MuscleMeat

nieuw hier, wat kan ik nog aanpassen aan mijn voeding

nick22

Dutch Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m93
Massa
101kg
Vetpercentage
14%
beste bodybuilders

ik heb vorig jaar 3 maanden getraind. voor de eerste keer de sport school in gestapt. maar na die 3 maanden toch gestopt.tja vraag niet waarom.

dit was het resultaat:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nu ben ik weer 2 weken bezig en wil het wat serieuzer aan pakken . daaraom zet ik hier neer wat ik op dit moment aan ete in neem . ik wil graag willen horen wat ik hier aan kan veranderen of aan toe voegen

dagelijks :

07.00 1 boterham met zwartbrood en pindakaas en glas melk of jus

09.00 1 boterham met zwartbrood pindakaas & thee

10.00 boterham zwartbrood pindakaas & thee

12.30 boterham zwartbrood pindakaas ,cup a soup en glas melk

18.00 avond eten wat de pot schaft. aardappels 3 stuks ,stuk vlees en 1x koude groente en 1x warme

verder over de hele dag 15 koppen water ongeveer

dit is mijn werkdag . vaak de zelfde beleg om de boterham omdat dat snel gaat met smeren :cool:

voor het sporten een shake en na het sporten ook

mijn vraag is . wat kan ik hier aan TOEVOEGEN of AANPASSEN. aan shakes of andere middelen. ik weet van kwark e.d maar waneer moet ik dat combineren in mijn eigen schema, ik wil flink groeien .

vast nOOb vragen , 100 topics maar voor elk mens verschillend natuurlijk, heeft lang geduurt voordat ik dit eindelijk eens gepost heb

Misschien zou je eens wat tonijn, kipfilet of kalkoen filet als beleg kunnen gebruiken. Verder zou ik eens goed rondlezen op dit forum want ik denk dat er nog veel te doen is aan dit schema.
Begin is met het berekenen van je basisbehoeften.

In iedergeval veel meer eten je eet nu 4 boterhammen+ avondeten?

Meer, veel meer eten. Je moet denken aan minstens 12 stukken brood verdeeld over de dag. Los daarvan zou ik smorgens brinta/havermout nemen. Brood beleggen met kipfilet, tonijn, pindakaas. Na het avondeten moet je ook nog 1 of 2 maaltijden plannen. Ik zou voor het slapengaan nog 250 of 500 gram kwark nemen en nog wat langzame koolhydraten, wat rijst ofzo. Daarnaast moet je per dag 2 tot 3 liter water drinken.

Reken anders alles even uit met behulp van deze: MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

• Topic Starter Topic Starter
hmm meer andere belg gebruiken dus, nu maak ik gewoon de pot leeg, en pa zorgt ervoor dat er dan weer een nieuwe pot staat, dus eig wissel ik niet zoveel af

ik was nog vergete te schrijven dat ik ook nog 1 banaan en appel per dag erbij neem .
12 stukken brood is best veel , denk niet dat ik dat op krijg.
brinta e.d gaat wel goed door de maag . de kwark neem ik ook erbij voor het slapen gaan. di ehaal ik me strax even in de winkel.

dat linkje snap ik even iet , ik zal strax eens goed kijken (heb nu even pauze,zit me wat te haasten)

gr Nick

12 stukken brood lijkt veel in het begin maar je went er vanzelf aan, na een paar weken vind je het normaal en kun je zelfs meer naar binnen werken.

over die link: je moet die getalletjes invullen, op download drukken en dan die 45 seconden wachten. Als het goed is kun je dan het bestandje downloaden door op download te drukken

Misschien tussen 12.30 en 18.00 uur nog een maaltijd

Wat is nou weer zwartbrood??

Roggebrood?? Of misschien toch een overgare tostie? ;)

4 boterhammen op een dag! Dat eet me buurjongetje van 7 jaar..
Je moet ook veel eiwitten en groente eten, en gezonde vetten zijn ook heel belangrijk.. eet wat nootjes en regelmatig zalm.
En eet tussendoor ook eens macaroni of rijst.. met 12 boterhammen op een dag krijg je een brood hoofd namelijk :D

leuk ontbijt
ohw wacht, dit eet je op een hele dag.... :D

maar goed, het zou nog steeds een redelijk ontbijt zijn.

het is idd roggebrood.
macaroni,spagettie e.d dat krijge we ook regelmatig hier, dat zal het probleem denk ik niet zijn.
wat ik hier neer heb gezet is het schema van een werkdag. misjien dat er nog wat toegevoegd kan worden.
heb me kwark aan geschaft en whey protein
cashew nootjes idd ook een goede voor de avond.
langzaam komt er wat bij mn schema,tje
dat van die 12 boterhammen krijg ik echt niet in mn strot. boterhamme zijn gewoon goor.:p

toegevoegd per dag:
1 ei
bak sla soorten met vis (zalm en tonijn)
s,avonds wat cashews

sups aangekocht:
whey poeder
vloeibaar aminos (bah)
dextrose poeder
creatine

kan ik dit 1 in shake mengen ?

ik heb s avonds wel nog vaak honger , daarom de cashews. maar dat is niet genoeg voor mij (vroeger vrat ik een bak snoep op)

en smorgens sta ik met honger op.

wat moet ik hiermee doen, zijn er bepaalde lekkernijen die GOED vullen maar toch "gezond"zijn?

Tss 12.30 en 18.00 niets eten ??? ??? ??? ??? ???
Heb je anorexia ???

dan eet ik 1 a 2 stukke fruit . en 2 muslie repen. idd weinig
lunchtijd verzet naar 17.30

eet sochtends 2 boterhammen, en elk uur of anderhalf er weer 2. Dan komt het goed. Ik ging van 3 boterhammen perdag naar 12, dus moet jij ook kunnen, als je wil sterk genoeg is =) eet je alles.

Ik zou in iedergeval veeeeeeeeeeeeel meer gaan eten.
Clean bulken.

Meer, veel meer eten. Je moet denken aan minstens 12 stukken brood verdeeld over de dag. Los daarvan zou ik smorgens brinta/havermout nemen. Brood beleggen met kipfilet, tonijn, pindakaas. Na het avondeten moet je ook nog 1 of 2 maaltijden plannen. Ik zou voor het slapengaan nog 250 of 500 gram kwark nemen en nog wat langzame koolhydraten, wat rijst ofzo. Daarnaast moet je per dag 2 tot 3 liter water drinken.

Reken anders alles even uit met behulp van deze: MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Hmmm en hoe bereken je dat dan met 300 belminuten? :D

Terug
Naar boven