MuscleMeat

Nieuw: Heavy Grip grippers!

VG= Vice gripper?:

[Link niet meer beschikbaar]

Op zich niets mis mee, ik heb m ook.
Maar het is wel anders dan een TSG (Torsion Spring Gripper) dus je kunt het niet zo zonder meer vergelijken.
Ook moet je je niet blindstaren op die getallen (45 tot 345 pond), dat is helemaal afhankelijk van waar (op welke plaats) dat gewicht gemeten is, en met welke apparatuur...
Simpel voorbeeld is de IronMind #4. Volgens IronMind 365lbs druk kracht, maar als je dit aan het einde van de handles meet, dan kom je rond de 190lbs drukkracht.

Verder, veel succes en plezier met je training! Post je je resultaten ook even?

klopt,je kunt op 2 punten meten. bovenaan en eronder. ik heb een programma die de druk uitrekent in pond afhankelijk van die factoren :)
dan tik je in bijv. 5,12 (dat zijn de veren ) en dan of je hem boven of onder beethoudt.
hoe langer de afstand tot het draaipunt hoe makkelijker natuurlijk ;)

als je hem ook wilt hebbe PM me ;)

ik houd jullie op de hoogte via mijn log ;) ik heb hem nog nie binnen trouwens ;)

Hoelang heeft het bij jouw ongeveer geduurd voordat internationale overschrijving doorkwam en krijg je hier bevestiging van, of wordt het gewoon verstuurd ?
Een paar dagen en nee, heb daar nooit bevestiging van gekregen.
Totale tijd van bestellen tot levering duurde iedere keer tussen de 1,5 en 2 weken.

klopt,je kunt op 2 punten meten. bovenaan en eronder. ik heb een programma die de druk uitrekent in pond afhankelijk van die factoren :)
dan tik je in bijv. 5,12 (dat zijn de veren ) en dan of je hem boven of onder beethoudt.

als je hem ook wilt hebbe PM me ;)

ik houd jullie op de hoogte via mijn log ;) ik heb hem nog nie binnen trouwens ;)

hoe langer de afstand tot het draaipunt hoe makkelijker natuurlijk ;)
Zelfs die 2 punten zijn niet zuiver. Zij gaan namelijk uit van een meting die druk uitoefent op een veel kleiner oppervlak dan de breedte van je hand.
Ik geloof dat ik dat lijstje ook ergens heb liggen, maar zoals ik al zei, het zijn maar getalletjes.
Belangrijkste is dat je weet welke setting je moet gebruiken voor je volgende stap om vooruit te komen ;)
Ik gebruik de VG trouwens helemaal niet meer, dus misschien dat ik m maar in de verkoop moet gaan doen....

Totale tijd van bestellen tot levering duurde iedere keer tussen de 1,5 en 2 weken.

Zelfs die 2 punten zijn niet zuiver. Zij gaan namelijk uit van een meting die druk uitoefent op een veel kleiner oppervlak dan de breedte van je hand.
Ik geloof dat ik dat lijstje ook ergens heb liggen, maar zoals ik al zei, het zijn maar getalletjes.
Belangrijkste is dat je weet welke setting je moet gebruiken voor je volgende stap om vooruit te komen ;)
Ik gebruik de VG trouwens helemaal niet meer, dus misschien dat ik m maar in de verkoop moet gaan doen....

ach ja, je heb gelijk. Ik kijk wel hoever ik ermee vooruit kom en dan koop ik nog wel een keer die hg300 ofzo :rolleyes::D

Krijg je nou ook echt dikkere onderarmen van die dingen ?

Pf heb ik 95 betaald voor 3 cocs, kan nu cheaper een hele set kopen :(

Krijg je nou ook echt dikkere onderarmen van die dingen ?

Valt denk ik tegen als je puur op kracht traint (low reps). Misschien als je veel setjes en herhalingen gaat maken, dat ze dan gaan groeien?

Mijn record is btw 2 reps met de hg250. Ik heb de 300 en 350 ook thuisliggen, maar dat is nog echt kansloos op het moment :).

nou ze zullen wel degelijk groeie denk ik. lig er ook aan wat je doet natuurlijk.
en erachterkome waar je onderarme op reagere

Heb ze besteld zal het wel zien...denk morgen in huis.

wow ik kijk er echt naar uit om me grip te traine..:D volgens mij gaan echt al je lifts omhoog. vooral bij dumbbells omdat je zo makkelijker kan beethouden :)

Thanks, dan ga ik nog even moeten wachten. Op jou aanraden hebt ik de hg350 gelaten voor wat het was en de coc 3 besteld.

Laatst bewerkt:
nou ze zullen wel degelijk groeie denk ik. lig er ook aan wat je doet natuurlijk.
en erachterkome waar je onderarme op reagere
Als je een goede basis hebt, ga je hier weinig van merken. Als je geen basis hebt zal je onderarm wat harder worden en misschien wat in omtrek toenemen. Mass gains ga je niet maken met grippers.

Net de HG 150 binnen gekregen

Kan met links en recht 12 reps maken...

te licht besteld dus ****:P hahaha

Vandaag maar eens een set besteld.
Vanaf volgende week maar eens gaan knijpen.

Kan ik de mijne nog terug sturen?

wil eeen zwaardere:P

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik de mijne nog terug sturen?

wil eeen zwaardere:P

Helaas, maar je hebt in ieder geval een goede warming up gripper.
Net als zwaar bankdrukken of squatten moet je voor een serieuze grippertraining ook je spieren en gewrichten voorbereiden op de hevige belasting. Een gripper waar je wat herhalingen mee kan maken is daar ideaal voor.;)

Stond de 150 nou gelijk aan de coc 1 of de 1,5?

Dis eigenlijk ben ik nog maar een p*ssy :P

Naja snel die 200 bestellen maar!

• Topic Starter Topic Starter
Dis eigenlijk ben ik nog maar een p*ssy :P

Naja snel die 200 bestellen maar!

Valt wel mee joh!:p
Ik ken er genoeg die al moeite hebben met een HG150. Als je daar 12 full reps mee maakt is dat zeker geen schande.
Misschien is de gevorderde HG set iets voor je. Dat is de 250, 300 en 350 voor €54,95 en geen portokosten. Dan kun je echt ergens naar toe trainen.

Terug
Naar boven