nick22
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 14%
beste bodybuilders
ik heb vorig jaar 3 maanden getraind. voor de eerste keer de sport school in gestapt. maar na die 3 maanden toch gestopt.tja vraag niet waarom.
dit was het resultaat:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nu ben ik weer 2 weken bezig en wil het wat serieuzer aan pakken . daaraom zet ik hier neer wat ik op dit moment aan ete in neem . ik wil graag willen horen wat ik hier aan kan veranderen of aan toe voegen
dagelijks :
07.00 1 boterham met zwartbrood en pindakaas en glas melk of jus
09.00 1 boterham met zwartbrood pindakaas & thee
10.00 boterham zwartbrood pindakaas & thee
12.30 boterham zwartbrood pindakaas ,cup a soup en glas melk
18.00 avond eten wat de pot schaft. aardappels 3 stuks ,stuk vlees en 1x koude groente en 1x warme
verder over de hele dag 15 koppen water ongeveer
dit is mijn werkdag . vaak de zelfde beleg om de boterham omdat dat snel gaat met smeren
voor het sporten een shake en na het sporten ook
mijn vraag is . wat kan ik hier aan TOEVOEGEN of AANPASSEN. aan shakes of andere middelen. ik weet van kwark e.d maar waneer moet ik dat combineren in mijn eigen schema, ik wil flink groeien .
vast nOOb vragen , 100 topics maar voor elk mens verschillend natuurlijk, heeft lang geduurt voordat ik dit eindelijk eens gepost heb
ik heb vorig jaar 3 maanden getraind. voor de eerste keer de sport school in gestapt. maar na die 3 maanden toch gestopt.tja vraag niet waarom.
dit was het resultaat:
nu ben ik weer 2 weken bezig en wil het wat serieuzer aan pakken . daaraom zet ik hier neer wat ik op dit moment aan ete in neem . ik wil graag willen horen wat ik hier aan kan veranderen of aan toe voegen
dagelijks :
07.00 1 boterham met zwartbrood en pindakaas en glas melk of jus
09.00 1 boterham met zwartbrood pindakaas & thee
10.00 boterham zwartbrood pindakaas & thee
12.30 boterham zwartbrood pindakaas ,cup a soup en glas melk
18.00 avond eten wat de pot schaft. aardappels 3 stuks ,stuk vlees en 1x koude groente en 1x warme
verder over de hele dag 15 koppen water ongeveer
dit is mijn werkdag . vaak de zelfde beleg om de boterham omdat dat snel gaat met smeren
voor het sporten een shake en na het sporten ook
mijn vraag is . wat kan ik hier aan TOEVOEGEN of AANPASSEN. aan shakes of andere middelen. ik weet van kwark e.d maar waneer moet ik dat combineren in mijn eigen schema, ik wil flink groeien .
vast nOOb vragen , 100 topics maar voor elk mens verschillend natuurlijk, heeft lang geduurt voordat ik dit eindelijk eens gepost heb