- Waardering
- 1.339
Ah joh,niet brommen. Ben ik ja. Neem er niets van hoor. Van die ene snuif lig ik al onder de bar.

Ik ruik aan de zoete likeurtjes 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah joh,niet brommen. Ben ik ja. Neem er niets van hoor. Van die ene snuif lig ik al onder de bar.

Neem een voorbeeld aan de foto's in m'n zomerlog, en zie wat een goed voedingsschema met krachttraining en cardio kan doen (don't overdo the cardio!). Daarbij genomen voldoende rust en wilskracht, en jij kan ook dat strakke lijf krijgen wat je wilt hebben!Hier ook een groentje.
Ik heb het zo eens zitten lezen, dan heb ik gelijk ik ga er weer tegen aan.
Al hangend in de gewichten, zie ik een beetje verandering en hup slaat het toch weer om in het negatieve (wat je denk ik als vrouw) ziet aan jezelf.
Krachttraining vind ik super, cardio totaal niet.
Als ik aan de één vraag wel of geen cardio krijg ik altijd een ander antwoord en uiteraard haal ik het beste antwoord eruit.
Ik heb al een tijd getraind in apeldoorn, steeds een uur cardio erna en niet het gewenste resultaat halen (wel wat kilo's kwijt hoor), dus laat ik mijn koppie hangen en ga ik niet in een bikini, terwijl ik dat zo graag wil met een mooi buikje en mooie billen.
Is er iemand die me kan opbeuren?? geestelijk dan he...
Bedankt voor het lezen en de groeten!
Zo dat gaat makkelijk danAh joh,niet brommen. Ben ik ja. Neem er niets van hoor. Van die ene snuif lig ik al onder de bar.

ok ga ik doen, vanaf maandag ga ik er weer mee beginnen.
Dan zorg ik dat ik tijd vrij maak en ga ervoor om in oktober een toch al beter lijf te hebben.
Thanx
Is er iemand die me kan opbeuren?? geestelijk dan he...
Bedankt voor het lezen en de groeten!
Misschien wil je het te snel (1 uur cardio is misschien 700 kcals tops verbranden, 1 kg/11 dagen dus als je iedere dag 1 uur doet) of misschien moet je gewoon die cardio droppen en die kcals met voeding schrappen.
Het gaat hoe dan ook altijd langzamer dan je zou willen.

Als je focust op kilo's dan gaat het per definitie tegen staan. Daarom altijd kijken naar de spiegel / meetlint / kleding!
Toen ik van maat 44/46 naar 36/38 ging ben ik slechts 5kg kwijtgeraakt
Vooral op onderhoud blijven eten en cardio doen na je krachttraining. Nooit inleveren op je KT.
) en ongeveer 5 kg zwaarder geworden, maar mijn kledingmaat bleef hetzelfde en begint zelfs losser te zitten. Als je eenmaal complimenten krijgt dat je slanker lijkt en ze beginnen te vragen hoeveel je bent afgevallen (terwijl ik in mijn geval zwaarder ben geworden
), dan hou je je motivatie wel hoor. Gaat jou zeker lukken, gewoon volhouden en LAAT DIE KG'S LOS!
Ik kom even met enige trots melden dat ik toch duidelijke enkele centimeters kwijt ben. Daarnaast merk ik dat ik me heel prettig voel bij mijn nieuwe eetschema en dat die extra eiwitten zijn werk goed doen. Minder last van mijn spieren na de krachttraining en ik voel me ook gewoon beter. Misschien zit het grotendeels tussen de oren, maar goed.
Ik zal binnenkort mijn eet en sportschema van vorige week eens posten.