AndroidHealthClinic

Nieuw hier op DBB.

Hoi, welkom op het glorieuze DBB.

Wat betreft je doelen, ik denk dat dit niet onmogelijk is, mits je een goed trainings- en voedingsschema hebt. Je zal in het begin veel 'noobgains' maken.
Ik raad je aan om de stickies te lezen in het trainings- en voedings gedeelte. Wanneer je denkt een goed plan te hebben, post het dan ff.
Succes.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt, zal ik zeker posten.
Waar ik zal trainen, willen ze me ook helpen, zal me schema 1 aan hun is tonen, zodat de meeste grote fouten er uit zullen zijn.

Als je nog nooit kracht training hebt gedaan en je begint meteen goed met stronglifts 5x5 en je houdt je aan een goed voedingsschema dan kan je nog best wel 10kg aankomen in een half jaar

Ja dit dus, als je beetje serieus bezig bent moet dat echt wel lukken

Snap niet waarom je met datums werkt. Waarom begin je vandaag gewoon niet met training ipv 1 juni? Begin met training van het hele lichaam, doe dat een paar maanden en ga dan over naar een split-schema. Eet wat je kunt en train hard. Zoveel informatie heb je niet nodig om te beginnen met trainen, vraag advies in de gym en je geraakt er wel.

Ja snap ik, kan beter NU starten anders komt t er niet van.
Ik zei wat ik hier leerde & het is prima alleen men eet schema kan beter,
maar moet er niks meer aan doen, de persoon daar wou het ook voor me doen, dan kan ik het daarna hier even posten ook.

Train nu wel alleen, me maten willen benen nooit trainen. dus alleen dan maar :p
maar heb vraagje, de 'baas' om het zo te zeggen, ging me helpen met correct uit voeren van de oefening en dat lukte allemaal wel redelijk.

maar eens dat ik naar huis rijd ( met fiets ) en ik kom thuis heb ik zon raar gevoelig iets hoger dan me knie, lijkt wel of ik bijna niet kan stappen of net leer stappen, dag erna ook wat pijn, maar niet zo erg.

Ja snap ik, kan beter NU starten anders komt t er niet van.
Ik zei wat ik hier leerde & het is prima alleen men eet schema kan beter,
maar moet er niks meer aan doen, de persoon daar wou het ook voor me doen, dan kan ik het daarna hier even posten ook.

Train nu wel alleen, me maten willen benen nooit trainen. dus alleen dan maar :p
maar heb vraagje, de 'baas' om het zo te zeggen, ging me helpen met correct uit voeren van de oefening en dat lukte allemaal wel redelijk.

maar eens dat ik naar huis rijd ( met fiets ) en ik kom thuis heb ik zon raar gevoelig iets hoger dan me knie, lijkt wel of ik bijna niet kan stappen of net leer stappen, dag erna ook wat pijn, maar niet zo erg.

Spierpijn :)

Beste mensen,
Ik ben dus al 1 keer weesten trainen, en het was top.
ik zou nu foto of misschien wel foto's willen posten van hoe ik START.
maar hoe krijg ik die in deze topic precies.

Dankuwel alvast

Beste mensen,
Ik ben dus al 1 keer weesten trainen, en het was top.
ik zou nu foto of misschien wel foto's willen posten van hoe ik START.
maar hoe krijg ik die in deze topic precies.

Dankuwel alvast

hoi

tiny pic uploaden en hier de link plaatste

doei

Het kan gewoon als je hard traint, goed eet en.voldoende rust hebt. Ik ben zelf 20kg aangekomen in 1jaar. Dat zie je in mijn progressie topic. Maar blijf in jezelf geloven. Maak het niet te makkelijk. Zorg dat alles in orde is, succes!

Het kan gewoon als je hard traint, goed eet en.voldoende rust hebt. Ik ben zelf 20kg aangekomen in 1jaar. Dat zie je in mijn progressie topic. Maar blijf in jezelf geloven. Maak het niet te makkelijk. Zorg dat alles in orde is, succes!

Bedankt voor de reactie, en das wel knap 20kg mooi werk.
Zal zeker foto'tje posten

Hier is er al 1
Gelieve niet te streng beoordelen, om de zoveel maand zou ik nieuwe maken, maar omdat ik pas start wil ik niet hard aangepakt worden.
wel kritiek waar ik uit kan leren, tips meer dan welkom.

2lkz6s5.jpg

Die komt ook, zeer binnenkort :)
Hiermee start ik dus, aan hoop ik iets mooi, tijd voor verandering.

Voorkant komt der zeker aan, maar heb het nu wat druk in de avond met leren voor school.

Die komt ook, zeer binnenkort :)
Hiermee start ik dus, aan hoop ik iets mooi, tijd voor verandering.

Voorkant komt der zeker aan, maar heb het nu wat druk in de avond met leren voor school.

helemaal niets mis met deze rug

beter dan de mijne :o

Kilo per maand vvm haal je makkelijk als je begint. Zeker de eerste 6 maanden.

Excuseer me mensen, men iphone is helemaal stuk :/ dus zal Foto's moeten nemen met de camera, helaas, is niet zo simpel om der 1 te nemen.

Terug
Naar boven