Fitness Seller

Beginnen met trainen

Bezoekers in dit topic

Lore

Novice
Lid geworden
2 nov 2017
Berichten
11
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
74kg
hallo ben nieuw op dit forum
Trainde vroeger afentoe wel eens maar wil nu het echt serieus gaan nemen
Alleen ik ben best wel dun en hoeveel ik eet kom niet aan dus hoe krijg ik een goede spiermassa als ik dun ben hebben jullie paar tips voor me?
Kwa voeding welke oefeningen ik in de sportschool moet doen etc
Ik wil me vooral richten op me borst rug sixpack triceps en biceps maar natuurlijk wil ik me benen ook trainen anders is het geen gezicht :cool::D

Ik ben een jongen van 17 jaar bijna 18
Ik weeg 74 kg
1 meter 71

Mvg
 
In ieder geval al goed dat je alles wilt trainen, ook je benen.

First of all, als je echt iets wil bereiken gaat dat jaren duren. Wees je daar bewust van anders valt het tegen.

Je kunt de sticky topics op het forum lezen en daarmee een voedingsschema en trainingsschema maken, en hier posten voor feedback.

Wat betreft je eten en aankomen nu, dat is echt kinderlijk simpel; als je niet aankomt eet je te weinig. Zeer waarschijnlijk eet je veel minder dan je eigenlijk denkt.
 
In ieder geval al goed dat je alles wilt trainen, ook je benen.

First of all, als je echt iets wil bereiken gaat dat jaren duren. Wees je daar bewust van anders valt het tegen.

Je kunt de sticky topics op het forum lezen en daarmee een voedingsschema en trainingsschema maken, en hier posten voor feedback.

Wat betreft je eten en aankomen nu, dat is echt kinderlijk simpel; als je niet aankomt eet je te weinig. Zeer waarschijnlijk eet je veel minder dan je eigenlijk denkt.

Ja ik heb een snelle voedingswisseling
En bedankt zal eens ff kijken
 
-Je eet te weinig en waarschijnlijk niet de juiste dingen. Begin eens met veel pindakaas eten.
-Zo dun ben je niet met lengte v.s. je gewicht
-Richten op spiergroepen is zeker in het begin onzin. Pak een goed schema waarmee je jouw hele gestel lekker een boost geeft. Stronglifts is ideaal in de 1e paar maanden.
 
-Je eet te weinig en waarschijnlijk niet de juiste dingen. Begin eens met veel pindakaas eten.
-Zo dun ben je niet met lengte v.s. je gewicht
-Richten op spiergroepen is zeker in het begin onzin. Pak een goed schema waarmee je jouw hele gestel lekker een boost geeft. Stronglifts is ideaal in de 1e paar maanden.

Aha bedankt man
Alleen pindakaas gaat hem niet worden want heb een een Zwakk maag krijg van veel dingen buikpijn
 
Post dan eens wat je eet op een dag.
Met de macro's ...

en je trainingsschema.
 
Post dan eens wat je eet op een dag.
Met de macro's ...

en je trainingsschema.

Oké ben nu op vakantie in Barcelona
Als ik terug ben zou ik dat doen
Wat ik wel doe bijna elke dag pushups hier
En er is een kleine sportschool waar ik afentoe naar toe ga
 
Je hebt een BMI van over de 25 (=overgewicht), maar ziet er graatmager uit.
 
Je hebt een BMI van over de 25 (=overgewicht), maar ziet er graatmager uit.

Ja snap je? Dus hoe kom ik aan
En heb pas geleden gewogen deze week en ben 74 KG
 
Back
Naar boven