XXL Nutrition

Nieuw: Heavy Grip grippers!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er vorige week voor het eerst in me leven 1 in me handen gehad. en ik kon met de 250 setjes van 5 met links en recht. is die dan te licht of ken ik daar wel mee doorgaan tot ik bij de 10 zit?

Moeilijk te zeggen. Heavy grips hebben niet echt een reputatie constant in sterkte te zijn. Als de 250 die je geprobeerd had van gemiddelde sterkte was zou ik voor de 200/250/300 combinatie gaan.

Ik heb er vorige week voor het eerst in me leven 1 in me handen gehad. en ik kon met de 250 setjes van 5 met links en recht. is die dan te licht of ken ik daar wel mee doorgaan tot ik bij de 10 zit?

Gewoon mee doorgaan, de 300 ga je nog niet sluiten nu. Ga door tot 12 reps ofzo, en probeer dan de 300.

Zo..gisteren de 200 in handen gehad.... Zit voor m'n gevoel idd op de CoC #1. Ik kon er easy 25 reps mee. Ik heb me wel ingehouden vanwege de training van vandaag.
Ik zit wel te denken om zelf een 300 aan te schaffen om zo het gat tussen de 2.5 en de 3 te overbruggen. Het blijft nml een b*ch die 3 en ik kan hem de ene keer wel sluiten, en de andere keer niet :(

Heb zelf ook een coc 3, op een goede dag sluit ik deze tot op een cm ongeveer. Pr op de hg300 is 4 singles.

Nou de kogel is door de kerk, net een 250 besteld! Kon 't niet laten, ben benieuwd!

Vanmiddag binnen gekregen, daarna dat ding mee naar de gym (had weddenschapje met een instructeur) en zomaar sloot ik m volledig na m'n beentraining! Tot nu toe 2 reps max... Werk aan de winkel!

Nice grip!
Heb je er ook iets aan gewonnen? :p

En sloot hij hem ook? :p

• Topic Starter Topic Starter
We hebben een nieuwe Hyves site voor alle krachtsporters:
http://rawiron.hyves.nl/

Dat wordt een plek waar krachtsporters samen kunnen komen en het zou leuk zijn als er mensen zijn die filmpjes hebben als ze een HeavyGripper kunnen sluiten.

Iemand een leuk filmpje?

ik heb nog nooit grippers gedaan, heb matige grip en doe 4 weken aan gewichtheffen, welke is aan te raden? (geen zin om volgende maand weer 20 euro te investeren omdat de 150 te makkelijk zal gaan) dus, de 150 of 200?

Terug
Naar boven