Fitness Seller

Nieuw bed (voor betere nachtrust)

Ik had zelf een boxspring en vond dat een drama. Ik lag er niet lekker op, draaide veel, slechte nachtrust en soms werd ik met een stijve rug wakker. Echt werkelijk, dat bed heeft me 1000eu gekost maar heb ik via marktplaats verkocht. Toen heb ik bij Ikea een bed gehaald van 350 euro en slaap sindsdien super. Wel cheap ass, maar nachtrust is me heel wat waard. Ookal ziet het er niet super uit. Ik heb een soort tempour matras gehaald daar. Met zo'n zacht laagje, wat zicht vormt aan mijn houding, waardoor ik echt superslaap. Volgens mij is het een latex matras, maar dat weet ik niet zeker: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10272175/.

boxspring kan een aantal weken duren voordat je er aan gewend bent..

Ik ben zelf een half jaar geleden naar een lokale beddenzaak gegaan en heb me hier laten adviseren. uiteindelijk voor een pocketvering matras gekozen. was totaal 1300 euro kwijt zonder behuizing (deze heb ik zelf laten maken van steigerhout)

Lol, een bed/matras koop je niet bij de Ikea of een andere random cheap ass winkel. Is gewoon een investering waard.

Terug
Naar boven