AndroidHealthClinic

Nieuw been schema, overkill?

Pleister

Monstrous Giant
15 jaar lid
Stimjunk
10 topantwoorden 10.000 berichten
Waardering
4.424
Yo mannen,

ben van plan deze training te doen voor benen, vroeg me alleen af of dit niet een beetje overkill is.
Quadriceps:
Squat
Leg press
Lunges
Leg extensions

Hamstrings:
Dumbbell stiffed deadlift
Lying leg curl
Seated leg curl

Als ik deze training doe heb ik geen tijd meer voor kuiten, dus die wou ik op maandag en vrijdag apart aanpakken, deze been training is voor donderdag.

Ik vroeg me ook af of het wel verstandig is kuiten een dag na deze beentraining aan te pakken, omdat de kuiten ook deels meewerken.

Grtzz

Dit is te veel denk ik.
Als ik dit op donderdag zou doen ben ik nooit hersteld tegen de volgende donderdag.

Is te zien aan het aantal sets je doet per oefening en op welk totaal van reps je uitkomt.

Als je intensiteit hoger ligt, gaat normaal gezien het volume omlaag. Je moet het maar eens opzoeken.

Als je bij iedere oefening 1 set all out, of 2 net geen fail doet moet het kunnen.
Per oefening multiple keer tot fail (of verder) gaan zal echt overkill zijn, en dan kan het ook wel eens zijn dat je zo langzaam hersteld dat je de week erop er nog last van hebt!

• Topic Starter Topic Starter
Nee ga gewoon iedere oefening voluit, meeste oefening 3 tot 4 setjes tussen de 8 en 12 herhalingen. Dus dit is te veel volgens jullie?

Doe zelf ook 4 voor quads en 3 voor hams.
Kuiten pak ik na borst en later nog een keer na rug

• Topic Starter Topic Starter
Doe zelf ook 4 voor quads en 3 voor hams.
Kuiten pak ik na borst en later nog een keer na rug

Ja zo wil ik het dus ook doen, alleen niet na rug maar na schouders:p. Heb alleen kuiten nog een keer dag na been training, andere dag gaat niet. Verstandig? Of zijn ze dan nog niet herstelt?

Kuiten doe ik oldskool.
Om de dag.

ligt aan het aantal sets en hh en of je tot faillure gaat.....

Terug
Naar boven