichaam, trainen en eten.

Terug
Naar boven